dat zal wel. Of was je zo ver weg dat je het niet meer weetquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vorig jaar('04) heb ik wel geflashed voor ltv maar afgelopen jaar niet... wannabee barras?
Waarom zou je een laser willen ontharen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga vandaag bellen met een beauty-instituut hier in de stad om info over laserontharing.
Ha even teeveepee-en.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga vandaag bellen met een beauty-instituut hier in de stad om info over laserontharing.
Ik weet 't wel zeker.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik had vanmorgen een afspraak gemaakt bij het beauty-insituut voor een intake voor de laserbehandeling, maar ik kom er net achter dat ik het niet kan doen ivm de medicijnen die ik slik (Roaccutane).
HARSEN HARSEN HARSENquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik had vanmorgen een afspraak gemaakt bij het beauty-insituut voor een intake voor de laserbehandeling, maar ik kom er net achter dat ik het niet kan doen ivm de medicijnen die ik slik (Roaccutane).
In principe wil ik best wel een foto zien, ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe mijn kut eruit zag toen ik dat een keer had geprobeerd.
Ik heb er destijds geen foto's van gemaakt. Maar het was helemaal rood en bloedde zelfs hier en daar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:44 schreef deek het volgende:
In principe wil ik best wel een foto zien, ik ben benieuwd![]()
![]()
Maar je kutje was wel mooi kaal, en daar ging het uiteindelijk om, toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb er destijds geen foto's van gemaakt. Maar het was helemaal rood en bloedde zelfs hier en daar.
Niet dus. Hooguit de helft van de haren kwam mee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:54 schreef deek het volgende:
Maar je kutje was wel mooi kaal, en daar ging het uiteindelijk om, toch?
Nee heb je, ja kun je krijgen...quote:
mijn piepie af en toe ook hoor als ik me scheer..... stopt vanzelf welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb er destijds geen foto's van gemaakt. Maar het was helemaal rood en bloedde zelfs hier en daar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |