Weet ik veel, laten we samen heel hard roepen, misschien komt ze wel....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:03 schreef R_ON het volgende:
Is Brennie er ook al? Ik moest haar nog spreken over haar ondertekst.
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnn-quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:04 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Weet ik veel, laten we samen heel hard roepen, misschien komt ze wel....
BRENNIE! BRENNIE! BRENNIE!![]()
Ja, beste R_ON zeg het esquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:03 schreef R_ON het volgende:
Is Brennie er ook al? Ik moest haar nog spreken over haar ondertekst.
Ik wil dat je doodgaat NU!quote:
Aha. daar ben je.quote:
Houd. gvd. je muil.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:08 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik wil dat je doodgaat NU!
Vrijheid van meningsuitting, doe je niets aan![]()
Je kunt 'foetren' wat je wilt; dat bepalen we nog altijd zelf.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:10 schreef foetre het volgende:
He jullie 3 AF!!!!!!!!zit ,lig.
Kom op in je mand!!!!
OT: over jouw ondertitel, waar komt deze vandaan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:09 schreef R_ON het volgende:
[..]
Aha. daar ben je.
Leg je ondertekst nou eens rustig uit met een concreet voorbeeld om het extra duidelijk te maken. Er zal toch een reden geweest zijn dat je deze ondertekst koos.
Loop nou ni te mekkeren dat doe je maar in de wei!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:12 schreef R_ON het volgende:
[..]
Je kunt 'foetren' wat je wilt; dat bepalen we nog altijd zelf.![]()
Zoals de vrouw reageert/ haar temperament is, zo spreekt haar hart. iedere 'leidraad' komt tot uitting in haar gedrag.Oftewel.. iedere gedachte/ gevoel komt tot uitting in haar gedrag etc..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:09 schreef R_ON het volgende:
[..]
Aha. daar ben je.
Leg je ondertekst nou eens rustig uit met een concreet voorbeeld om het extra duidelijk te maken. Er zal toch een reden geweest zijn dat je deze ondertekst koos.
Heb je het tegen mij?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:13 schreef teckna het volgende:
[..]
OT: over jouw ondertitel, waar komt deze vandaan?
Skive lullo! ik zei toch al dat ik een posting had gemaakt!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:14 schreef skive het volgende:
JA
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:16 schreef R_ON het volgende:
Mijn ondertitel is een citaat van Brusselmans. Het komt uit 'Nog drie keer slapen en ik word wakker'.
Ik zal je het hele fragment geven. Later. Eerst ff zoeken.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:16 schreef R_ON het volgende:
Mijn ondertitel is een citaat van Brusselmans. Het komt uit 'Nog drie keer slapen en ik word wakker'.
Ik zal je het hele fragment geven. Later. Eerst ff zoeken.
Vuile leugenaar als je de kans had gekregen had je het wel geweten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik doe niks met der hoormocht ze willen
![]()
Heb ze op voorraadquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:15 schreef ilona-scuderia het volgende:Bren, I'm not your biggest fan but I'm waiting for my pleisters...
Bekpleisters oftewel duktapequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik ook, maar je weet heus wel op welke pleisters ik doel toch?![]()
Tis geen baggertopicquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik ook, maar je weet heus wel op welke pleisters ik doel toch?![]()
En hoe verklaar je al die befaamde fake orgasmes dan, Brennie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:13 schreef Brennie het volgende:
[..]
Zoals de vrouw reageert/ haar temperament is, zo spreekt haar hart. iedere 'leidraad' komt tot uitting in haar gedrag.Oftewel.. iedere gedachte/ gevoel komt tot uitting in haar gedrag etc..
Een vrouw kan niet 'alsof' doen.
Zo zie ik het.
Sex is geen leidraad in ons leven!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:29 schreef R_ON het volgende:
[..]
En hoe verklaar je al die befaamde fake orgasmes dan, Brennie?
Voor mij wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:30 schreef Brennie het volgende:
[..]
Sex is geen leidraad in ons leven!
Ja, maar we hadden het over vrouwenquote:
Who cares wat die denken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:31 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ja, maar we hadden het over vrouwen
Je geeft het een leuke wendingquote:
Goed, dan fake ik wel dat je me daadwerkelijk pijn doet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:33 schreef Brennie het volgende:
[..]
Je geeft het een leuke wending
Moet je jou ook inmekaar rammen?
Dus jij beweert hier stellig, Brennie, dat sex voor vrouwen geen leidraad is, met droge ogen?!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:31 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ja, maar we hadden het over vrouwen
Slecht proza.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:34 schreef R_ON het volgende:
[..]
Dus jij beweert hier stellig, Brennie, dat sex voor vrouwen geen leidraad is, met droge ogen?!
Een citaat moet je nooit geheel zwart-wit zien, dus nee, ik ben niet stellig. In algemene zin moet je het bekijken R_ON.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:34 schreef R_ON het volgende:
[..]
Dus jij beweert hier stellig, Brennie, dat sex voor vrouwen geen leidraad is, met droge ogen?!
Je geeft het een leuke wendingquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:36 schreef Brennie het volgende:
[..]
Een citaat moet je nooit geheel zwart-wit zien, dus nee, ik ben niet stellig. In algemene zin moet je het bekijken R_ON.
Wat is er slecht aan?quote:
Als je in de behoefte voorziet een vrouw te slaan, dan mag je het gerust proberen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:37 schreef R_ON het volgende:
[..]
Moet ik jou ook inmekaar rammen?
Zij die de afgunst koesteren, zouden ze graag willen opwekken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:37 schreef R_ON het volgende:
[..]
Moet ik jou ook inmekaar rammen?
Altijd al geweest.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:40 schreef Brennie het volgende:
Sinds wanneer ben je zo'n sekreet R_ONnepon?
Je had het stukje van 'droge ogen' eerder in de zin moeten plaatsen.quote:
LIEFDE IS...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:40 schreef Nickthedick het volgende:
Liefde is een tijdelijke aandoening die ons doet geloven dat we afhankelijk zijn van iemand om ons geluk te waarborgen; uiteindelijk kom je op een punt dat alleen angst voor het onbekende je bij elkaar houdt.
Ik wil wedden dat jij niet eens een degelijke definitie van het concept 'liefde' kan geven.quote:
quote:I see love, I can see passion
I feel danger, I feel obsession
Don't play games with the ones who love you
Cause I hear a voice who says:
I love you... I kill you...
Loneliness, I feel loneliness in my room...
Look into the mirror of your soul
Love and hate are one in all
Sacrifice turns to revenge and believe me
You'll see the face who'll say:
I love you... I'll kill you...
But I'll love you forever
Ik verander hem voor je, zodat hij mooier wordt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:42 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je had het stukje van 'droge ogen' eerder in de zin moeten plaatsen.![]()
Heb je die zelf bedacht dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:44 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik wil wedden dat jij niet eens een degelijke definitie van het concept 'liefde' kan geven.![]()
quote:If you're in the eye of storm
Just think of the lonely dove
The experience of survival is the key
To the gravity of love
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
R_ON de drugsbaron, hij won alles wat ie kon
Maar uiteindelijk viel ie toch van z'n balkon...
Nee druif...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:44 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ik verander hem voor je, zodat hij mooier wordt.
Dus jij beweert hier stellig, Brennie, dat sex voor vrouwen geen leidraad is - met droge ogen?!
(Ik geef nu het stukje 'met droge ogen?!' de volle aandacht, door het apart te zetten.) Beter?
Wat is daar grappig aan? Nouw?quote:
Ja, jij niet dan?quote:
quote:Smell your skin
Feel your breath
You on my side
I couldn't resist
I hope I'll understand some day
What's the meaning of this crazy game
It is real and pure
T.N.T. for the brain
If there's no pain
Rules are still the same
I'm with you, just lead me
I'm ready to play
T.N.T. for the brain
Don't be scared and have no fear
I will show you what it means
If there's no pain
Rules are still the same
I'm with you, just lead me
I'm ready to play
T.N.T. for the brain
What you feel is insane
It is love and not a game
T.N.T. for the brain
Maar je hebt gelijk. Ik kan zomaar geen fatsoenlijke definitie geven van de Liefde.quote:
Iedere vorm van liefde komt voort uit het Ego, dat is in moi's definitie: het gezond bewustzijn van eigenbelang en de keuze daarnaar te handelen. Als Minette haar dure vis meteen uitbraakt, is dat niet de reactie die u in gedachten had. U wilde lief gevonden worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:49 schreef R_ON het volgende:
[..]
Maar je hebt gelijk. Ik kan zomaar geen fatsoenlijke definitie geven van de Liefde.
De liefdequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:49 schreef R_ON het volgende:
[..]
Maar je hebt gelijk. Ik kan zomaar geen fatsoenlijke definitie geven van de Liefde.
Liefde is lust + toekomstdromen, beide vervagen; wat overblijft is de realiteit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:49 schreef R_ON het volgende:
[..]
En dan? Neuken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:51 schreef foetre het volgende:
[..]
Iedere vorm van liefde komt voort uit het Ego, dat is in moi's definitie: het gezond bewustzijn van eigenbelang en de keuze daarnaar te handelen. Als Minette haar dure vis meteen uitbraakt, is dat niet de reactie die u in gedachten had. U wilde lief gevonden worden.
Verdraag haar reactie maar. Als u tot dix telt en dan niet tegen haar uitvalt, heeft u zich mij betreft genoeg weggecijferd in de liefde
En die realiteit is?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:53 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Liefde is lust + toekomstdromen, beide vervagen; wat overblijft is de realiteit.
Ja wat d8 jij dan??Beetje kots en vis is toch geen probleem voor jou?quote:
Het heeft de macht je blind te maken ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Liefde is gewoon een vreemde ziekte
En blind...
Dat je uiteindelijk opgescheept zit met een dik oud wijf en je jezelf op een dag erop betrapt dat je je ligt af te rukken, fantaserend over je 19-jarige buurmeisje.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dat je uiteindelijk opgescheept zit met een dik oud wijf en je jezelf op een dag erop betrapt dat je je ligt af te rukken, fantaserend over je 19-jarige buurmeisje.![]()
En wat zit er dan tussen lust/dromen en de realiteit? een relatie van... jaar?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dat je uiteindelijk opgescheept zit met een dik oud wijf en je jezelf op een dag erop betrapt dat je je ligt af te rukken, fantaserend over je 19-jarige buurmeisje.![]()
Da's toch ook liefde.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Net als in American Beauty. Maar mensen vluchten wel voor die realiteit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat pijn fijn is en eigenlijk zit daar een kern van waarheid in toch?quote:
Dat merk je wel wanneer je je meer druk gaat maken over de rekeningen, dan dat je vriend z'n leuter niet meer stijf kan krijgen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:59 schreef Brennie het volgende:
[..]
En wat zit er dan tussen lust/dromen en de realiteit? een relatie van... jaar?
We hadden het over jouquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:02 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dat merk je wel wanneer je je meer druk gaat maken over de rekeningen, dan dat je vriend z'n leuter niet meer stijf kan krijgen.![]()
Ja, maar soms zit die realiteit zo in your face dat er geen ontkomen aan is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:01 schreef R_ON het volgende:
[..]
Net als in American Beauty. Maar mensen vluchten wel voor die realiteit.
Denken dat het over geld gaat, zoals de vrouw van Lester.
Hij zegt tegen haar:
"Het is maar een fuckin' bank!"
Pijn is fijn , bloed is goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat pijn fijn is en eigenlijk zit daar een kern van waarheid in toch?
Of zit ik er een beetje naast...
Zie hier... lust. Ik wil wedden dat je nu over mij zit te fantaseren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nick, wat kijk je eng
En die dick, bedoel je daar de piemel mee?
True.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:05 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, maar soms zit die realiteit zo in your face dat er geen ontkomen aan is.
Waarom zou je jezelf dat in satansnaam aandoen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:08 schreef R_ON het volgende:
[..]
True.
Maar je kunt wel proberen de hel te negeren.
Nu ga je wel erg diep, als ik aan m'n duim zit te kluiven dan is een beetje bloed best lekker maar om nou te zeggen dat bloed goed is? of bedoel je het anders, het zal toch niet zo zijn dat als je je eigen bloed opzuigt dat dat goed voor je isquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:05 schreef Brennie het volgende:
[..]
Pijn is fijn , bloed is goed.
Pijn zorgt dat je weet dat je leeft. Eigenlijk zijn we allemaal een beetje masochisten van onszelf.
Dat deed ik al Nick, maar wat is voor jou de ultieme liefdesnachtvlucht?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:07 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zie hier... lust. Ik wil wedden dat je nu over mij zit te fantaseren.![]()
'Pijn is fijn, bloed is goed'... ik bracht alleen de bekende uitspraak naar voren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nu ga je wel erg diep, als ik aan m'n duim zit te kluiven dan is een beetje bloed best lekker maar om nou te zeggen dat bloed goed is? of bedoel je het anders, het zal toch niet zo zijn dat als je je eigen bloed opzuigt dat dat goed voor je is
Maar ik doe mezelf bijna nooit pijn hoor, maar als ik per ongeluk pijn heb dan is dat achteraf best wel lekker, maar ik ben geen machinist...![]()
Vind jij de hel fijn dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:09 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf dat in satansnaam aandoen?![]()
Een orgasme die je hele leven blijft aanhouden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat deed ik al Nick, maar wat is voor jou de ultieme liefdesnachtvlucht?
Ik ontsnap liever aan de realiteit in de realiteit zelf dan dat ik mezelf ga voor zitten liegen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:14 schreef R_ON het volgende:
[..]
Vind jij de hel fijn dan?
Ik durf te beweren dat iedereen naar manieren zoekt om zichzelf te beschermen tegen het gevoel van machteloosheid.
Zelfs mensen die in een psychose leven; zij proberen eigenlijk te ontsnappen aan de realiteit door een fantasie(wereld of beeld) te creeeren.
Ja. me too.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:17 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik ontsnap liever aan de realiteit in de realiteit zelf dan dat ik mezelf ga voor zitten liegen.
Dat zouden we allemaal wel willen maar er moet ook geslapen,gegeten,gedronken,gepiest,gepoept,gefietst,gefeest en geneukt worden Nickquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:14 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Een orgasme die je hele leven blijft aanhouden.![]()
Zwaar verliefd zijn is een goede substituut ( als het geen pijn doet)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:14 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Een orgasme die je hele leven blijft aanhouden.![]()
Net als dat het onmogelijk is je hele leven verliefd te blijven?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat zouden we allemaal wel willen maar er moet ook geslapen,gegeten,gedronken,gepiest,gepoept,gefietst,gefeest en geneukt worden Nick
Dus het is sowieso onmogelijk om je hele leven te orgasmeren...![]()
Verliefdheid is een gedachte dat alleen bij een TBS-patiënt behoort te passen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:20 schreef Brennie het volgende:
[..]
Zwaar verliefd zijn is een goede substituut ( als het geen pijn doet)
idd het is 1 grote illusiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Verliefdheid is een gedachte dat alleen bij een TBS-patiënt behoort te passen.
Verliefdheid is een gevoel, geen gedachte. Het maakt je nml irrationeel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Om hem te kwellenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Een irrationeel gevoel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:22 schreef Brennie het volgende:
[..]
Verliefdheid is een gevoel, geen gedachte. Het maakt je nml irrationeel.
Je komt over alsof de liefde je zwaar gekwetst heeft. Voor jouw is het een irrationeel gevoel, dat geldt niet voor iedereen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Een irrationeel gevoel.
Net zoiets als een gevoel voor een getrouwde man ofzo.
Of voor een heeeeel foute vrouw.
Niet goed, nooit niet.
Zwaar verliefd zijn is helemaal niet leuk, dan voel je je machteloos, je hebt geen trek, je kan niet slapen, je wil weten waar je aan toe bent, je bent niet te pruimen voor je naastenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:20 schreef Brennie het volgende:
[..]
Biochemically, love is just like eating large amounts of chocolate.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:20 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ja, maar niet alleen maar toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Zwaar verliefd zijn is helemaal niet leuk, dan voel je je machteloos, je hebt geen trek, je kan niet slapen, je wil weten waar je aan toe bent, je bent niet te pruimen voor je naasten
Zwaar verliefd zijn is gewoon verschrikkelijk...
Verliefd zijn is prima, eindelijk een reden die mensen accepteren ter verklaring van mijn bizarre gedrag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Zwaar verliefd zijn is helemaal niet leuk, dan voel je je machteloos, je hebt geen trek, je kan niet slapen, je wil weten waar je aan toe bent, je bent niet te pruimen voor je naasten
Zwaar verliefd zijn is gewoon verschrikkelijk...
Bingo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:25 schreef Brennie het volgende:
[..]
Je komt over alsof de liefde je zwaar gekwetst heeft. Voor jouw is het een irrationeel gevoel, dat geldt niet voor iedereen.
Liefde is gewoon waanzin .Het kan waanzinnig zijn maar het kan je ook tot waanzin leidenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Een irrationeel gevoel.
Net zoiets als een gevoel voor een getrouwde man ofzo.
Of voor een heeeeel foute vrouw.
Niet goed, nooit niet.
Ik had liefde, en dat word geheel de grond ingestampt totdat het de hel raakte.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:26 schreef foetre het volgende:
[..]
Liefde is gewoon waanzin .Het kan waanzinnig zijn maar het kan je ook tot waanzin leiden
Heb je nog mazzel dat het scapino publiek over het algemeen vergeet haar voeten te vegen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Bingo.
Ik ben de deurmat van het gevoel liefde.
En ik geloof de hele scapino-schoenselectie te hebben gehad,
Dan begrijp ik je gedachtengang wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Bingo.
Goede film, goede tekst.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:25 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Biochemically, love is just like eating large amounts of chocolate.
- The Devil's Advocate -
Je had het .Het grote probleem is juist zodra je denkt het te hebben je het juist verliesd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik had liefde, en dat word geheel de grond ingestampt totdat het de hel raakte.
Dan was het ook nog een goedkoop gevoel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Bingo.
Je begrijpt me direct.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:29 schreef R_ON het volgende:
[..]
Dan was het ook nog een goedkoop gevoel.![]()
Je kunt het wel degelijk grijpen, het vasthouden en de grip niet loslaten is een tweede ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:29 schreef foetre het volgende:
[..]
Je had het .Het grote probleem is juist zodra je denkt het te hebben je het juist verliesd.
Dat komt omdat liefde ongrijpbaar is een meestal onbegrijpbaar.
Hoezo, gedraag je je bizar dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:26 schreef Laton het volgende:
[..]
Verliefd zijn is prima, eindelijk een reden die mensen accepteren ter verklaring van mijn bizarre gedrag.![]()
Hmmm zo zie ik het toch niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Meestal wel, verliefd zijn heeft meer na- dan voordelen...
Ik greep het noujuist aan terwijl het een verloren zaak was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:31 schreef Brennie het volgende:
[..]
Je kunt het wel degelijk grijpen, het vasthouden en de grip niet loslaten is een tweede ja.
Idd als je het goed doet niet.quote:
Dan wel. Liefde.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Hoezo, gedraag je je bizar dan?
Dat bedoel ik niet ( bedoelde wederzijdse liefde).. One way true love kun je idd nooit grijpen, helaasquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik greep het noujuist aan terwijl het een verloren zaak was.
One-way true love.
Dan word het gewoon een erosie.
De nadelen overwegen en eraan werken is echter een betere optie. Werkt dat niet, dan is een 'eind' eraan maken misschien beter ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:32 schreef foetre het volgende:
[..]
Idd als je het goed doet niet.
Zolang je meer voor als nadelen hebt kan je het volhouden.Zoniet dan ken je er beter een eind aan maken.
Jawel.. en dan voor eeuwig bij je houden in de kelder.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:34 schreef Brennie het volgende:
One way true love kun je idd nooit grijpen, helaas
Ik ken de nadelen maar al te goed hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dan heb jij een rijk liefdesleven, of zoiets...
En daarom wil ik nooit meer verliefd worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:34 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet ( bedoelde wederzijdse liefde).. One way true love kun je idd nooit grijpen, helaas
De laatste keer wel ja..quote:
En je hebt de nadelen te weten accepteren?Of werken jullie er nog steeds aanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:37 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik ken de nadelen maar al te goed hoor.
Verliefdheid kun je niet stoppen in mijn opinie. Je kunt het negeren en het kan vervagen, maar het echt geheel tegenaan kun je niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:37 schreef cerror het volgende:
[..]
En daarom wil ik nooit meer verliefd worden.
Het risico van niet wederzijdsheid is te groot.
De sprong te diep en de watervrees blijft er.
We kunnen ook gewoon een orgy organiseren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zullen we er nu collectief een begin aan maken?
Wie zegt dat ik het over mijn relatie heb. Voor mijn 18e was ik ook wel es verliefdquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:38 schreef foetre het volgende:
[..]
En je hebt de nadelen te weten accepteren?Of werken jullie er nog steeds aan
En daarom heb ik dus ook zo'n scheithekel aan verliefdheid.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:38 schreef Brennie het volgende:
[..]
Verliefdheid kun je niet stoppen in mijn opinie. Je kunt het negeren en het kan vervagen, maar het echt geheel tegenaan kun je niet.
Elk nadeel heb ze voordeel dus de nadelen wegen op tegen de voordelen toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:37 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik ken de nadelen maar al te goed hoor.
Je kunt verliefdheid niet stoppen..maar of je er iets mee doet ligt bij jezelf..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:38 schreef Brennie het volgende:
[..]
Verliefdheid kun je niet stoppen in mijn opinie. Je kunt het negeren en het kan vervagen, maar het echt geheel tegenaan kun je niet.
Maar R_ON komt juist voor jou!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:39 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon een orgy organiseren.![]()
Maar dan wel zonder R_ON.![]()
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:39 schreef Laton het volgende:
[..]
Je kunt verliefdheid niet stoppen..maar of je er iets mee doet ligt bij jezelf..
Daaromquote:
Jawel, vastquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Elk nadeel heb ze voordeel dus de nadelen wegen op tegen de voordelen toch?
Uiteindelijk komt alles weer goed...
Das waar ook.. liefde = lust bij jou.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:39 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Komt goed uit. Ik wil niet eens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:39 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja maar je kent dat nummer van The Verve wel; "The drugs don't work"quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:38 schreef Laton het volgende:
[..]
De laatste keer wel ja..![]()
Maar gelukkig waren er drugs om me te redden.![]()
Nickwithoutdick?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:41 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
DaaromGeen leuter dichter dan 1 meter bij mijn aars.
![]()
Die engelse troep helpt waarschijnlijk amper idd. Ach uiteindelijk kom je weer in rustig vaarwater..tot je je volgende aanvaring met passie en liefde hebt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja maar je kent dat nummer van The Verve wel; "The drugs don't work"
Daar zit wel iets in toch?
Ik vertrouw Dick jr.quote:
Ik zou niet willen bekennen dat ik een orgie wil met Nick?quote:
Moet acda en gefrunnik er nu bij?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:43 schreef R_ON het volgende:
Als je bij me weggaat mag ik dan met je mee?
Maar dat gedoe op de wc was wel ok?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar laten we het over onze jeugdliefdes hebben, toen we nog op de basisschool zaten, ik heb er zo'n 5 gehad, en het voetjevrijen is me het meest bijgebleven, lekker onder de tafel voetjevrijen en toen werden we door de meester op onze vingertjes getikt, we mochten dus niet voetjevrijen
Logisch we waren pas 7...
acda en de munnik?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:43 schreef R_ON het volgende:
Ja.quote:
Vannacht, als ik alleen ben, niet meer weet wat ik moet doen, wil ik dat je voor me staatquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:43 schreef R_ON het volgende:
Ik word altijd blij van mijn eigen pingelmuzak.quote:
Welk genre?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik word altijd blij van mijn eigen pingelmuzak.
Dat was ook leuk, maar het voetjevrijen was het allerleukst, eerst met de voetjes en daarna naar boven...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:45 schreef foetre het volgende:
[..]
Maar dat gedoe op de wc was wel ok?
En dan op zolder verder voetje vrijen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat was ook leuk, maar het voetjevrijen was het allerleukst, eerst met de voetjes en daarna naar boven...
Bliepmuzak!quote:
Nee, in het kluslokaal, met zo'n schuifdeur en dan onder de tafel zoenenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:51 schreef Laton het volgende:
[..]
En dan op zolder verder voetje vrijen?
Jullie zaten mekaar te beklussen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee, in het kluslokaal, met zo'n schuifdeur en dan onder de tafel zoenen
Where's Bren?
Zegt me niks. Wat is dat?quote:
14?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:54 schreef Laton het volgende:
[..]
en dan 2 biertjes in het cafe..als 14 jarige![]()
Zoietsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Voetjevrijen in de bioscoop
Ga eens naar mijn site.quote:
Zonder.. ik was toen heus wel kieskeurigquote:
Min of meer, we zaten elkaar te beklieven, dat is hetzelfde als liefhebben, maar dan net iets andersquote:
Ga je gangquote:
Confusion.mp3quote:
Sjalalalalalaaaaaaaaaaaquote:
De it ervan, vast wel ergens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:04 schreef Laton het volgende:
[..]
leuke deuntjes
![]()
Heb je ook de module?
Beetje 'vrijheid'quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:15 schreef R_ON het volgende:
Die laatste zin is ook mooi:
"ik wil iets meer, ik wil een beetje los"
quote:Ik heb alles wat ik wil in me leven
En een sletje
Ik zag je staan je stond te wachten langs de weg
Stopte me auto maar je wist ik had geen pech
Ik zei stap in maar ik wil niet dat je iets zegt
Aan slappe lullen heb je niks je bent een slet
We reden weg maar gingen nergens naar toe
Na 1 minuut al met je handen in me broek
Ik zei wacht even ik parkeer em om de hoek
Je bent een slet dus ik kan alles met je doen
[Refrein]
Sletjeee, sletjeee
Jij bent egt maar een
Sletjeee, Sletjeee
Oh je bent me
Sletjeee, sletjeee
Bitch je bent maar een
Sletjeee, sletjeee
Ik stond te chillen in een dikke discotheek
En zag die hongerige blik waarmee je keek
Van de dansvloer, in de taxi, naar me huis
Porno dvd en lekker bangen voor de buis
We waren klaar, geen gemaar geen gezeur
Ik wilde slapen dus ik schop dr uit de deur
Maar zij wou meer en bleef maar zitten aan me pik
Ze was me sletje dus ik deelde met me click
[Refrein]
Dus zeg me waar zijn al m'n sletjes
Want je weet ik ben de baas babe
En ik represent met Jesser
Kom op Jesser vertel het ze maar
Oke laat mij nouw even me ding doen dan he
Een sletje dus ik neem dr
Een vette, ja dan steel ik
Ik zeg ik ben een flasher
En zij zegt weer ik weet het
Ik mix dr en ze vreet het
Ik deel het met me crew
En al is het maar een beetje
Delen in het leven is een zetel uit de hemel
Teefen zullen ...?? voor een flasher in hun leven
Nou kom maar op en neem het
Vooral niet zo verlegen
Mami van lichte ..??
Ik mag je dus ik heb je
Me sletje me sletje
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:15 schreef R_ON het volgende:
Die laatste zin is ook mooi:
"ik wil iets meer, ik wil een beetje sos"
Liefde is= de breezahtaal beheersen.quote:Moppie Moppie Moppie
Ik Zag Je In De Kou Staan
En Toen Liep Je Naar Me Toe (oehhh)
Moppie Moppie Moppie
Je Hebt De Foute Schoenen Aan
Ga Daar Heel Snel Wat Aan Doen (jaahaahaa)
OOH Moppie Moppie Moppie
Je Mag Wel Naar Me Kamer Gaan
Want Je Kapsel Is Gewoon Moe
[Chorus]
Je Mond Ruikt Moehoehoehoe
Jij Ziet Er Niet Uit!
Elke X Zie Ik Het Weer,
Dat Jij Je Niet Scheert
Kben Gewoon Moehoehoehoe
Jij Ziet Er Niet Uit!
Elke X Zie Ik Het Weer,
Dat Jij Je Niet Scheert
Moppie Moppie Moppie
Je Wou Me Heel Graag
Spreken Maar Je Mond Rook
Niet Zo Fris
Moppie Moppie Moppie
Zou Je Wel Wten.. Wat Een Tandenborstel Is ?
Moppie Moppie Moppie
Ook Al Zou Je Kauwgom Eten, Nee Het Helpt Allemaal
Nix
[Chorus]
Jij Ziet Er Niet Uit!
Elke X Zie Ik Het Weer,
Dat Jij Je Niet Scheert
Kben Gewoon Moehoehoehoe
Jij Ziet Er Niet Uit!
Elke X Zie Ik Het Weer,
Dat Jij Je Niet Scheert
Je Bent Geen Sletje Maar Een Nijlpaard
Sorry Dat Ik Dit Zeg Ik Ben Misschien Mager
Maar Jij.. Jij Bent Een Bitch Zeg
Tvervelende Is Je Wilt Niet Overkomen Als Een Ho
Maar Ik Weet Van Al Je Pijpbeurten In De Bioscoop
Bovendien Zie Je Der Uit Als Co Jack Met Een Pruik Op
Je Gezicht Is Een Bende Alsjeblieft Dame Ruim Op
Ik Hou Van Wiet Maar Kwil Niet Eens Met Je Spacen
Niet Eens Naar Je Kijken Maar Je Gelijk Vergeten
En Als Je Naar Me Show Komt Moet Je Geen Shit Mee Roepen
Want Die Geur Uit Je Mond Ruikt Zwaar Naar Zweetvoeten
En Ook Niet Naar Me Lachen Bitch Plaag Me Niet
Sluit Je Kaken Anders Staar Ik Naar Je Kaasfabriek
[Chorus]
Jij Ziet Er Niet Uit!
Elke X Zie Ik Het Weer,
Dat Jij Je Niet Scheert
Kben Gewoon Moehoehoehoe
Jij Ziet Er Niet Uit!
Elke X Zie Ik Het Weer,
Dat Jij Je Niet Scheert
[Dj Mba]
Hallo Met Ehh MBA.. Hey
Kwerk Bij De Burgerking Enne
Kzie Je Daar Elke Dag
En Dan Bestel Je Die Wopper
Die Dubbele En Cola Extra Large
En Twister Frie's Met 2 Ketchup
En 2 Ketchup En Milkshake
Maarre.. EEN KEERTJE AFSPREKEN ??
Nou Ehh Tis Niet Dat Ik Geen Tijd Heb
Maar Als Ik Kijk Naar Je Outfitjes
Als Ik Kijk Naar Je Kapsel
Dan Valt Er Weinig Te Zeggen Behalve Datte
Uhwmm.. Neejh Uhh Neejh
Wat moet je met die negermuzak?quote:
Wat zijn dat voor kutteksten, Brennie?quote:
Geen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:23 schreef R_ON het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor kutteksten, Brennie?
Dat melodietje is heersend..welnu ik heb em al 6x achter elkaar geluisterd. ik wil die it-filequote:
Die heb ik eerder van je gelezen ergens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:28 schreef Nickthedick het volgende:
"I recognize Alison as a girl I did last spring while at the Kentucky Derby. I remember she screamed when I tried to push my entire arm, gloved and slathered with Vaseline, toothpaste, anything I could find, up into her vagina...I had tied her up with wire, slapped duct tape all over mouth, her face, her breasts."
![]()
Living up to je signatures..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:30 schreef Nickthedick het volgende:
"I start by skinning Torri a little, making incisions with a steak knife and ripping bits of flesh from her legs and stomach while she screams in vain, begging for mercy in a high thin voice. Finally I pour acid onto her belly and genitals, but none of this comes close to killing her, so I resort to stabbing her in the throat and eventually the blade of the knife breaks off in what's left of her neck, stuck on bone, and I stop. While Tiffany watches, finally I saw the entire head off--torrents of blood splash against the walls, even the ceiling-- and holding the head up, like a prize, I take my cock, purple with stiffness, and lowering Torri's head to my lap I push it into her bloodied mouth and start fucking it, until I come, exploding into it."
Is ook een vorm van liefde.![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:30 schreef Nickthedick het volgende:
"I start by skinning Torri a little, making incisions with a steak knife and ripping bits of flesh from her legs and stomach while she screams in vain, begging for mercy in a high thin voice. Finally I pour acid onto her belly and genitals, but none of this comes close to killing her, so I resort to stabbing her in the throat and eventually the blade of the knife breaks off in what's left of her neck, stuck on bone, and I stop. While Tiffany watches, finally I saw the entire head off--torrents of blood splash against the walls, even the ceiling-- and holding the head up, like a prize, I take my cock, purple with stiffness, and lowering Torri's head to my lap I push it into her bloodied mouth and start fucking it, until I come, exploding into it."
Is ook een vorm van liefde.![]()
Die ken ik nog niet. Songtekst?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:33 schreef R_ON het volgende:
Wat vinden jullie van goodbye my lover van James Blunt?
Ik vind m echt SUPER!
Ken je 'm niet ff downloaden?quote:
Ok, laat maarquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:34 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ken je 'm niet ff downloaden?
T'is echt een nummer voor lange winteravonden en nachten. Beetje Sky, maar toch. Lekker.
Wat had je dan gedacht van James Blunt?quote:
Ik download hem wel een keer, al kan ik het eerste nummer inmiddels niet meer horen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:36 schreef R_ON het volgende:
[..]
Wat had je dan gedacht van James Blunt?
Yup.quote:
Ken ik niet... denk ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:38 schreef R_ON het volgende:
Wat vind jij van die plaat, Nick?
Jij vindt vast dat nummer van Tim Hardin ook erg goed, niet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:40 schreef R_ON het volgende:
Wat moet trouwens worden van Nachtvluchten deel 2?
Nachtvluchten; over de dood?
Ik vind dat Nick die mag maken. Lijkt me een goed plan.
Die ken ik niet. Hoe heet het nr?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:43 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Jij vindt vast dat nummer van Tim Hardin ook erg goed, niet?
![]()
Hang on to a dream. (denk ik).quote:
I 'll give it a try.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:45 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Hang on to a dream. (denk ik).
Ff kijke...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:49 schreef R_ON het volgende:
Kan het ook 'reason to believe' zijn? Hang on to a dream staat er niet tussen op Hans Kazaa.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:58 schreef Laton het volgende:
in godsnaam download soulseek.
hmm ik zal je moeten overtuigen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 04:00 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ik houd niet van verandering.
Bovendien, Hans Kazaa werkt nog steeds prima.
Hij loopt al.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 04:02 schreef cioran63 het volgende:
Hans kan het best vinden, met de goede titel.
Is typisch een nummer voor zo'n sentimentele gozer als jij.quote:
kazaa is die lul van wasmachine..hij komt tussen 9 en 5...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 04:06 schreef cioran63 het volgende:
Kazaa is meer een goede vriend, die vaak helpt een het soms ook niet weet, terwijl limewire en soulseek verwende nesten zijn, waarvan je niet zeker bent of ze je morgen ook nog wel aardig vinden.
Is mij iets te 'soft'quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 04:05 schreef R_ON het volgende:
Ah ja, deze ken ik wel. Best lekker ja.
Vind jij 'm zelf ook mooi nick?
Nou he, gaat het op het eind van het topic toch nog de goede kant op.quote:
Je verknoeit het weer bren.quote:
Ach, zak door dunne strontquote:
Is het niet: Ik-ben-cerror-en-ik-reageer-me-op-iedereen-af-topic?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 04:11 schreef djenneke het volgende:
Ah, hier is het ik-ben-gefrustreerd-dus-reageer-ik-me-maar-op-cerror-af-topic....
Heb ik al .quote:
mag ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 04:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Is het niet: Ik-ben-cerror-en-ik-reageer-me-op-iedereen-af-topic?
Eensch.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 04:16 schreef Nickthedick het volgende:
LIEFDE IS...
Niet het lekkere zusje van je vrouw neuken...![]()
Dat zei ik nietquote:
Geil bren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 04:17 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat zei ik niet
Zak er doorheen, hersenloze strontvlieg!
Mannen, allemaal hetzelfdequote:
Wat let je om het zelf te doen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 04:19 schreef Brennie het volgende:
[..]
Mannen, allemaal hetzelfde![]()
Zet die er ook maar bij R_ON.
Héhé.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 04:19 schreef Brennie het volgende:
[..]
Mannen, allemaal hetzelfde![]()
Zet die er ook maar bij R_ON.
Laat Brennie eens met rust.quote:
Je hebt een vriend ondankbaar persoon.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 04:20 schreef Brennie het volgende:
Liefde =
Accepteren dat alle mannen hetzelfde zijn
(7)
Brennie kan niet typen en tegelijkertijd mij pijpenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |