Heb ik voor niks 3 keer geSMS't naar ons Linquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En hebben die mensen ook gesmst?
Dat is precies wat ik al zei, iedereen komt met polls aan en het betekend geen ene fuck![]()
http://switch.streamgate.nl/cgi-bin/streamswitch?streamid=27&a=.asxquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:29 schreef kissa het volgende:
Heeft iemand voor mij de link waar ik het vervolg op live kan zien?![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:24 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
tanja jankt omdat rob mag blijven
http://streamers.at.sara.garnierprojects.com/streamgate07quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:29 schreef kissa het volgende:
Bedanktquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:30 schreef bemeall het volgende:
[..]
http://switch.streamgate.nl/cgi-bin/streamswitch?streamid=27&a=.asx
LINDA - ROEL == AFTREKKENquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:29 schreef Arcee het volgende:
Wat is er gisteravond gebeurd met Linda?
http://bb5.florisd.nl/?host=xs4all&show=talpaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:29 schreef kissa het volgende:
Ja, ik vond haar echt lief.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:30 schreef Gert het volgende:
Linda was wel lief en leuk, bij haar exit.
Echt waar? En ze had een vriend?quote:
Dat was toch al eerder?quote:
Aangifte doen wegens oplichting!!!quote:
Zijn de weeen begonnen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:32 schreef Loedertje het volgende:
En...gaat Tanja naar huis of ontploft ze?
Ze lijkt wel lichtelijk te hyperventileren.
ik blij dat Linda eruit is,quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:30 schreef danosa het volgende:
Jammer zeg dat uitgerekend Linda eruit moest
Ik vind de grapjes over Linda nou wel genoeg hoor, op een gegeven moment is dat toch niet lollig meer? Beetje goedkoop van Ruud en Brdiget hoor.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:33 schreef caradoc het volgende:
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rob is er nog
Tanja baalt weer dat ze weer 2 weken verder met Rob moet en zit intussen te bedenken wie er niet op noodrantsoen moet van de 3 gestopte rokers.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:32 schreef Loedertje het volgende:
mee eens, vreemd eigenlijk dat hier geen controle op is, gaat toch om een hoop geldquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Aangifte doen wegens oplichting!!!
Bij grootschalige oplichting kan justitie toch info van de providers checken. Laat ze nu even toeslaan want ik geloof totaal niet dat dit eerlijk is gegaan!!!![]()
Omdat Big Mother Hummie dan boos wordt!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:32 schreef cuall het volgende:
waarom stapt Tanja nu niet op
Laten we dan maar hopen dat zij ontploft!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:32 schreef Loedertje het volgende:
2800 is ook exact het gemiddelde van alle miljoenen in NLquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Heb ik voor niks 3 keer geSMS't naar ons Lin.
Nee maar serieus, Talpa belazert de boel. Het bewijs is nu geleverd. Een poll met maar liefst ruim 2800 stemmers komt totaal niet overeen met deze exit-uitslag.
Ze kiest Sjankwalquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Tanja baalt weer dat ze weer 2 weken verder met Rob moet en zit intussen te bedenken wie er niet op noodrantsoen moet van de 3 gestopte rokers.
Of gewoon de vijfde (donderdag)stream op de Talpa-site als je geen streamprogramma hebt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:29 schreef kissa het volgende:
Onzin. Op een poll klikken is wat anders dan geld besteden aan een sms.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Heb ik voor niks 3 keer geSMS't naar ons Lin.
Nee maar serieus, Talpa belazert de boel. Het bewijs is nu geleverd. Een poll met maar liefst ruim 2800 stemmers komt totaal niet overeen met deze exit-uitslag.
Komt volgende week wel weer als Rob Menno en Lieske op de bank zitten vliegt Rob er echt uit!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:35 schreef riri het volgende:
Menno's valse spelletje lekker niet gelukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |