Ja, schiet op trut!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:14 schreef BreezerFR het volgende:
Ik wil ook wel foto zien.
ja, jeetje zeg!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:33 schreef Nastybtch het volgende:
[afbeelding]
ik lijk zwaar dik op die foto maar jawhatever
Érg lelijk, om eerlijk te zijn. Ziet er zo 'goedkoop' uit...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:58 schreef kleinetrom het volgende:
[afbeelding]
wat vinden jullie hiervan?
(sorry voor het grote plaatje, zit op een gastpc waar ik niet zomaar resizeprogje op kan zetten)
Het lijkt wel het debiele neefje van Commissaris Rex...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:58 schreef kleinetrom het volgende:
[afbeelding]
(sorry voor het grote plaatje, zit op een gastpc waar ik niet zomaar resizeprogje op kan zetten)
Nare gastquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:40 schreef baantie het volgende:
[..]
Het lijkt wel het debiele neefje van Commissaris Rex...
Zeker bij tattoo Bob laten zeten?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:58 schreef kleinetrom het volgende:
[afbeelding]
Welke shop dan? Een beautysalon?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:37 schreef Nastybtch het volgende:
Mijn tattoo is in Hoorn laten zetten, dat is een gat waar jullie waarschijnlijk nooit zullen komen
Ik vind die indianen-achtige tattoo's ook niet zo dope, ik heb gewoon weinig tot niks met indianen
het valt wel mee het is niet mn favoriete plaats dat kan ik je wel vertellenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:46 schreef Little_angel_nr1 het volgende:
Hoi,
ik wil graag een tatoeage laten zetten bij mn heup (er iets vanaf).
is dit een pijnlijke plaats of valt t mee?
zie je naalden bewegen als ze tatoeeren?
little_angel_nr1
Gelukkig maarquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:01 schreef Nastybtch het volgende:
Ja hij is wel bij Sparta gezet maar die gast die er normaal eigenlijk altijd is was er toen niet, dus een of andere braziliaan heeft het gedaan, ik vind hem prima hoor.
tattoo's moeten flink groot, anders is het zo pauperigquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:33 schreef Nastybtch het volgende:
hij hoeft niet zo groot, dat vind ik onvrouwelijk.
Dus helemaal geen last gehad van 'uitrekken'? Want ik wil er zo graag eentje daar, maar ben toch wel van plan om over een jaar of tien aan de koters te beginnenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:36 schreef coolbabe het volgende:
U riep?
Er zat een koter in dus niet zeuren over m`n dikke pens
Na de zwangerschap is alles weer picobello in orde gekomen, mocht iemand zich dat afvragen
hm nee natuurlijk niet!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Zeker bij tattoo Bob laten zeten?
en waar had jij de schaduw dan gedacht??quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:44 schreef Neuk het volgende:
[..]
Nare gast![]()
Zeg dan iets over de kromme, niet strakke lijntjes en het slechte schaduwwerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |