Nouja,..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat erg is is dat mijn vader kanker heeft.
ze doen ook al het mogelijke, maar je hoort zoveel verhalen dat er dingen weggelaten worden uit het medisch dossier als er bijvoorbeeld fouten zijn gemaakt ( ook al zijn deze menselijk) ik ben daar ook heel erg bang voor bij mijn vader, dat er fouten zijn gemaakt, ik ga zijn medisch dossier opvragen maar ja wat heb je er eigelijk aan"?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Waarom zou een arts doen alsof, doen alsof ze al het mogelijk voor een patiënt doen wat binnen hun mogelijkheden ligt?
Waarom toch altijd dat wantrouwen van mensen tegenover de artsen en alles wat met de medische wereld (of moet ik zeggen maffia) te maken heeft?
Zeg het me alsjeblieft want ik snap het echt niet.
Waarom zou een arts er baat bij hebben om iemand onnodig te laten lijden en sterven? Daar heeft toch NIEMAND wat aan, artsen zijn gewoon mensen hoor, die vinden het echt niet tof om zoveel mogelijk dooie patiënten te hebben![]()
Hehe, daar doel ik ook op...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat is er erg aan dat iemand de beste zorg krijgt?
Dat niet iedereen die krijgt terwijl dat wel de bedoeling is, dát is erg!
(knip)
Ik geef je groot gelijkquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat erg is is dat mijn vader kanker heeft.
Wou jij soms zeggen dat als een familielid van jou in de positie van mijn vader was, en jullie hadden dergelijke kennissen, dat jullie daar dan niets mee gedaan hadden omdat dat 'niet eerlijk' is ?
sterkte..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:01 schreef CoolGuy het volgende:
Ow ja, er was een dermatoloog geweest omdat ineens werd gevonden dat hij zoveel moedervlekken had. Daar was dus niets aan de hand. Hij had ook een plekje op zijn neus. Ook niets. Zijn lymfeklieren in de hals, onder de oksels en in zijn liezen zijn ook onderzocht. Ook niets. Ik heb vannacht weer voor het eerst thuis geslapen. Naast mam. Afgelopen dagen bij mijn vriendin geslapen. Ik was in blinde paniek als ik wakker werd. Nu is dat niet meer. Ik moet sterk zijn voor mam. Ik heb geen broers of zussen, dus ik moet mam opvangen. Moeilijk.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 07:54 schreef maple-leaf het volgende:
[..]
ze doen ook al het mogelijke, maar je hoort zoveel verhalen dat er dingen weggelaten worden uit het medisch dossier als er bijvoorbeeld fouten zijn gemaakt ( ook al zijn deze menselijk) ik ben daar ook heel erg bang voor bij mijn vader, dat er fouten zijn gemaakt, ik ga zijn medisch dossier opvragen maar ja wat heb je er eigelijk aan"?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:42 schreef ForumGek het volgende:
[..]
! Jij bent een giller, als jij ook maar íets begrijpt van wat er in dat dossier staat dan krijg je van mij een lollie !
Maak het jezelf nou niet zo moeilijk...quote:
Ben hier even stil van. Wat ontzettend KLOTE!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:52 schreef LvA het volgende:
Ik kom net van het ziekenhuis af, ik werd 2 uur geleden door mijn vriend gebeld. ze kunnen niks meer voor zijn vader doen.. de uitzaaiingen komen van de alvleesklier af, en daar kunnen ze helemaal niks mee. het kan nu nog worden uitgesteld met chemo's, maar beter wordt ie niet meer. mijn vriend slaap vanavond hier, in het ziekenhuis was hij ontzettend rustig, koelbloedig bijna. maar ik ben bang dat dat snel genoeg weg gaat..
EVEN STILTEquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:02 schreef Peewee het volgende:
Ik heb nare herinneringen aan verhalen als deze,.. Maar daarmee zal ik je niet opzadelen!
Mocht het zo zijn dat hij daar (ziekenhuis) moet blijven, dan zou ik als ik jou was je er iets dieper op orienteren zodat je weet wat het is en wat ze gaan doen en zo. Verder wens ik je vanuit mijn lederen bureaustoel heel erg veel sterkte en zo.
Zo waar...quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:21 schreef desaparacido het volgende:
[..]
Heel aardig van je bedoeld, maar je moet beseffen dat er vormen van kanker (zeker als het al is gemetastaseerd) zijn waar je gewoon de lul bent, dan helpt positief denken niet tot heel weinig. Mijn vader had ook een positieve houding, tot op het punt dat hij de behandelende artsen toen het weer begon te groeien gesmeekt heeft om nog een chemokuur. Die hebben ze ook gegeven, maar hij was binnen een maand dood.![]()
Als ik dit zo weer lees haalt het zoveel oude herinneringen op.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:52 schreef LvA het volgende:
Ik kom net van het ziekenhuis af, ik werd 2 uur geleden door mijn vriend gebeld. ze kunnen niks meer voor zijn vader doen.. de uitzaaiingen komen van de alvleesklier af, en daar kunnen ze helemaal niks mee. het kan nu nog worden uitgesteld met chemo's, maar beter wordt ie niet meer. mijn vriend slaap vanavond hier, in het ziekenhuis was hij ontzettend rustig, koelbloedig bijna. maar ik ben bang dat dat snel genoeg weg gaat..
nou zo moeilijk is het helemaal niet om het te begrijpenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:42 schreef ForumGek het volgende:
[..]
! Jij bent een giller, als jij ook maar íets begrijpt van wat er in dat dossier staat dan krijg je van mij een lollie !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |