het zijn een soort van Guidingline voor een goede vaart, hoop en geluk zeg maar.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:34 schreef Shivo het volgende:
Maar wat is nou het verhaal achter die nautische sterren?

Elke studio hanteert andere prijzen, dus je zou toch langs moeten gaan.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:10 schreef DayFairy het volgende:
Uhm..ik heb een vraagje. Ik weet dat ik er zowiezo geen concreet antwoord op kan krijgen maar ik hoop dat ik wel iets verder kom:
Wat kost het ongeveer om een tattoo te laten zetten? Hij wordt +/- 12 cm lang bij 7,5 cm breed (op het breedste stuk). Het is een phoenix. Alleen zwart.
De tattooshop waar ik het wil laten doen zit te ver weg om heen te rijden voor een prijsopgave. Dus ik hoop dat iemand me een schatting kan geven.
Alvast bedankt in ieder geval.

Ik zit nu op mijn werk. Als het lukt zal ik vanavond een plaatje erop zetten. Ik moet ook nog even onderzoeken hoe dat werkt hehe. Ben niet zo super handig daarinquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:52 schreef Nastybtch het volgende:
Heb je een plaatje ervan? Ik ben wel benieuwd

WAUWWWW!!!!quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
[afbeelding]
het is dat ik al een stomme tattoo op mijn rug heb, anders zou ik dit dus zeker laten zetten.
prachtig.

quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:33 schreef Neuk het volgende:
Dan kun je er beter niets neer zetten. Ik zeg COOLBABE show die tats van je daar eens meisje

Vind 'm ook erg mooi geworden!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:16 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
Zo ben weer terug.... Dit is hem geworden... Ik vind hem nog erg klein dus ben er nog niet klaar mee...
[afbeelding]

om maar eens een concrete vraag mbt kosten te stellen: wat hebben die sterren gekost en waar?quote:Op zondag 23 oktober 2005 20:12 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
avandaag nieuwe laten zetten
[afbeelding]
[afbeelding]

Super vet, ik wil dus ook zoiets, alleen dan 3 sterren (nog een kleintje erboven).quote:Op zondag 23 oktober 2005 20:12 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
avandaag nieuwe laten zetten
[afbeelding]
[afbeelding]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |