Dat viel mij ook al op.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:25 schreef indahnesia.com het volgende:
er is trouwens al meer dan 24 uur niemand geband
Nee TRV. Je weet wel, dat forum onderaan?quote:
Inspiratieloos.quote:
o kay...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
'G'
1) (n) Anything that starts with a G. E.g. God, Gangsta, Guy. As in "Whatup, G?".
Huilie, had er dan zelf 1 gemaaktquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Godverdomme wat duurde dat lang zeg
Jij was dan ook degene met het laatste bericht ja!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Godverdomme wat duurde dat lang zeg
sorry he.. ik had al iets anders onder mijn CRTL+Vquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Huilie, had er dan zelf 1 gemaakt
wAt hEb jUhHhH DaN v00r m0BiElTjUuuuUhHHhhh?quote:
Naamverwarring alom.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:31 schreef _moder8or_ het volgende:
Een naamtopicWaarvoor heb ik die verdiend?
ooh.. dat verklaart hetquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij was dan ook degene met het laatste bericht ja!
PI
Het is gewoon moder8or, jullie mogen mij moderator, mod, of uhm __ noemenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
wAt hEb jUhHhH DaN v00r m0BiElTjUuuuUhHHhhh?
[..]
Naamverwarring alom.![]()
Ej vet man.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het is gewoon moder8or, jullie mogen mij moderator, mod, of uhm __ noemen
hallo uhm___quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het is gewoon moder8or, jullie mogen mij moderator, mod, of uhm __ noemen
En geen 'ej'. Ik ben geen neger, toch?quote:
geen drie ___, maar __quote:
ff zoeken..quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
wAt hEb jUhHhH DaN v00r m0BiElTjUuuuUhHHhhh?
AMD.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En geen 'ej'. Ik ben geen neger, toch?
Maarja, noem mij maar wat bij jullie boven komt
Kijkze broquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:35 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga eens tv kijken...
vet nummer trouwens Jag![]()
Nummer?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:35 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga eens tv kijken...
vet nummer trouwens Jag![]()
Craig Armstrong - This Lovequote:
Die fiets of die Achmed?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:37 schreef Ayaxola het volgende:
Vandaag schopte ik een Achmed van een fiets, omdat ik dacht dat ie van me zusje was, maar dat was dus niet zo bleek uiteindelijk
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:37 schreef Ayaxola het volgende:
Vandaag schopte ik een Achmed van een fiets, omdat ik dacht dat ie van me zusje was, maar dat was dus niet zo bleek uiteindelijk
Tja. Stel je hebt dat niet gedaan, dan was je zusje een fiets armer.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:37 schreef Ayaxola het volgende:
quote:
Was die fiets nog heel?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:37 schreef Ayaxola het volgende:
Okequote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:40 schreef Ayaxola het volgende:
Die fiets was nog wel heel ja, Achmed niet helemaal meer.
Wat heb je allemaal met die Achmed gedaan dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:40 schreef Ayaxola het volgende:
Moest de ambulance komen? Of dachten zij dat het niet nodig was?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:40 schreef Ayaxola het volgende:
Van de fiets getraptquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal met die Achmed gedaan dan?![]()
Sorry die taal ken ik nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:40 schreef Fwnk het volgende:
» ๑ღE.vie ღI always lOv yOu beCause yOur speCial jesse ღ.dunC love yOu ღ..Ciess N.N.T.B zegt:
niet eGt r llOppt een hOertjj do te doen elke keer tege aansgopppe e n btsen se lOppt bitch te zegge en weet k ut K BEN HAAR EGT ZATT SIJS EGt irri heel de sgol haat haar bekant'
'
kan iemand vertalen?
Niet echt. Er loopt een hoertje dom te doen. Elke keer tegen aanschoppen en botsen. Ze loopt bitch te zeggen en weet ik het. Ik ben haar echt zat. Zij is echt irritant, de hele school haat haar. (bekant)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:40 schreef Fwnk het volgende:
» ๑ღE.vie ღI always lOv yOu beCause yOur speCial jesse ღ.dunC love yOu ღ..Ciess N.N.T.B zegt:
niet eGt r llOppt een hOertjj do te doen elke keer tege aansgopppe e n btsen se lOppt bitch te zegge en weet k ut K BEN HAAR EGT ZATT SIJS EGt irri heel de sgol haat haar bekant'
'
kan iemand vertalen?
dankjequote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niet echt. Er loopt een hoertje dom te doen. Elke keer tegen aanschoppen en botsen. Ze loopt bitch te zeggen en weet ik het. Ik ben haar echt zat. Zij is echt irritant, de hele school haat haar. (bekant)
(E.vie) I always love you because your special jesse (dunC) love you Ciess Nooit Niet Te Breken zegt: niet echt er loopt een hoertje dom te doen elke keer tegen me aan te schoppen en te botsen. ze loopt bitcht te zeggen en ik weet het: [capslock] ik ben haar echt zat, zij is echt [/capslock] irritant de hele school haat haar, ongeveer.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:40 schreef Fwnk het volgende:
'
kan iemand vertalen?
Maar het was dus niet de fiets van je zusje. Ik dacht dat die Achmed van je zusje was.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:43 schreef Ayaxola het volgende:
Nee, hij viel gewoon op de grond, zijn hand lag open enz, en een gat in zijn broek. Maar toen had ik alweer gezien dat het niet de fiets was die ik zocht, dus toen ging ik weer verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |