Wazige gast ^^quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:12 schreef static het volgende:
Wat bedoelen ze steeds met dat 'handwerk'?
dat interesseert me niet eensquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:19 schreef cevece het volgende:
42% voor Tanja. Laat me niet lachen !
geintje van ruud of ruud vertrekt zelfquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
wie zal de onverwachte exit zijn????
Talpa wel, Tanja stemmen x 1.5 ...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:19 schreef Scope het volgende:
Ik begrijp niet dat 42% van die malloten die SMSt dan ook nog op Tanja stemt
Ingrid en Menno en Roel moet dus nog meer op jacht.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:19 schreef teamlead het volgende:ja zeg... en van wie kunnen we nu de sex verwachten dan
I demand a recount!
ja, bahquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:20 schreef BB-King het volgende:
Wat zal Rob zich onoverwinnelijk voelen na deze uitslag...
heb je enig idee hoeveel deze onzin me nu al gekost heeft.....? en nog blijft die fucking manke in dat huisquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:21 schreef pinkplatinum het volgende:
fokkers hadden meer moeten stemmen
ik had een smsje voor linda gestuurd zonde..
Je gaat me toch niet vertellen dat je de telling serieus neemquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:19 schreef Scope het volgende:
Ik begrijp niet dat 42% van die malloten die SMSt dan ook nog op Tanja stemt
Ik had het ook voorspeld!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:22 schreef -Delta- het volgende:
Linda eruit![]()
![]()
, whahaha, doei barlap
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zei het toch, totaal geen inbreng![]()
En mooi voor Tanja, Rob blijft dus lekker wel![]()
![]()
Parrrrrrrrrrrrrrtyquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik had het ook voorspeld!
Opzouten met die huisslet en dat drankorgel![]()
tanja jankt omdat rob mag blijvenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:22 schreef Blue Thunder het volgende:
jankt tanja nu omdat ze moet blijven?
preciesquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:26 schreef BBscanner het volgende:
De enige die lekker spontaan ongeneerd door de cammera's zich zelf was moet nu weg...![]()
BAAL HIER ECHT
![]()
![]()
![]()
Linda is tenminste oprecht kan je niet van die Rob zeggen!![]()
![]()
![]()
Voor de mooie shotsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:26 schreef Dr_Greene het volgende:
Dat karretje rijdt wel erg om vanavond!!!
Download een p0rn filmpje, net zo lekker ongegeneerdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:26 schreef BBscanner het volgende:
De enige die lekker spontaan ongeneerd door de cammera's zich zelf was moet nu weg...![]()
BAAL HIER ECHT
![]()
![]()
![]()
eergisternacht roel afgetrokkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
wat heeft Linda gisteravond gedaan dan? Ik heb weer wat gemist geloof ik?
En hebben die mensen ook gesmst?quote:
Zondagochtend was dat zelfs al.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:28 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
eergisternacht roel afgetrokken
Heb ik voor niks 3 keer geSMS't naar ons Linquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En hebben die mensen ook gesmst?
Dat is precies wat ik al zei, iedereen komt met polls aan en het betekend geen ene fuck![]()
http://switch.streamgate.nl/cgi-bin/streamswitch?streamid=27&a=.asxquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:29 schreef kissa het volgende:
Heeft iemand voor mij de link waar ik het vervolg op live kan zien?![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:24 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
tanja jankt omdat rob mag blijven
http://streamers.at.sara.garnierprojects.com/streamgate07quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:29 schreef kissa het volgende:
Bedanktquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:30 schreef bemeall het volgende:
[..]
http://switch.streamgate.nl/cgi-bin/streamswitch?streamid=27&a=.asx
LINDA - ROEL == AFTREKKENquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:29 schreef Arcee het volgende:
Wat is er gisteravond gebeurd met Linda?
http://bb5.florisd.nl/?host=xs4all&show=talpaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:29 schreef kissa het volgende:
Ja, ik vond haar echt lief.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:30 schreef Gert het volgende:
Linda was wel lief en leuk, bij haar exit.
Echt waar? En ze had een vriend?quote:
Dat was toch al eerder?quote:
Aangifte doen wegens oplichting!!!quote:
Zijn de weeen begonnen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:32 schreef Loedertje het volgende:
En...gaat Tanja naar huis of ontploft ze?
Ze lijkt wel lichtelijk te hyperventileren.
ik blij dat Linda eruit is,quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:30 schreef danosa het volgende:
Jammer zeg dat uitgerekend Linda eruit moest
Ik vind de grapjes over Linda nou wel genoeg hoor, op een gegeven moment is dat toch niet lollig meer? Beetje goedkoop van Ruud en Brdiget hoor.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:33 schreef caradoc het volgende:
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rob is er nog
Tanja baalt weer dat ze weer 2 weken verder met Rob moet en zit intussen te bedenken wie er niet op noodrantsoen moet van de 3 gestopte rokers.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:32 schreef Loedertje het volgende:
mee eens, vreemd eigenlijk dat hier geen controle op is, gaat toch om een hoop geldquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Aangifte doen wegens oplichting!!!
Bij grootschalige oplichting kan justitie toch info van de providers checken. Laat ze nu even toeslaan want ik geloof totaal niet dat dit eerlijk is gegaan!!!![]()
Omdat Big Mother Hummie dan boos wordt!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:32 schreef cuall het volgende:
waarom stapt Tanja nu niet op
Laten we dan maar hopen dat zij ontploft!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:32 schreef Loedertje het volgende:
2800 is ook exact het gemiddelde van alle miljoenen in NLquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Heb ik voor niks 3 keer geSMS't naar ons Lin.
Nee maar serieus, Talpa belazert de boel. Het bewijs is nu geleverd. Een poll met maar liefst ruim 2800 stemmers komt totaal niet overeen met deze exit-uitslag.
Ze kiest Sjankwalquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Tanja baalt weer dat ze weer 2 weken verder met Rob moet en zit intussen te bedenken wie er niet op noodrantsoen moet van de 3 gestopte rokers.
Of gewoon de vijfde (donderdag)stream op de Talpa-site als je geen streamprogramma hebt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:29 schreef kissa het volgende:
Onzin. Op een poll klikken is wat anders dan geld besteden aan een sms.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Heb ik voor niks 3 keer geSMS't naar ons Lin.
Nee maar serieus, Talpa belazert de boel. Het bewijs is nu geleverd. Een poll met maar liefst ruim 2800 stemmers komt totaal niet overeen met deze exit-uitslag.
Komt volgende week wel weer als Rob Menno en Lieske op de bank zitten vliegt Rob er echt uit!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:35 schreef riri het volgende:
Menno's valse spelletje lekker niet gelukt
Idd, maar dat snapt niemand geloof ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Onzin. Op een poll klikken is wat anders dan geld besteden aan een sms.
Hell yeah Partyyyyyyquote:
Ik denk dat er geen miljoenen gebeld en gesmst hebbenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:34 schreef -Delta- het volgende:
[..]
2800 is ook exact het gemiddelde van alle miljoenen in NL![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:39 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hell yeah Partyyyyyy![]()
![]()
Ook eindelijk een exit die ik wél wilde.![]()
BELACHELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:41 schreef bemeall het volgende:
Geesje mag bij de bevalling zijn in het huis![]()
Morgen ligt ie wel op Didoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:43 schreef ART het volgende:
Roel is overigens geheel doodgeslagen.
Ah, je wist het al.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou, dit is niet echt een verrassing.
Is toch ook geen verassing voor haar. Zij BEPAALT wat er in BB gebeurt. No shit.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:44 schreef cevece het volgende:
Tanja ziet er zo blij uit zeg met dat nieuws pffffffffffffff Ongelovelijk
was ook emotioneel. Die Linda is gewoon een spontaan topwijf, dat spat van het scherm af.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb moeten huilen bij de exit net![]()
Stom he![]()
Ik had hier mijn hand voor in het vuur gestoken ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:44 schreef Olio het volgende:
[..]
Ah, je wist het al.![]()
Spontane reactie van Tanja op dit nieuws.
Absoluut met je eens, Scan. Wat een kutzooi dit. Alles moet en zal wijken voor Tanja. Zal blij zijn als dat kind eruit is. Bah.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:44 schreef scanman01 het volgende:
Waaro veranderen ze die titel van de live uitzending niet in "DE TANJA SHOW"
IEDERE week gaat het over Tanja. Ik word er kotsmisselijk van![]()
![]()
![]()
mjaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:48 schreef vw_caddy het volgende:
Ik mis het geluid?
ik heb geen geluidquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:47 schreef bemeall het volgende:
En over op de livestreams:
http://switch.streamgate.nl/cgi-bin/streamswitch?streamid=27&a=.asx
of de xs4all als backup:
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=27&x=.asx
Hier ook geen geluid!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:48 schreef Gert het volgende:
Hebben jullie ook geen geluid bij de internet-uitzending?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |