abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31752548
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 13:27 schreef Neuk het volgende:
* Neuk aansluit
En Eus te Leiden natuurlijk ook.

ik heb mijn 3e tatoo bij hem laten zetten, meteen spijt dat ik niet voor die eerdere 2 bij hem was.
die 3e is echt prachtig geworden, niks over te klagen.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_31752730
Door wie heb je de andere 2 laten zetten ?
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:02:12 #153
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_31755189
Ik heb mijn eerste bij Jimmy laten zetten in Den Bosch http://www.jimstattoostudio.nl/

Zouden jullie hem daar weer laten zetten of ergens anders naartoe gaan en zo'ja, welke??

Graag wel een beetje omg. Den Bosch, ben natuurlijk niet te beroerd om een eindje te rijden als het maar niet Friesland is.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_31755286
Hehe ik kende een gast die zichzelf daar vol heeft laten zetten. Zie hem nooit meer, maar wat er op de website staat vind ik echt heel aardig. Niet mijn stijl, maar wel mooi gezet.
pi_31755352
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 13:35 schreef BreezerFR het volgende:
Door wie heb je de andere 2 laten zetten ?
tatto wim in leiden, en rob's tattoo studio ook in leiden
allebei ten zeerste af te raden.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:18:43 #156
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_31755678
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:05 schreef ParanoidEv het volgende:
Hehe ik kende een gast die zichzelf daar vol heeft laten zetten. Zie hem nooit meer, maar wat er op de website staat vind ik echt heel aardig. Niet mijn stijl, maar wel mooi gezet.
Ik ben nog steeds tevreden over mijn tatoo, vind het alleen wel jammer dat zoveel mensen een dolfijntje hebben , voor mij heeft het echt emotionele waarde.
En jammer dat hij door de zwangerschap ietswat vervormd is, maar ach, kan niet alles hebben.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:56:47 #157
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_31760111
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:18 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds tevreden over mijn tatoo, vind het alleen wel jammer dat zoveel mensen een dolfijntje hebben , voor mij heeft het echt emotionele waarde.
En jammer dat hij door de zwangerschap ietswat vervormd is, maar ach, kan niet alles hebben.
Voor heel veel mensen heeft een dolfijn een emotionele waarde.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_31760329
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 17:56 schreef Neuk het volgende:

[..]

Voor heel veel mensen heeft een dolfijn een emotionele waarde.
mwa, misschien is het bij veel mensen niet zozeer de afbeelding van de dolfijn op zich, maar wel de gedachte die erachter zit, de intentie waarmee het plaatje is gekozen, het gevoel om het zetten heen, enz.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:18:46 #159
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_31760559
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:08 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

mwa, misschien is het bij veel mensen niet zozeer de afbeelding van de dolfijn op zich, maar wel de gedachte die erachter zit, de intentie waarmee het plaatje is gekozen, het gevoel om het zetten heen, enz.
Ik ben het totaal niet met je eens. Zal er binnenkort eens een stukje over schrijven (op www.tonsoftattoos.com ofzo) want daar is veel meer over te zeggen.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_31760607
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:18 schreef Neuk het volgende:

[..]

Ik ben het totaal niet met je eens. Zal er binnenkort eens een stukje over schrijven (op www.tonsoftattoos.com ofzo) want daar is veel meer over te zeggen.
nou, succes met schrijven dan..
ik kom daar nooit...
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:26:53 #161
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31760765
hoe gaat het met je ontwerp missy. ben nog steeds erg benieuwd
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_31760776
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:26 schreef Enyalius het volgende:
hoe gaat het met je ontwerp missy. ben nog steeds erg benieuwd
ik ook, heb die collega al een tijdje niet meer gesproken..
als ik haar weer zie ga ik het vragen
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:29:33 #163
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31760835
ooh de spanning. gebeurd niet elke dag dat iemand een tekening van mij als voorbeeld gebruikt om verder op in te gaan

volgens mij ben ik zenuwachtiger dan jij bent hahah
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_31761183
Jaaa om 20:30 weet ik of m'n ontwerp goed is en of ik een afspraak kan maken
pi_31764187
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:27 schreef s9601694 het volgende:

[..]

om maar eens een concrete vraag mbt kosten te stellen: wat hebben die sterren gekost en waar?
Bij moose, www.moose-tattoo.com geloof ik, prijs rond de 60
pi_31792542
Ik ga toch nog een tattoo erbij nemen, in de verleiding gekomen.

Zo wordt 't.
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_31793063
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:57 schreef BreezerFR het volgende:
Rotterdam vind ik de allerbeste Inkstitution.
Heb maar 1 tattoo maar die is wel van Inkstitution. En daar ben ik zeeeer blij mee. Mooi gezet (door Nico), en goed geholpen bij bedenken origineel ontwerp. Toevallig dat die bij mij om de hoek zitten trouwens. Op de Bergweg zit een nieuwe zaak, ziet er ook leuk uit, iemand daar al ervaring mee?
Jesus saves but death prevails.
  zondag 30 oktober 2005 @ 01:56:45 #168
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_31799266
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 21:38 schreef ma_jojo het volgende:
Ik ga toch nog een tattoo erbij nemen, in de verleiding gekomen.

[afbeelding]

Zo wordt 't.
heel mooi! ik zit ook aan zoiets te denken maar dan meer naar de buitenkant van mn pols
an urge to help mankind overcomes me
pi_31799336
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 01:56 schreef saaw het volgende:

[..]

heel mooi! ik zit ook aan zoiets te denken maar dan meer naar de buitenkant van mn pols
Ook stoer!

Ik dacht eerst dat polsen rampzalig ervoor zijn, maar goed.. Er bestaan ook nog horloges en armbanden.
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_31830602
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 21:58 schreef Shivo het volgende:

[..]

Heb maar 1 tattoo maar die is wel van Inkstitution. En daar ben ik zeeeer blij mee. Mooi gezet (door Nico), en goed geholpen bij bedenken origineel ontwerp. Toevallig dat die bij mij om de hoek zitten trouwens. Op de Bergweg zit een nieuwe zaak, ziet er ook leuk uit, iemand daar al ervaring mee?
Hoe heet die tent op de bergweg ?
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:57:01 #171
117567 desaparacido
nu inclusief spelfout!
pi_31832497
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 09:14 schreef BreezerFR het volgende:

[..]

Hoe heet die tent op de bergweg ?
Ik dacht iets van ZZZ Tattoo, ziet er van buiten leuk uit, ben er verder niet geweest. Hij zit bij de kruising met de Zaagmolenstraat, waar lijn 8 afslaat.
As your attorney I advise you to rent a very fast car with no top.
pi_31832674
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:29 schreef Enyalius het volgende:
ooh de spanning. gebeurd niet elke dag dat iemand een tekening van mij als voorbeeld gebruikt om verder op in te gaan

volgens mij ben ik zenuwachtiger dan jij bent hahah
ik heb haar toevallig gesproken, was er nog niet aan begonnen
maar ik heb er ook geen haast mee, dus ik zie t wel.
maar zodra ik wat heb, laat ik t je weten hoor..
pi_31837031
Is er hier iemand die toevallig (net als ik) een tattoo heeft laten zetten (die destijds nog uniek was) en inmiddels totaal niet meer? (bijvoorbeeld mensen met tribals oid)

Ik wilde al jarenlang een tattoo. Eerst wilde ik wachten tot ik iets ouder was (destijds was ik 15, maar een vrij wisselende mood), daarna was geld het probleem. Afgelopen juni heb ik EINDELIJK een tattoo laten zetten.
gezocht en gezocht op internet, een prachtig ontwerp gevonden, contact opgenomen met de ontwerpster ervan, iets aangepast en op mijn schouderblad laten zetten.

Tot lichtelijke frustratie, kom ik er nu bij bmezine.com achter, dat veel mensen hem hebben gekopieerd. (het ontwerp en mijn foto stonden online) Als het goed is was ik de eerste met deze tattoo. En de 3 andere die ik ervan gezien heb zijn of lelijker of 4x zo groot (en dus meer ruimte om meer detail aan te brengen)... dus het blijft nog wel ff speciaal.. maar toch jammer!
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:44:40 #174
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_31837862
Ik ben vooral benieuwd naar wat je hebt laten zetten en hoe uniek dat al wel niet was. heb je niet een klein voorbeeld, desnoods van iemand die het van jou gekopieerd zou hebben?
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_31839147
hooo, nou zoooo uniek nou ook weer niet: iedereeen heeft vlinders naar het schijnt, maar goed.
ik wilde een ANDERE vlinder
niet zo eentje die iedereen al heeft

Maar dit is dan de 'mooiste' uitvoering die ik online kan vinden: (mijn webcam kan ik weggooien en mijn online fotos zijn weggehaald)
btw: ik heb dus niet al die sterren en schaduw eromheen en hem een stuk kleiner:

[ Bericht 14% gewijzigd door single_queen op 02-11-2005 12:49:13 ]
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')