Weet ik veel, laten we samen heel hard roepen, misschien komt ze wel....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:03 schreef R_ON het volgende:
Is Brennie er ook al? Ik moest haar nog spreken over haar ondertekst.
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnn-quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:04 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Weet ik veel, laten we samen heel hard roepen, misschien komt ze wel....
BRENNIE! BRENNIE! BRENNIE!![]()
Ja, beste R_ON zeg het esquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:03 schreef R_ON het volgende:
Is Brennie er ook al? Ik moest haar nog spreken over haar ondertekst.
Ik wil dat je doodgaat NU!quote:
Aha. daar ben je.quote:
Houd. gvd. je muil.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:08 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik wil dat je doodgaat NU!
Vrijheid van meningsuitting, doe je niets aan![]()
Je kunt 'foetren' wat je wilt; dat bepalen we nog altijd zelf.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:10 schreef foetre het volgende:
He jullie 3 AF!!!!!!!!zit ,lig.
Kom op in je mand!!!!
OT: over jouw ondertitel, waar komt deze vandaan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:09 schreef R_ON het volgende:
[..]
Aha. daar ben je.
Leg je ondertekst nou eens rustig uit met een concreet voorbeeld om het extra duidelijk te maken. Er zal toch een reden geweest zijn dat je deze ondertekst koos.
Loop nou ni te mekkeren dat doe je maar in de wei!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:12 schreef R_ON het volgende:
[..]
Je kunt 'foetren' wat je wilt; dat bepalen we nog altijd zelf.![]()
Zoals de vrouw reageert/ haar temperament is, zo spreekt haar hart. iedere 'leidraad' komt tot uitting in haar gedrag.Oftewel.. iedere gedachte/ gevoel komt tot uitting in haar gedrag etc..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:09 schreef R_ON het volgende:
[..]
Aha. daar ben je.
Leg je ondertekst nou eens rustig uit met een concreet voorbeeld om het extra duidelijk te maken. Er zal toch een reden geweest zijn dat je deze ondertekst koos.
Heb je het tegen mij?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:13 schreef teckna het volgende:
[..]
OT: over jouw ondertitel, waar komt deze vandaan?
Skive lullo! ik zei toch al dat ik een posting had gemaakt!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:14 schreef skive het volgende:
JA
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:16 schreef R_ON het volgende:
Mijn ondertitel is een citaat van Brusselmans. Het komt uit 'Nog drie keer slapen en ik word wakker'.
Ik zal je het hele fragment geven. Later. Eerst ff zoeken.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:16 schreef R_ON het volgende:
Mijn ondertitel is een citaat van Brusselmans. Het komt uit 'Nog drie keer slapen en ik word wakker'.
Ik zal je het hele fragment geven. Later. Eerst ff zoeken.
Vuile leugenaar als je de kans had gekregen had je het wel geweten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik doe niks met der hoormocht ze willen
![]()
Heb ze op voorraadquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:15 schreef ilona-scuderia het volgende:Bren, I'm not your biggest fan but I'm waiting for my pleisters...
Bekpleisters oftewel duktapequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik ook, maar je weet heus wel op welke pleisters ik doel toch?![]()
Tis geen baggertopicquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik ook, maar je weet heus wel op welke pleisters ik doel toch?![]()
En hoe verklaar je al die befaamde fake orgasmes dan, Brennie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:13 schreef Brennie het volgende:
[..]
Zoals de vrouw reageert/ haar temperament is, zo spreekt haar hart. iedere 'leidraad' komt tot uitting in haar gedrag.Oftewel.. iedere gedachte/ gevoel komt tot uitting in haar gedrag etc..
Een vrouw kan niet 'alsof' doen.
Zo zie ik het.
Sex is geen leidraad in ons leven!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:29 schreef R_ON het volgende:
[..]
En hoe verklaar je al die befaamde fake orgasmes dan, Brennie?
Voor mij wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:30 schreef Brennie het volgende:
[..]
Sex is geen leidraad in ons leven!
Ja, maar we hadden het over vrouwenquote:
Who cares wat die denken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:31 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ja, maar we hadden het over vrouwen
Je geeft het een leuke wendingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |