Tjonge wat een chaos! Hoop dat jullie toch een beetje kunnen genieten van de komende tijdquote:Op maandag 12 december 2005 16:06 schreef CoolGuy het volgende:
Zo, even weer een update.
En dat zal altijd zo blijven,..quote:
Ik denk dat ie een carcinoid tumor bedoelde?quote:Op maandag 12 december 2005 16:06 schreef CoolGuy het volgende:
Wat nu blijkt is dat hij dus een vorm van kanker heeft, ontstaan uit hormonen (maar hoe en wat weten we niet). De arts had voor 5 december geopperd dat een behandeling met hormoonspuiten eventueel mogelijk was, maar dan moest mijn vader wel last hebben van zogenaamde 'opvliegers'. Dat heeft hij niet, dus zou een hormoonbehandeling niet aanslaan.
Nee niemand in de buurt die griep heeft voor zover ik weet. Ik heb het wel zelf 2 weken geleden gehad. Week plat gelegen. Maar hij hoest niet of zo. Dus ik kan niet echt zeggen al dat t griep is. Gisteren had ie t koud, en nu ligt ie in bed met hoofdpijn.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:44 schreef deedeetee het volgende:
Kan best gewoon griep zijn, is er iemand anders in zijnomgeving die er óók last van heeft ?
Wat Ynske zegt : die kunnen nu beter bij hem uit de buurt blijven.
Sterkte, ik hoop dat hij zich gauw weer beter voelt.
koudje gevaltquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee niemand in de buurt die griep heeft voor zover ik weet. Ik heb het wel zelf 2 weken geleden gehad. Week plat gelegen. Maar hij hoest niet of zo. Dus ik kan niet echt zeggen al dat t griep is. Gisteren had ie t koud, en nu ligt ie in bed met hoofdpijn.
Mijn pa ondergaat ook geen behandeling voor de kanker, dus daar is ie iig niet verzwakt door. Hij vertelde wel gisteren dat ie gistermiddag een hele tijd met iemand bij ons in straat heeft staan praten buiten, en hij is met mijn moeder naar de winkel geweest, waar ze ook iemand tegen kwamen waar ze ook een tijd buiten mee hebben staan praten.
Mja, eerst had mijn moeder het, en toen ik dus 2 weken terug. Ff denken...ja...vandaag 2 weken terug lag ik nog plat. Daarna heeft mijn moeder nog iets van verschjinselen gehad daarna weer, maar ws heeft t niet doorgezet omdat ze het net gehad had.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:00 schreef deedeetee het volgende:
Als jij het 2 weken geleden had is het mogenlijk dat hij het daardoor ook gekregen heeft, ik weet niet precies hoelang de incubatietijd is van griep. En buiten in de kou staan is natuurlijk óók niet bevorderlijk als je al griep onder de leden hebt.
Natuurlijk kan dat. De kans op infectie is zelfs groter omdat de weerstand iets lager is..quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:32 schreef CoolGuy het volgende:
Oke, kan iemand hier die ervaring heeft met kanker in zijn directe omgeving bevestigen dat iemand die kanker heeft ook heus wel iets van een verkoudheid/griepje kan hebben, of iig dergelijke klachten ZONDER dat dat direct met kanker te maken heeft... ?
Hij is weer beter. Dwz, de griepklachten die ie had heeft ie niet meer. Mijn ouders zijn nu naar de kerk, maar aangezien ik nooit naar de kerk ga ga ik nu dus ook niet. We hebben eerder vanavond bij mijn oom en tante gegeten, en daar heeft ie goed gegeten (dat deed ie hoe dan ook al, maar toen ie dus die griepklachten had niet) net als mijn moeder.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:43 schreef deedeetee het volgende:
Hoe is 't er nu mee ?
Ook vanuit Coevorden. Hou je taai.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:45 schreef Operc het volgende:
veel sterkte CoolGuy en een goede kerst toegewenst!
dit is niet helemaal waar...quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:40 schreef Ynske het volgende:
bij mijn weten kun je naast de kanker die in je lijf woedt, ook gewoon de griep of een verkoudheid krijgen. Je lichaam is aan het strijden tegen die kanker, en minder weerbaar voor andere bacteriën waardoor de kans op verkoudheid, griep, longontsteking etc groter is.
Tips kan ik je niet geven, maar ik denk wel dat het verstandiger is dat mensen die grieperig zijn bij je vader uit de buurt blijven. Kijk het ook niet te lang aan, voordat jullie naar de huisarts gaan. Je vader is kwetsbaar, dan kun je er beter vroeg bij zijn voor eventuele antibiotika.
Veel succes en sterkte
Nee. Dat wisten we al. Er is gewoon te weinig informatie over deze vorm. Daarnaast willen mijn ouders en in het bijzonder mijn vader, dat niet weten. Mjin vader wil niet de verschillende stadia weten want dan gaat ie denken van "ik voel nu dit, dus in stadium X, dus heb ik nog zoveel te gaan...". Dat wil ie gewoon niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:38 schreef Wolkje het volgende:
Wat een positief bericht!
Ik ben heel blij voor je.
Hebben ze nu nog iets kunnen zeggen over het verdere verloop van de ziekte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |