Het wordt zaterdag herhaald.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:35 schreef Quinny het volgende:
Jammer dat ik het niet gezien heb![]()
Er is zeker niet iemand die het heeel toevallig heeft opgenomen?
Ah, das teveel. Ik hoef alleen maar een potje pindakaas te halenquote:
Kom de bonnen van het weekend wel brengen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dubbel bedankt
Ik ga straks even kijken
Oke mooi dan kan ik hem groot bewonderenquote:
Liever nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kom de bonnen van het weekend wel brengen...
Bier gijs... dan kom je toch boven de 10 uit..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, das teveel. Ik hoef alleen maar een potje pindakaas te halen
Zal je wat groots geven wat je mag bewonderen !quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:53 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oke mooi dan kan ik hem groot bewonderen
ja kop hem maar in
Ik kom ook niet voor jou... beter ben je niet thuis duitse vlegel!!quote:
Het zijn dit soort posts waarvoor vrouwen smelten Gijs.... zo liefquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
een potje pindakaasquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:
originaliteit -10quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zal je wat groots geven wat je mag bewonderen !
Ja, een lief mannetje wat net bij de kassamevrouw kan komen en wat centjes uit zijn nijntjeportomoneetje haaltquote:
Oh nee he...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zal je wat groots geven wat je mag bewonderen !
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja, een lief mannetje wat net bij de kassamevrouw kan komen en wat centjes uit zijn nijntjeportomoneetje haalt
Tja wie wilt Noot nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja, een lief mannetje wat net bij de kassamevrouw kan komen en wat centjes uit zijn nijntjeportomoneetje haalt
Een kleuter dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee Gijs.... hij kan in ieder geval afrekenen !quote:
Ik zal eens met jou afrekenen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijs.... hij kan in ieder geval afrekenen !
Hequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja wie wilt Noot nietAls je maar weet dat die van mij is !!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Das waar.... maar ik kijk tv zonder streep, sms zonder dat m'n telefoon er mee kapt, heb digitale tv, geen mensen die mijn rekening plunderen en een goed werkende Xbox livequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Altijd lekker wat extra weer krijgenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:56 schreef Magneet het volgende:
Functioneringsgesprek was ok, krijg er toch zeker een paar procent bij
Prop hem hier maar in!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zal eens met jou afrekenen!
Een paar procent klinkt primaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:56 schreef Magneet het volgende:
Functioneringsgesprek was ok, krijg er toch zeker een paar procent bij
Maar geen deuk in zijn autoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Das waar.... maar ik kijk tv zonder streep, sms zonder dat m'n telefoon er mee kapt, heb digitale tv, geen mensen die mijn rekening plunderen en een goed werkende Xbox live
Nee,... jij moet alleen maar je deuk reparerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Das waar.... maar ik kijk tv zonder streep, sms zonder dat m'n telefoon er mee kapt, heb digitale tv, geen mensen die mijn rekening plunderen en een goed werkende Xbox live
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een paar procent klinkt prima
thanx, gelukkig gaat het bij mijn baas dermate goed dat het er allemaal nog af kan ( krijgen ook nog laptop & gsm van de zaak ). Iedere cent is mooi meegenomen nu Miranda zonder werk zit en die kleine op komst is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
Altijd lekker wat extra weer krijgen
wij kregen 0,1% loonsverhoging![]()
Gijs dat is veel man..... een paar procent... kan ik op Quinny buik schrijven !quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een paar procent klinkt prima
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... jij moet alleen maar je deuk repareren
Maar goed dat je dit zegt... je mist nog wel meer,... ik moet nog bloggen....
Dat komt omdat je Quinny en mij die kast omhoog hebt laten tillen adolfquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat komt omdat je Quinny en mij die kast omhoog hebt laten tillen adolf
Lekker gijs! gsm van de zaakquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
[..]
thanx, gelukkig gaat het bij mijn baas dermate goed dat het er allemaal nog af kan ( krijgen ook nog laptop & gsm van de zaak ). Iedere cent is mooi meegenomen nu Miranda zonder werk zit en die kleine op komst is.
Die raak je toch kwijtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Lekker gijs! gsm van de zaak... lijkt me ook wel wat
quote:
Gebloggedquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:23 schreef Bastard het volgende:
Sorry, ga gerust verder hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |