Dat ze zelf de graftering krijgt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
De dochter van Rob had nog een mededeling voor je.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
De dochter van Rob had nog een mededeling voor je.
Ik haat maar 1 iemand en dat is Tanja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:18 schreef LoveProfusion het volgende:
En mijn top 10:
1 Tanja (en ik haat haar ook ze staat in mijn top 3 qua haat)..haat / liefde dus
2 Joost
3 Dildo
4 Menno
5 Lieske
6 Ingrid
7 Roel
8 Natte Lie
Deze mensen haat ik:
9 chantal
10 Rob
Nee zeker niet. Lieske heeft op zeker gelijk. Procentueel doen maar erg weinig mensen uni of hbo. Ik denk dat jij de 1ste jaar cijfers bekijkt ipv de échte doorstroom.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:22 schreef Stereotomy het volgende:
bullshit Lieske: het is 7-8% universiteit en 20% HBO of Universiteit
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:23 schreef LoveProfusion het volgende:
http://s60.yousendit.com/d.aspx?id=0EVXGYJBT80M34HNRA92WWG9S Madonna- HUNG Up de radio edit. Dit is hem vrijwel helemaal aan het eind word de muziek weggedraaid langzaam..bij de echte versie gebeurt dat 10 seconden later ofzo. De album versie heb ik niet..die is 2 minuten langer.
Ja tis apart dat Rob een beter figuur heeft dan Joost, terwijl hij 20 jaar ouder is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind dat Joost voor de nieuwe weekopdracht binnen een week een sixpack moet creeeren..dat geblubber..ik word er onpasselijk van haha.
nee, laatst nog gecheckt op www.cbs.nl voor mijn vriendin.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Lieske heeft op zeker gelijk. Procentueel doen maar erg weinig mensen uni of hbo. Ik denk dat jij de 1ste jaar cijfers bekijkt ipv de échte doorstroom.
alles aan die die jongen is gewoon viesquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind dat Joost voor de nieuwe weekopdracht binnen een week een sixpack moet creeeren..dat geblubber..ik word er onpasselijk van haha.
Ze overdrijft in alles, dus hier misschien ook wel in. haar vetpercentage is ook al te laag, die burnout die net voorbij kwam, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou je denken, als ze zoveel zo makkelijk uit haar hoofd kan leren?
ja ik ook..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:25 schreef frizti het volgende:
jammer, krijg file transfer unavailable
KUt..ik laad hem net op. Ik mail hem wel effe.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:25 schreef frizti het volgende:
jammer, krijg file transfer unavailable
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |