abonnement Unibet Coolblue
pi_31462665
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 15:02 schreef cuall het volgende:

[..]

OK,

aangepast
Duurde even, voordat je het wilde geloven niet?
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:12:44 #52
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_31462667
Het juiste citaat is "I did not have sexual relations with that woman (, Monica Lewinsky)."
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:15:28 #53
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_31462733
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 15:12 schreef Lienekien het volgende:
Het juiste citaat is "I did not have sexual relations with that woman (, Monica Lewinsky)."
Ja, lullig, hè. Is 't nog steeds voud.
The love you take is equal to the love you make.
pi_31462985
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 15:12 schreef Lienekien het volgende:
Het juiste citaat is "I did not have sexual relations with that woman (, Monica Lewinsky)."
Ik mag niet zulke grote plaatjes posten van de modjes hier
pi_31463957
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 15:12 schreef Lienekien het volgende:
Het juiste citaat is "I did not have sexual relations with that woman (, Monica Lewinsky)."
pi_31503520
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 15:10 schreef teckeltje het volgende:
in de streamverslagen staat dat hij zich geregeld aftrekt in de wc met een handdoek over de spiegel dus volgens mij heeft Linda het voorwerk gedaan en heeft hij het in de wc zelf afgemaakt en vroeg hij daarom om een handdoek,toen hij uit bed ging had hij duidelijk nog een stijve volgens mij want z'n broek was wel erg bol.
Nu overdrijf je. Roel heeft namelijk een héél klein piemeltje.
pi_31515582
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 15:10 schreef teckeltje het volgende:
in de streamverslagen staat dat hij zich geregeld aftrekt in de wc met een handdoek over de spiegel dus volgens mij heeft Linda het voorwerk gedaan en heeft hij het in de wc zelf afgemaakt en vroeg hij daarom om een handdoek,toen hij uit bed ging had hij duidelijk nog een stijve volgens mij want z'n broek was wel erg bol.
Voor zijn doen idd...
pi_31517112
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 02:08 schreef BB5kijker het volgende:

[..]

Nu overdrijf je. Roel heeft namelijk een héél klein piemeltje.
daarom was het ook duidelijk dat hij nog een stijve leuter had.
pi_32633604
Dat dit topic ooit nog actueel zou worden!!!
  maandag 28 november 2005 @ 00:31:14 #60
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32634316


Ik ben overigens van mening dat Dido niet al te veel moet zeiken. IEDEREEN had de hint van Bridget blijkbaar begrepen, dus het is een beetje lafjes dat ze Roel nu voorhoudt dat hij er weer over had moeten beginnen. Lijkt me logisch dat er van uitging dat zij die kennis allang had en hij dat onderwerp vermijdt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_32636227
he BB5kijker, word jij nou niet moe van die IDIOOT vele posts over de piemel van Roel die je plaatst. als ik je posts zo doorlees lijkt het alsof je nerens anders meer mee bezig bent.
en overal maar weer die foto bijplaatsen die iedereen tot in de treuren gezien heeft (ja zelfs in meerdere topics het laatste uur ja).

waar het hart van vol is..... zeggen we dan maar heh, volgens mij vind je die piemel gewoonweg erg interessant,.. zou je zelf willen dat je zo'n mooie grote kromme slurf had (vergeleken bij de jouwe).

misschien kan je er zelf maar geen genoeg van krijgen... maar ik word het iig wel zat.
pi_32636388
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:00 schreef Scan het volgende:
he BB5kijker, word jij nou niet moe van die IDIOOT vele posts over de piemel van Roel die je plaatst. als ik je posts zo doorlees lijkt het alsof je nerens anders meer mee bezig bent.
en overal maar weer die foto bijplaatsen die iedereen tot in de treuren gezien heeft (ja zelfs in meerdere topics het laatste uur ja).

waar het hart van vol is..... zeggen we dan maar heh, volgens mij vind je die piemel gewoonweg erg interessant,.. zou je zelf willen dat je zo'n mooie grote kromme slurf had (vergeleken bij de jouwe).

misschien kan je er zelf maar geen genoeg van krijgen... maar ik word het iig wel zat.
Scan
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_32636466
  maandag 28 november 2005 @ 09:55:39 #64
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32638888
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:15 schreef PC eend het volgende:

[..]

Scan
hij is ontmand
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_32639958
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:00 schreef Scan het volgende:
he BB5kijker, word jij nou niet moe van die IDIOOT vele posts over de piemel van Roel die je plaatst. als ik je posts zo doorlees lijkt het alsof je nerens anders meer mee bezig bent.
en overal maar weer die foto bijplaatsen die iedereen tot in de treuren gezien heeft (ja zelfs in meerdere topics het laatste uur ja).

waar het hart van vol is..... zeggen we dan maar heh, volgens mij vind je die piemel gewoonweg erg interessant,.. zou je zelf willen dat je zo'n mooie grote kromme slurf had (vergeleken bij de jouwe).
Geen idee waar jij het over hebt. Pilletje vergeten ofzo? Of heb je net als Roel zo'n klein krom piemeltje en ben je nogal gefrustreerd. Ik gok op het laatste. Blijkbaar ben je nogal gefixeerd op piemels en met name die van Roel, omdat je elke keer in topics komt waar het over de piemel van Roel gaat. Niet echt normaal. Beetje vunzig van je Scan. Mijn bijdragen gaan doorgaans niet over de piemel van Roel.

[ Bericht 5% gewijzigd door BB5kijker op 28-11-2005 12:10:51 ]
  maandag 28 november 2005 @ 12:40:22 #66
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32642246
Kunnen we OPHOUDEN.. over het PIEMELTJE!!!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_32642426
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:40 schreef soylent het volgende:
Kunnen we OPHOUDEN.. over het PIEMELTJE!!!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32642694
Rotschop
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_32643803
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:40 schreef soylent het volgende:
Kunnen we OPHOUDEN.. over het PIEMELTJE!!!
Had ie er maar 1! Hij heeft alleen maar een bos haar waar je niets in ziet! Volgens mij is het de grootte van een clitoris!

Verklaart ook waarom Dido met hem neukt, ontmaagden kan 'ie d'r niet! Dus kan het prinsesje nog gewoon als maagd in het huwelijk.

Vraag me alleen af waarin die hem heeft gehangen.... d'r navel?
pi_32644521
Hebben ze gewipt dan? Of oké.... buikgeschoven dan...

Ik dacht al, waarom zou ik in de godesnaam in dit topic hebben gereageerd...
pi_32644603
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:09 schreef Waxxer het volgende:
Hebben ze gewipt dan? Of oké.... buikgeschoven dan...

Ik dacht al, waarom zou ik in de godesnaam in dit topic hebben gereageerd...
Het zij je vergeven. Ik heb 9 van de 10 keer geen idee wat ik hier doe. Sommige mensen zeggen dat ik hier lid ben maar die zijn jaloers.
pi_32644726
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:12 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Het zij je vergeven. Ik heb 9 van de 10 keer geen idee wat ik hier doe. Sommige mensen zeggen dat ik hier lid ben maar die zijn jaloers.
Nou ja, waar het woord handjob valt.... nietwaar?

Maar ik ben er al achter waarom dit actueel zou zijn, haha. Dido trekt het niet meer!
pi_32644770
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:18 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Nou ja, waar het woord handjob valt.... nietwaar?

Maar ik ben er al achter waarom dit actueel zou zijn, haha. Dido trekt het niet meer!
Lijkt me ook best dat je een hele lamme hand krijgt als je aan zo'n heel klein bobbeltje moet friemelen.

En zag die er nou ook maar zo goed uit als Ken van Barbie, die heeft ook zo'n bobbeltje (net iets groter dan die van Roel 1:1) maar heeft tenminste nog een prachtig kapsel.
pi_32646385
Help me....
Roel lijkt me toch wel een knul van deze tijd.
Hij heeft een minilulletje... maar goed, ik ben ook klein, dus dat scheelt.
Maar... staat dat ding nou ook nog ouderwets in een mega bos met haar???
Of zie ik dat verkeerd?
pi_32646547
ja, hij heeft een kleine. wat kan hij daar aan doen?
sjezus. alsof alle vrouwen perfecte borsten hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')