Dat viel mij ook al op.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:25 schreef indahnesia.com het volgende:
er is trouwens al meer dan 24 uur niemand geband
Nee TRV. Je weet wel, dat forum onderaan?quote:
Inspiratieloos.quote:
o kay...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
'G'
1) (n) Anything that starts with a G. E.g. God, Gangsta, Guy. As in "Whatup, G?".
Huilie, had er dan zelf 1 gemaaktquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Godverdomme wat duurde dat lang zeg
Jij was dan ook degene met het laatste bericht ja!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Godverdomme wat duurde dat lang zeg
sorry he.. ik had al iets anders onder mijn CRTL+Vquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Huilie, had er dan zelf 1 gemaakt
wAt hEb jUhHhH DaN v00r m0BiElTjUuuuUhHHhhh?quote:
Naamverwarring alom.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:31 schreef _moder8or_ het volgende:
Een naamtopicWaarvoor heb ik die verdiend?
ooh.. dat verklaart hetquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij was dan ook degene met het laatste bericht ja!
PI
Het is gewoon moder8or, jullie mogen mij moderator, mod, of uhm __ noemenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
wAt hEb jUhHhH DaN v00r m0BiElTjUuuuUhHHhhh?
[..]
Naamverwarring alom.![]()
Ej vet man.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het is gewoon moder8or, jullie mogen mij moderator, mod, of uhm __ noemen
hallo uhm___quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En geen 'ej'. Ik ben geen neger, toch?quote:
geen drie ___, maar __quote:
ff zoeken..quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
wAt hEb jUhHhH DaN v00r m0BiElTjUuuuUhHHhhh?
AMD.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En geen 'ej'. Ik ben geen neger, toch?
Maarja, noem mij maar wat bij jullie boven komt
Kijkze broquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:35 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga eens tv kijken...
vet nummer trouwens Jag![]()
Nummer?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:35 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga eens tv kijken...
vet nummer trouwens Jag![]()
Craig Armstrong - This Lovequote:
Die fiets of die Achmed?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:37 schreef Ayaxola het volgende:
Vandaag schopte ik een Achmed van een fiets, omdat ik dacht dat ie van me zusje was, maar dat was dus niet zo bleek uiteindelijk
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:37 schreef Ayaxola het volgende:
Vandaag schopte ik een Achmed van een fiets, omdat ik dacht dat ie van me zusje was, maar dat was dus niet zo bleek uiteindelijk
Tja. Stel je hebt dat niet gedaan, dan was je zusje een fiets armer.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:37 schreef Ayaxola het volgende:
quote:
Was die fiets nog heel?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:37 schreef Ayaxola het volgende:
Okequote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:40 schreef Ayaxola het volgende:
Die fiets was nog wel heel ja, Achmed niet helemaal meer.
Wat heb je allemaal met die Achmed gedaan dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:40 schreef Ayaxola het volgende:
Moest de ambulance komen? Of dachten zij dat het niet nodig was?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:40 schreef Ayaxola het volgende:
Van de fiets getraptquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal met die Achmed gedaan dan?![]()
Sorry die taal ken ik nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:40 schreef Fwnk het volgende:
» ๑ღE.vie ღI always lOv yOu beCause yOur speCial jesse ღ.dunC love yOu ღ..Ciess N.N.T.B zegt:
niet eGt r llOppt een hOertjj do te doen elke keer tege aansgopppe e n btsen se lOppt bitch te zegge en weet k ut K BEN HAAR EGT ZATT SIJS EGt irri heel de sgol haat haar bekant'
'
kan iemand vertalen?
Niet echt. Er loopt een hoertje dom te doen. Elke keer tegen aanschoppen en botsen. Ze loopt bitch te zeggen en weet ik het. Ik ben haar echt zat. Zij is echt irritant, de hele school haat haar. (bekant)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:40 schreef Fwnk het volgende:
» ๑ღE.vie ღI always lOv yOu beCause yOur speCial jesse ღ.dunC love yOu ღ..Ciess N.N.T.B zegt:
niet eGt r llOppt een hOertjj do te doen elke keer tege aansgopppe e n btsen se lOppt bitch te zegge en weet k ut K BEN HAAR EGT ZATT SIJS EGt irri heel de sgol haat haar bekant'
'
kan iemand vertalen?
dankjequote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niet echt. Er loopt een hoertje dom te doen. Elke keer tegen aanschoppen en botsen. Ze loopt bitch te zeggen en weet ik het. Ik ben haar echt zat. Zij is echt irritant, de hele school haat haar. (bekant)
(E.vie) I always love you because your special jesse (dunC) love you Ciess Nooit Niet Te Breken zegt: niet echt er loopt een hoertje dom te doen elke keer tegen me aan te schoppen en te botsen. ze loopt bitcht te zeggen en ik weet het: [capslock] ik ben haar echt zat, zij is echt [/capslock] irritant de hele school haat haar, ongeveer.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:40 schreef Fwnk het volgende:
'
kan iemand vertalen?
Maar het was dus niet de fiets van je zusje. Ik dacht dat die Achmed van je zusje was.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:43 schreef Ayaxola het volgende:
Nee, hij viel gewoon op de grond, zijn hand lag open enz, en een gat in zijn broek. Maar toen had ik alweer gezien dat het niet de fiets was die ik zocht, dus toen ging ik weer verder.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:43 schreef Ayaxola het volgende:
Nee, hij viel gewoon op de grond, zijn hand lag open enz, en een gat in zijn broek. Maar toen had ik alweer gezien dat het niet de fiets was die ik zocht, dus toen ging ik weer verder.
Geen eens verteld waarom?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:43 schreef Ayaxola het volgende:
Zo mooie fotoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:45 schreef Imberr het volgende:
[afbeelding]
Mijn mob![]()
sorry als t plaatje groot is ofzo![]()
Praat je ook nog met normale mensen ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:43 schreef Fwnk het volgende:
[..]
dankje
Als ik nog meer heb vraag ik het
Nee joh, mijn zusje moet het niet proberen om ooit met een Achmed thuis te komenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar het was dus niet de fiets van je zusje. Ik dacht dat die Achmed van je zusje was.![]()
Nog gebeld gister?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zo mooie foto
[..]
Praat je ook nog met normale mensen ?
*ril*quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:46 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee joh, mijn zusje moet het niet proberen om ooit met een Achmed thuis te komen
Mooi dingetjequote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:45 schreef Imberr het volgende:
[afbeelding]
Mijn mob![]()
Samsung dingesquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:45 schreef Imberr het volgende:
[afbeelding]
Mijn mob![]()
Ja, maar alleen naar een service center van BCC. Ze hebben geen nummers in de winkelsquote:
En?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja, maar alleen naar een service center van BCC. Ze hebben geen nummers in de winkelsZo blijkt op de website
Ja, maar ze doen bij mij net alsof ze het niet weten, en dan komen ze met de hele familiequote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:47 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Over het algemeen weten ze wel waarom dat is
Geen vacatures. Maar morgen moet ik toch naar Zuidplein, dan vraag ik het persoonlijk wel aan Dannyquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hij zal het toch niet snappen als je verteld dat het een fiets is
Binnenkort worden ze hopelijk het land uitgezet als ze een fiets jattenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:47 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Over het algemeen weten ze wel waarom dat is
Hij is blij om je te zien denk ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geen vacatures. Maar morgen moet ik toch naar Zuidplein, dan vraag ik het persoonlijk wel aan Danny
De meesten wel. Maar ik ken ook gasten die echt goed werken. (weet ik nog goed als ex-ah medewerker). Super gastquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:50 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Zijn ze dan echt zo dom als ze dr uitzien?
Hij kent mij niet eens.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hij is blij om je te zien denk ik.![]()
Bij ons doen ze dat ook, dan komen ze naar onze school. En dat staat onze school klaar als een grote familie om ze naar de klote te meppen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:49 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ja, maar ze doen bij mij net alsof ze het niet weten, en dan komen ze met de hele familie![]()
Alleen kunnen ze het niet afquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:53 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Bij ons doen ze dat ook, dan komen ze naar onze school. En dat staat onze school klaar als een grote familie om ze naar de klote te meppen.
Staat ook wel eens in de krant
Doe ons een plezier, en maak snapshotsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:54 schreef Fwnk het volgende:
Omfg nu cam ik met haar en moet ik praten
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Doe ons een plezier, en maak snapshots![]()
Jij: Hey Dannyquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hij kent mij niet eens.
Straks kom ik binnen. Danny: Ha die AMD _moder8or_
Ik heb dr mobiele nummer gescoortquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:50 schreef Fwnk het volgende:
Leuk Imberr
Het was trouwens een vriendinnetje van brechteld
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij: Hey Danny
Hij: Wie de neuk ben jij nou weer?
Jij: Ik ben moder8or!
Hij: Potdomme AMD!![]()
Jij: Danny![]()
Hij: Hebben ze je weer losgelaten?![]()
Jij: Ja goed he? Nu onder een andere naam!![]()
Hij: Ej vet man! Kom je een pctje uitzoeken of strijkijzer?![]()
Jij: Nee man, ik heb hier een sollicitatiegesprek!![]()
Hij: WTF?*roept bedrijfsleider*
Jij: Ik loop mee.![]()
Hij: We hebben ineens geen vacatures meer.![]()
Jij: Kut man.![]()
Hij: Doei he AMD
Jij: Mazzels Danny
Oh maar ze ziet er best nog wel normaal uit.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:56 schreef Fwnk het volgende:
http://members.home.nl/f.schothorst/mja.jpg
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:40 schreef Fwnk het volgende:
'
kan iemand vertalen?
volgens mij is het een kwestie van zeggen:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:57 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik heb dr mobiele nummer gescoort![]()
![]()
Amersfoortquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:57 schreef Ayaxola het volgende:
Hier in Amersfoort wel
Zit ook een voornamelijk zwarte school achter onze school, daar hebben we dan vaak ruzie mee, dan komen alle Achmeds naar onze school en dan gaan we knokken
Normale griet toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:56 schreef Fwnk het volgende:
http://members.home.nl/f.schothorst/mja.jpg
pijpt ze goed bedoel je?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:58 schreef Brechtje het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA
Waarom heb je mijn vriendin in je lijst? en ik weet al over wie ze het heeft, Tessa. Ze moet niet zeuren, ze is best aardigMaar wel een flinke blower.
Nee ik was orgineler, maar het kwam op het zelfde neerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:58 schreef Fwnk het volgende:
[..]
volgens mij is het een kwestie van zeggen:
He mag ik je nummer?
En nog een alcoholist. Als je me begrijptquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:58 schreef Brechtje het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA
Waarom heb je mijn vriendin in je lijst? en ik weet al over wie ze het heeft, Tessa. Ze moet niet zeuren, ze is best aardigMaar wel een flinke blower.
Meer FP op het moment hèquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Je mpost nu wel niet meer zoveel he Mode8tor
Ze pijpt?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:58 schreef Brechtje het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA
MTM?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Normale griet toch?
Had zo'n mtm kop voor me
Ik ken ook wel aardig wat mensen uit Puttenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:58 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Amersfoortkom ik elke dag langs, je roept me maar als je me nodig hebt
![]()
Als ik een keer in de buurt van Amersfoort ben doe ik ook meequote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:57 schreef Ayaxola het volgende:
Hier in Amersfoort wel
Zit ook een voornamelijk zwarte school achter onze school, daar hebben we dan vaak ruzie mee, dan komen alle Achmeds naar onze school en dan gaan we knokken
Wie?quote:
Mooi dorpje, alleen qua uitgaan blijf je steken bij de ketenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:00 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik ken ook wel aardig wat mensen uit Putten
Absoluut geen zin in.quote:
Daarom heb ik nu al weer zin in de winter als het gaat sneeuwen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als ik een keer in de buurt van Amersfoort ben doe ik ook mee![]()
Wat had ik verwijderd?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waar ben ik te laat mee?
En J. Had je ze verwijderd?
Ziet er erg aztec uit.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:05 schreef _moder8or_ het volgende:
Even iets anders!
Efteling bouwt nieuwe attractie
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:04 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Daarom heb ik nu al weer zin in de winter als het gaat sneeuwen.
Eerst altijd sneeuwballen gooien, daarna stenen, en daarna gewoon vechten als de hekken nog niet dicht zijn
Zelfs de bruggers doen mee, die doen altijd zo'n soort kamikaze actie, die gaan gewoon met 100 man tegelijk rennen, en dan gooien en schoppen wat je kan
Sneeuwquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:04 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Eerst altijd sneeuwballen gooien, daarna stenen, en daarna gewoon vechten als de hekken nog niet dicht zijn
Zelfs de bruggers doen mee, die doen altijd zo'n soort kamikaze actie, die gaan gewoon met 100 man tegelijk rennen, en dan gooien en schoppen wat je kan
Verwijderd waarvanuit?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Uhm melanie_the_miss (mtm). Omdat jij eerst mij niet begreep.
Leukquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:04 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Volgens iemand gaat het een water splash actbaan worden.quote:
quote:Bekijk dat eens, ik meen al eens op fok gelezen te hebben dat het zoiets zou gaan worden. Dit is de Atlantica Supersplash in het Europapark (bij Freiburg in Duitsland). Is een hele mooie attractie, leuk als ze zoiets zouden krijgen. Hoop alleen wel dat het wel een mooie eigen efteling identiteit krijgt en niet dat Hippe wat het Europapark toch een beetje probeert neer te zetten, dus wel inbouwen in een mooi verhaal enzo.
Ow uw geheugenquote:
hoi AMD64quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat jij maar wilt. Mij maakt het niet uit.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
hoi AMD64of BMWM3
das toch veel makkelijker? een vaste naam houden?
Nee niet verwijderd.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Volgens iemand gaat het een water splash actbaan worden.
[afbeelding]
[..]
[..]
Ow uw geheugen
Ziet er mooi uit, ik maar is naar Duitslandquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Ziet er wel grappig uit.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik doe wel mee met het eerste, daarna ga ik wissel staanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:09 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet langs komen
Mag ik 'm bob noemen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
hoi AMD64of BMWM3
das toch veel makkelijker? een vaste naam houden?
Volgens mij hadden ze het inderdaad nog nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee niet verwijderd.Zou wel leuk zijn aangezien ze nog geen waterbaan hebben in de Efteling.
Toevallig ga ik morgen, anders zaterdag tot en met maandag naar Deutschland.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:09 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, ik maar is naar Duitsland![]()
Mooi !quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Vaak hoef je dan alleen nog maar te rennen om hun terug hun school in te jagenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:10 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik doe wel mee met het eerste, daarna ga ik wissel staan![]()
Als ze verliezen worden ze bangquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:13 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Vaak hoef je dan alleen nog maar te rennen om hun terug hun school in te jagen
Oke dat lukt welquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:13 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Vaak hoef je dan alleen nog maar te rennen om hun terug hun school in te jagen
was je ontslagen dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:13 schreef _moder8or_ het volgende:
Zo nu maar eerst douchen. Morgen vroeg op voor een solli gesprek. Be Right Back.
Jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Opeens gaan ders 2 douchen.
Toeval ?
7 minutenquote:
Ik doe er zeker een kwartier over. Als ik weinig tijd heb 10 minutenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:23 schreef Ayaxola het volgende:
Ik douch altijd minstens een half uur
Dat red ik niet. Heb nog meer te doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:23 schreef Ayaxola het volgende:
Ik douch altijd minstens een half uur
Hij moet nog even afdrogen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu komt Moder8tor ook zo binnen lopen
Ben ik weer.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
was je ontslagen dan?
toch geen ziekte verzwegen oid he?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat zei ikquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:24 schreef the_legend_killer het volgende:
tja.. je hebt gezonde bedrijven en bedrijven die niet zo gezond zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ben ik weer.
Nee, iedereen werd ontslagen, bedrijf werd failliet verklaard.
Waarom ben ik dan nog niet door jou gefeliciteerdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:28 schreef Lizz-n het volgende:
TLK heb je nu eindelijk een baantje bij Fok!![]()
Feli![]()
Ik had het nog niet eerder gezien![]()
Al een dikke weekquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:28 schreef Lizz-n het volgende:
TLK heb je nu eindelijk een baantje bij Fok!![]()
Feli![]()
Ik had het nog niet eerder gezien![]()
Omdat ik dacht dat jij het al ff wasquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom ben ik dan nog niet door jou gefeliciteerd![]()
Ik zie het nu feli !quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom ben ik dan nog niet door jou gefeliciteerd![]()
Wat zijn we toch ook een leuk volk he?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
haha. Ik lach met echt in een deuktoen ik even teruglas
Mooie wordenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:29 schreef petre86 het volgende:
[..]
tja.. je hebt gezonde bedrijven en bedrijven die niet zo gezond zijn
soms lijken gezonde bedrijven ziek, maar dat is schijn, lekker veel publiciteit natuurlijk
en soms lijken zieke bedrijven gezond, om geen klanten af te schrikken enzo
't lijken eigelijk net mensen zo.. die bedrijven ..
want soms gaat een ziek bedrijf doodt.. en dan gaan ze doorstartenof ze geven het op
maar dus niet..
naja.. dan maar weer een computerzaak in?
PUBquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat zijn we toch ook een leuk volk he?![]()
helpdeskmedewerker @ calcenter is niks?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mooie worden
Ik zoek inderdaad een computerwinkel. Als ik nu nog 3 weken niets heb, solliciteer ik overal naar
En voor mij geldt de BIGPUB regelquote:
Heb je misschien nog wat info daarover?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
helpdeskmedewerker @ calcenter is niks?
Doe is watquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Al een dikke week
Ik kan ook in de topics van de crew komenik ga geheime info uitlekken
Iemand uit mijn klas werkt bij de @Home helpdesk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
helpdeskmedewerker @ calcenter is niks?
ja van de winter weer sneeuwgevechtenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:57 schreef Ayaxola het volgende:
Hier in Amersfoort wel
Wil je het eens even voor mij navragen aub ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Iemand uit mijn klas werkt bij de @Home helpdesk.
Schijnt best wel goed te betalen![]()
Ja hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:37 schreef _moder8or_ het volgende:
No fear, M3rcury is here![]()
[..]
Wil je het eens even voor mij navragen aub ?
Heb je er ook al weer zin in?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:36 schreef C2C het volgende:
[..]
ja van de winter weer sneeuwgevechten![]()
van die achmets die met stenen gaan gooien enzo
en die dan weer netjes terug brengen en dan in hun reet duwen enzo![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:40 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Heb je er ook al weer zin in?
Weet je vorig jaar nog met die sukkel die half uit die boom donderde toen ie een tak wilde afbreken, die viel recht met z'n kop in de sneeuw
Ik ben slim.. ik kopiereen hemquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kijk, iemand die mijn naam in 1 keer goed schrijftAlles goed?
Bedankt voor het navragenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja hoor.
Het is in Enschede.
Ja hoor. alleen nog steeds geen werk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:41 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik ben slim.. ik kopiereen hemmaarja.. alles is goed...
met jou ook ?
![]()
[..]
Weet je vorig jaar nog met die sukkel die half uit die boom donderde toen ie een tak wilde afbreken, die viel recht met z'n kop in de sneeuw
Schrijft of koppiepeest?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kijk, iemand die mijn naam in 1 keer goed schrijftAlles goed?
Ook vlak bij jou, in Amersfoortquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:42 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Mag ik ook mee doenwaar is het eigelijk
[..]
guido de bres amersfoort paledeinenwegquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:42 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Mag ik ook mee doenwaar is het eigelijk
Ik kom ook, dan moet ik er maar even voor in de trein zittenquote:
Welke straat + huisnummerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:44 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Dr staat hier zat bier in de koelkastJe mag wel een x wat komen drinken
We verplaatsen de PUB meet wel richting jou huisquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:44 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Dr staat hier zat bier in de koelkastJe mag wel een x wat komen drinken
Witte Piet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:44 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Toen was zijn bruine kop voor even wit
Dat gaat wel heel erg verquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
We verplaatsen de PUB meet wel richting jou huis![]()
Guido de bres... ik ken die school wel, maar weet hm niet te ligge, zit wel een lekker meidje opquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:43 schreef C2C het volgende:
[..]
guido de bres amersfoort paledeinenweg
Maar voordat je er bent is het denk ik al weer voorbijquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik kom ook, dan moet ik er maar even voor in de trein zitten![]()
Daar zitten een paar maten van me van volleybal opquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:47 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Guido de bres... ik ken die school wel, maar weet hm niet te ligge, zit wel een lekker meidje op![]()
Uit Putten? Bedoel je Fay?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:47 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Guido de bres... ik ken die school wel, maar weet hm niet te ligge, zit wel een lekker meidje op![]()
Vorig jaar lag er wel aardig veel sneeuw hier.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat Nederland dit jaar een echte pak met sneeuw verwacht.
quote:
Mits bier aanwezig isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:46 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel erg vermaar voor de zomervakantie als mijn ouders een x niet zijn kunnen we altijd kijken of ik een tuinfeest kan organiseren
JIj woont tenminste nog op fiets afstandquote:
Lucky Guysquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:47 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Daar zitten een paar maten van me van volleybal op
Bij jou misschien wel ja. Hier maar voor 1 dag 4 centimeterquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Vorig jaar lag er wel aardig veel sneeuw hier.![]()
Hoe heten die? Ik ken ook wel aardig wat mensen uit Zeewoldequote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:47 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Daar zitten een paar maten van me van volleybal op
Zeewolde is ook te fietsen, maar dan wel in de zomer, in de winter nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:49 schreef M3rcury het volgende:
[..]
JIj woont tenminste nog op fiets afstanddesnoods gaan we een x iets in ermelo drinken als je het te ver vind
25 cm hier. Meer dan de jaren ervoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Bij jou misschien wel ja. Hier maar voor 1 dag 4 centimeter
Oké danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:50 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Tuurlijk is er bier...zonder bier geen feest
![]()
Jan willem van huizenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:50 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hoe heten die? Ik ken ook wel aardig wat mensen uit Zeewolde
Ken je ook een Tom, hij heeft een TZR
Ik hoop dat ik ook in de sneeuw kan lopen. Schijnt nogal koud te zijn met kerst en jaarwisseling.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat Nederland dit jaar een echte pak met sneeuw verwacht.
Beledigtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oké dan
Ik dacht eerst dat jij nog <16 was. Dus vandaar de vraag
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:50 schreef M3rcury het volgende:
[..]
![]()
25 cmquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
25 cm hier. Meer dan de jaren ervoor![]()
Ik wil een meter sneeuw. Dan hoef ik geen kranten te bezorgen denk ik![]()
Dan moet ik werkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Morgen dan een feestje bij jou?![]()
Nee niet 1 van die 2, Fay ken ik niet en Carolien vaag. En ze kwam uit Nijkerkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:52 schreef Ayaxola het volgende:
Maar Lizz-n, hoe heet zij? Ik ken wel een Fay die ook uit Putten komt en wel lekker is![]()
Owja, en Carolien Molenaar, die is ook wel erg lekker trouwens
En van die 2?
En dat krakende geluid van sneeuwquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ook in de sneeuw kan lopen. Schijnt nogal koud te zijn met kerst en jaarwisseling.![]()
die carolien is volgens mij een vriendin van mijn zusquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:52 schreef Ayaxola het volgende:
Maar Lizz-n, hoe heet zij? Ik ken wel een Fay die ook uit Putten komt en wel lekker is![]()
En van die 2?
Nee, Tom Stuivenbergquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:51 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Jan willem van huizen
rick van huizen
tom palet ofzow
jaap van diggelen..
En bedoel je tom ridder ?
Bierfeestquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:50 schreef M3rcury het volgende:
[..]
![]()
nog nergersquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:54 schreef Duncan-Death het volgende:
Ik las net feest en bier.
Waar dat?
Bij M3rcury thuisquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:54 schreef Duncan-Death het volgende:
Ik las net feest en bier.
Waar dat?
hoe oud is ze danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:52 schreef Ayaxola het volgende:
En van die 2?
Wees blijquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:54 schreef C2C het volgende:
[..]
die carolien is volgens mij een vriendin van mijn zus![]()
Heb je een zus? Wie is dat dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:54 schreef C2C het volgende:
[..]
die carolien is volgens mij een vriendin van mijn zus![]()
's morgens om 6 uur als eerste met je fiets door de verse krakende sneeuw fietsenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En dat krakende geluid van sneeuw
18 singlequote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hele slechte vragen.
Zo: Zus? Hoe oud? Single?
Zal wel te jong voor jou zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hele slechte vragen.
Zo: Zus? Hoe oud? Single?
mm het zou opzich wel kunnen, ik weet hetnietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:57 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Fay is 17 denk ik, en Carolien 16 denk ik. Zoiets zal het wel zijn![]()
Ja kom maar op he?quote:
sorryquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ze mag me mailen![]()
[..]
Jij gunt mij ook niets hè![]()
mm ik denk niet dat het haar isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:00 schreef Ayaxola het volgende:
Die Carolien is 16 denk ik, dat is het zusje van Jacco. Zitten denk ik beiden in Havo 5
Maar ik heb geen belangstelling hoor _moder8er_
ummquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Moet ik dan achter jou aanzitten ofzo![]()
Heb jij dat liever
Ik ga geen fan nemen om te neukenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:01 schreef M3rcury het volgende:
[..]
sorry![]()
Maar je hebt altijd mij als fan nog![]()
gewoon bij de uitzendbureau's vragenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En voor mij geldt de BIGPUB regel
[..]
Heb je misschien nog wat info daarover?
zitten wel leuke meisjes tussenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:02 schreef Ayaxola het volgende:
Ik moet zeggen dat de meeste Spakenburgse meisje niet verkeerd zijn hoor
Maar sommige zijn wat te dom, of te sletterig
zoek zelf maar op google ofzo, ik ga geen foto online zettenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nou dan, doe niet zo moeilijk dan.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:04 schreef Ayaxola het volgende:
Hopelijk is het niet je zusje of vriendin![]()
![]()
Dank in ieder geval voor je vriendelijke hulp Petrequote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
gewoon bij de uitzendbureau's vragen
in sommige steden staan veen callcenters = veel helpdseken = een technische afdeling
Doe een foto danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:03 schreef C2C het volgende:
post allemaal is niet zo snel ik hou het niet meer bij
hoe heet ze? heeft ze een cu2 of sugababes?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:05 schreef C2C het volgende:
[..]
zoek zelf maar op google ofzo, ik ga geen foto online zetten
me zusje zit in de 2equote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:04 schreef Ayaxola het volgende:
C2C, ken je zo'n blond hoertje bij ons op school, zit in de 3e denk ik, en heet iets van Heleen ofzo, dat is pas een sletKomt ook uit jouw dorp
Hopelijk is het niet je zusje of vriendin![]()
![]()
ummquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
hoe heet ze? heeft ze een cu2 of sugababes?
Die is zeker wel lekker ja, maar verderquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:06 schreef C2C het volgende:
[..]
me zusje zit in de 2e
volgens mij ken ik haar, ze is wel lekker moek toegeven![]()
zij loopt echt met iedereen btw
Mijn porsche is mooier !quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:07 schreef _moder8or_ het volgende:
Maar ik ga jullie even verlaten. Ga weer even met mijn autotje verder
deze:
[[url=http://img411.imageshack.us/img411/7282/131rd.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik neem aan irl. Want in NFS bestaat er geen posche. Althans, niet in U2quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn porsche is mooier !
Jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:07 schreef the_legend_killer het volgende:
dit gaat best hard
zolang je maar niet naar enschede komtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dank in ieder geval voor je vriendelijke hulp Petre
whaha, ze mag er eg wel wezenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Die is zeker wel lekker ja, maar verder
Doe altijd van: *kuch* HOER! *kuch*![]()
jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:09 schreef Lizz-n het volgende:
FF op een rijtje voor mij C2C en Ayaxola zitten op Guido de Bres?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |