abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:02:53 #176
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_32092082
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:30 schreef Elaine_ het volgende:
... en zorg ook goed voor jezelf!!!!!
Ja,..
'Laat' je vooral niet leven maar leef zoals je denkt dat het het beste voor jezelf en de mensen om je heen is. Doe vooral dingen die je wilt doen,..
Mijn pa zei vaak tijdens zijn ziekbed dat ik het hem allemaal nu moest vragen, want als het te laat is kan dat niet meer. Ik heb tot nu toe niks te vragen gehad.
Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_32093294
Ik wil je gewoon even heel erg veel sterkte wensen.
En heel veel goede, fijne dagen met je vader.
Geniet van de tijd die je nu met hem door kan brengen.
It's amazing what we can do with love...
pi_32094608
Ik heb net het topic over je vader gelezen, en ik wil jullie allemaal superveel sterkte wensen.
Wat kan het toch raar gaan hé? Het ene moment mankeer je niks, het andere moment blijk
je ernstig ziek te zijn.
Hopelijk kunnen jij, je moeder, je vriendin en alle familie/vrienden/kennissen elkaar steunen.
pi_32096276
sterkte!
Wat is het punt van een punt
Time and again I tell myself, I'll stay clean tonight
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:39:35 #180
101274 Burbo
Ajax dus.
pi_32096379
Sterkte..
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:47:24 #181
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_32096618
Brrr coolguy, bij het lezen van dit topic krijg ik alweer kippenvel en moet ik denken aan het begin van dit jaar.....
Sterkte.
Niet mieten! Door gieten!
pi_32097866
Bah, Sterkte joh!
  woensdag 9 november 2005 @ 00:41:31 #183
71048 Tokay
makes your day!
pi_32105615

Beste CoolGuy, wat een aangrijpend verhaal...
Ik wens je ontzettend veel sterkte toe, en ik hoop dat jullie veel kracht, steun en liefde bij elkaar zullen vinden. Groetjes van Tokay.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_32105763
Ik ben pas net nieuw hier, maar ik wil ondanks dat ik je niet ken toch sterkte wensen, ik woon al een hele tijd bij mn vader (gescheiden ouders enzo), en ook al zie ik mijn moeder heel vaak...

Ik kan me geen leven zonder mijn vader voorstellen...

Ik wens je dus nogmaals echt heel veel sterkte en hopelijk levert het nucleaire onderzoek wat op!
pi_32112214
Ts: Ik hoop dat er momenteel een beetje rust is in de familie. En dat jullie van elkaar nog kunnen genieten.
Hoe is het ermee?
  donderdag 10 november 2005 @ 09:53:40 #186
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_32140548
Veel sterkte toegewenst ts.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_32142309
Idd veel sterkte. Knap dat je dit zo kunt beschreven op een forum.
pi_32143000
Nogmaals veel sterkte gewenst in deze hele moeilijke tijd. Fijn dat je een update hebt gegeven, wat overigens goed te volgen was. En knap dat je het hier allemaal post...
Probeer niet subtiel te zijn, als je iets belangrijks wilt zeggen!
  donderdag 10 november 2005 @ 13:43:12 #189
91373 Blumchen
Your body is a wonderland
pi_32146636
Sterkte voor de komende tijd CoolGuy..
And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
pi_32147624
Ik wil je heel heel heel veel sterkte wensen, ook met wat nog komen gaat.

Mijn moeder is vorig jaar overleden aan (long)kanker. We wisten net 1 week dat ze het had. Op de dag dat we te horen kregen dat het te snel ging (het was ondertusen uitgezaaid naar alles wat je je maar kan voorstellen) en ze niet meer geholpen kon worden heeft ze het opgegeven, en de volgende dag is ze gestorven.

Besteed de tijd die je hebt zoveel mogelijk nog met je vader, praat veel met hem. En probeer het te accepteren. Moeilijk zal het altijd blijven, maar je kan er helaas niets aan veranderen.

Nogmaals sterkte
  donderdag 10 november 2005 @ 14:19:50 #191
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_32147788
quote:
Op zondag 6 november 2005 00:18 schreef zhe-devilll het volgende:

TS wens je mega veel sterkte, ook al zijn het woorden..het zal er weinig toe doen..
Gelukkig geloof ik in een leven hierna.. want anders was ik nu echt nuts als een deur...
sorry dit triggert me teveel allemaal..
i rest my case
Het leven valt soms niet mee hé ? Jij óók sterkte dan maar.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_33014169
Coolguy,

Ik kwam zojuist dit topic tegen en vind het echt kut voor je, en voor je pa en familie natuurlijk. Hoe gaat het nu met jullie?
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_33014566
Ja ik ben ook erg benieuwd naar hoe het nu met jullie allen gaat ?
  Moderator maandag 12 december 2005 @ 16:06:08 #194
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_33016841
Zo, even weer een update. Er is veel gebeurd in de afgelopen weken. Goed, mijn pa viel dus in de 1% categorie. Dat betekent dus dat ie niet de pac-man versie heeft die je in 3 maanden opvreet. Welke vorm hij dan wel had was lange tijd onzeker, vandaar dat tot een nucleair onderzoek besloten. Dit om te onderzoeken of bepaalde klieren zouden zijn aangetast.

De resultaten van dat onderzoek zijn op 5 december bekend gemaakt. De klieren zijn niet aangetast. Wat nu blijkt is dat hij dus een vorm van kanker heeft, ontstaan uit hormonen (maar hoe en wat weten we niet). De arts had voor 5 december geopperd dat een behandeling met hormoonspuiten eventueel mogelijk was, maar dan moest mijn vader wel last hebben van zogenaamde 'opvliegers'. Dat heeft hij niet, dus zou een hormoonbehandeling niet aanslaan.

De arts heeft uitgelegd dat de vorm die mijn pa heeft bestaat uit rijpe en niet-rijpe kankercellen. De rijpe kankercellen zijn zeer traag groeiend, bijna inactief. De niet-rijpe cellen zijn agressief. Mijn vader heeft voor het grootste gedeelte (ik weet geen verhouding) rijpe cellen. Het geval van mijn pa is uitgebreid besproken binnen het team, en men is dus tot deze conclusie gekomen. Wat de arts echter had beloofd, nl voor 5 dec. contact opgenomen te hebben met de Daniel den Hoedt-kliniek, is ie niet nagekomen.

Mijn ouders waren daar wat teleurgesteld over, maar het is niet anders. Mijn vader moet nu 16 januari terug, en dan zal de arts wel contact hebben gehad met R'dam. Mijn vader is vooral teleurgesteld in het feit dat er dus geen behandeling mogelijk is (tenminste geen reguliere) en dat hij maar moet 'afwachten'.

Wat betreft klachten; nog steeds niets...geen pijn, niet moe, he-le-maal niets. Ik heb inmmiddels een nieuwe tv en audioset gekocht, mijn pa heeft het a/v-meubel in elkaar gezet en de speakers opgehangen. Alleen bij het speakers ophangen had ie wat last van zijn rug, omdat hij daarbij onder een ongemakkelijke hoek op een trapje stond. Verder heeft hij nergens last van gehad.

Mijn ouders zijn inmiddels ook bij een Duitse accupuncturist geweest. Ik geloof zelf absoluut niet in die dingen, maar ben wel mee geweest. Wat hij vertelde is dat onder de voeten alle organen 'uitkomen'. Daar kan hij dus eea mee zei ie. Mijn vader heeft kanker aan de alvleesklier welke is uitgezaaid naar de lever. Bij het zetten van de naaldjes door de accupuncturist bloedde
alleen de plek wat dan correspondeerde met de alvleesklier een beetje. De lever niet. Ik geloof het niet, maar toen mijn moeder ook behandeld wordt omdat die chronisch pijnlijke benen had bekeek hij haar benen 5 seconden en zei toen "u bent geopereerd aan uw onderlichaam he?" Dat was ook zo..hij keek verder en zei toen "Uw baarmoeder is uitgehaald nietwaar?" Dat klopt idd. Dat vond ik persoonlijk erg frappant...dat was em door niemand vertelt. Nou ja, ik weet t allemaal niet, maar misschien helpt het iets.

Ow ja, mijn pa moest ook van 24 uur lang urine opvangen omdat ze dat zouden onderzoeken op
sporen. Niets gevonden...het bloed is inmiddels weer herhaaldelijk gecontroleerd. Niets...

Een beetje een emotional rollercoaster dit. De arts heeft duidelijk gezegd dat mijn pa hier uiteindelijk aan zal overlijden, maar dat dat gedoe van 3 maanden naar de achtergrond geschoven kan worden omdat dat niet waar is. Wat een beetje zuur is is dat de arts ook zei van "u zit hier voor me en ogenschijnlijk blaakt u van gezondheid, alleen op de foto's zie ik dat u ernstig ziek bent". Dus we krijgen te horen dat ie kanker heeft, dan dat er niets aan te doen is en dat ie er met 3 maanden niet meer is, om nu weer te horen dat die 3 maanden niet aan de orde zijn. Mijn pa is sterk. Mijn oom en tante zien mijn ouders (nu) vaak, en zij hadden laatst bij oma gezeten met zijn allen, en mijn tante vertelde dus dat hij mijn oma weer 'op de korrel' nam, hij weer grapjes maakte, weer kon lachen, eigenlijk alles weer deed wat mijn pa mijn pa maakt

Wat de termijn nu is, daar kon de arts niets over zeggen. Er is gewoon geen pijl op te trekken, en de informatie over deze vorm is maar schaars. My ass, er zijn wel dingen over geschreven, dus mijn pa is niet de eerste die dit heeft. Iemand heeft hier kennis van en dat zullen we boven water trekken. Het bevriende artsen-stel van mijn ouders zijn dus beiden ook op zoek naar informatie hier over.

EN mijn pa ? Mijn pa is de beste
Breitling - Instruments for Professionals
pi_33020378
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:06 schreef CoolGuy het volgende:

<verhaal>
Ah kijk, beter om dit te horen zo vlak voor de kerstdagen enzo! Top man .
pi_33020672
quote:

Top!
Trots van het Noorden!
pi_33020780
Wat een verhaal zeg. Sterkte ermee
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_33020854
quote:
Mijn pa is sterk. Mijn oom en tante zien mijn ouders (nu) vaak, en zij hadden laatst bij oma gezeten met zijn allen, en mijn tante vertelde dus dat hij mijn oma weer 'op de korrel' nam, hij weer grapjes maakte, weer kon lachen, eigenlijk alles weer deed wat mijn pa mijn pa maakt

Enjoy it..
pi_33022088
Fijn om te horen dat het toch iets beter met hem gaat! Op naar een fijne kerst zou ik zeggen
pi_33022852
Ik wens dit jaar wat anders dan een wittte kerst!
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')