quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:27 schreef Neuk het volgende:
* Neuk aansluit
En Eus te Leiden natuurlijk ook.

tatto wim in leiden, en rob's tattoo studio ook in leidenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:35 schreef BreezerFR het volgende:
Door wie heb je de andere 2 laten zetten ?

Ik ben nog steeds tevreden over mijn tatoo, vind het alleen wel jammer dat zoveel mensen een dolfijntje hebben , voor mij heeft het echt emotionele waarde.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:05 schreef ParanoidEv het volgende:
Hehe ik kende een gast die zichzelf daar vol heeft laten zetten.Zie hem nooit meer, maar wat er op de website staat vind ik echt heel aardig. Niet mijn stijl, maar wel mooi gezet.

Voor heel veel mensen heeft een dolfijn een emotionele waarde.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds tevreden over mijn tatoo, vind het alleen wel jammer dat zoveel mensen een dolfijntje hebben , voor mij heeft het echt emotionele waarde.
En jammer dat hij door de zwangerschap ietswat vervormd is, maar ach, kan niet alles hebben.

mwa, misschien is het bij veel mensen niet zozeer de afbeelding van de dolfijn op zich, maar wel de gedachte die erachter zit, de intentie waarmee het plaatje is gekozen, het gevoel om het zetten heen, enz.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:56 schreef Neuk het volgende:
[..]
Voor heel veel mensen heeft een dolfijn een emotionele waarde.![]()

Ik ben het totaal niet met je eens. Zal er binnenkort eens een stukje over schrijven (op www.tonsoftattoos.com ofzo) want daar is veel meer over te zeggen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
mwa, misschien is het bij veel mensen niet zozeer de afbeelding van de dolfijn op zich, maar wel de gedachte die erachter zit, de intentie waarmee het plaatje is gekozen, het gevoel om het zetten heen, enz.

nou, succes met schrijven dan..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:18 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ik ben het totaal niet met je eens. Zal er binnenkort eens een stukje over schrijven (op www.tonsoftattoos.com ofzo) want daar is veel meer over te zeggen.

ik ook, heb die collega al een tijdje niet meer gesproken..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:26 schreef Enyalius het volgende:
hoe gaat het met je ontwerp missy. ben nog steeds erg benieuwd

Bij moose, www.moose-tattoo.com geloof ik, prijs rond de 60quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:27 schreef s9601694 het volgende:
[..]
om maar eens een concrete vraag mbt kosten te stellen: wat hebben die sterren gekost en waar?

Heb maar 1 tattoo maar die is wel van Inkstitution. En daar ben ik zeeeer blij mee. Mooi gezet (door Nico), en goed geholpen bij bedenken origineel ontwerp. Toevallig dat die bij mij om de hoek zitten trouwens. Op de Bergweg zit een nieuwe zaak, ziet er ook leuk uit, iemand daar al ervaring mee?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:57 schreef BreezerFR het volgende:
Rotterdam vind ik de allerbeste Inkstitution.

heel mooi! ik zit ook aan zoiets te denken maar dan meer naar de buitenkant van mn polsquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:38 schreef ma_jojo het volgende:
Ik ga toch nog een tattoo erbij nemen, in de verleiding gekomen.
[afbeelding]
Zo wordt 't.

Ook stoer!quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:56 schreef saaw het volgende:
[..]
heel mooi! ik zit ook aan zoiets te denken maar dan meer naar de buitenkant van mn pols

Hoe heet die tent op de bergweg ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:58 schreef Shivo het volgende:
[..]
Heb maar 1 tattoo maar die is wel van Inkstitution. En daar ben ik zeeeer blij mee. Mooi gezet (door Nico), en goed geholpen bij bedenken origineel ontwerp. Toevallig dat die bij mij om de hoek zitten trouwens. Op de Bergweg zit een nieuwe zaak, ziet er ook leuk uit, iemand daar al ervaring mee?

Ik dacht iets van ZZZ Tattoo, ziet er van buiten leuk uit, ben er verder niet geweest. Hij zit bij de kruising met de Zaagmolenstraat, waar lijn 8 afslaat.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:14 schreef BreezerFR het volgende:
[..]
Hoe heet die tent op de bergweg ?

ik heb haar toevallig gesproken, was er nog niet aan begonnenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:29 schreef Enyalius het volgende:
ooh de spanning. gebeurd niet elke dag dat iemand een tekening van mij als voorbeeld gebruikt om verder op in te gaan
volgens mij ben ik zenuwachtiger dan jij bent hahah

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |