Wie?quote:
Mooi dorpje, alleen qua uitgaan blijf je steken bij de ketenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:00 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik ken ook wel aardig wat mensen uit Putten
Absoluut geen zin in.quote:
Daarom heb ik nu al weer zin in de winter als het gaat sneeuwen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als ik een keer in de buurt van Amersfoort ben doe ik ook mee![]()
Wat had ik verwijderd?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waar ben ik te laat mee?
En J. Had je ze verwijderd?
Ziet er erg aztec uit.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:05 schreef _moder8or_ het volgende:
Even iets anders!
Efteling bouwt nieuwe attractie
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:04 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Daarom heb ik nu al weer zin in de winter als het gaat sneeuwen.
Eerst altijd sneeuwballen gooien, daarna stenen, en daarna gewoon vechten als de hekken nog niet dicht zijn
Zelfs de bruggers doen mee, die doen altijd zo'n soort kamikaze actie, die gaan gewoon met 100 man tegelijk rennen, en dan gooien en schoppen wat je kan
Sneeuwquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:04 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Eerst altijd sneeuwballen gooien, daarna stenen, en daarna gewoon vechten als de hekken nog niet dicht zijn
Zelfs de bruggers doen mee, die doen altijd zo'n soort kamikaze actie, die gaan gewoon met 100 man tegelijk rennen, en dan gooien en schoppen wat je kan
Verwijderd waarvanuit?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Uhm melanie_the_miss (mtm). Omdat jij eerst mij niet begreep.
Leukquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:04 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Volgens iemand gaat het een water splash actbaan worden.quote:
quote:Bekijk dat eens, ik meen al eens op fok gelezen te hebben dat het zoiets zou gaan worden. Dit is de Atlantica Supersplash in het Europapark (bij Freiburg in Duitsland). Is een hele mooie attractie, leuk als ze zoiets zouden krijgen. Hoop alleen wel dat het wel een mooie eigen efteling identiteit krijgt en niet dat Hippe wat het Europapark toch een beetje probeert neer te zetten, dus wel inbouwen in een mooi verhaal enzo.
Ow uw geheugenquote:
hoi AMD64quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het is gewoon moder8or, jullie mogen mij moderator, mod, of uhm __ noemen
Wat jij maar wilt. Mij maakt het niet uit.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
hoi AMD64of BMWM3
das toch veel makkelijker? een vaste naam houden?
Nee niet verwijderd.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Volgens iemand gaat het een water splash actbaan worden.
[afbeelding]
[..]
[..]
Ow uw geheugen
Ziet er mooi uit, ik maar is naar Duitslandquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Ziet er wel grappig uit.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik doe wel mee met het eerste, daarna ga ik wissel staanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:09 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet langs komen
Mag ik 'm bob noemen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
hoi AMD64of BMWM3
das toch veel makkelijker? een vaste naam houden?
Volgens mij hadden ze het inderdaad nog nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee niet verwijderd.Zou wel leuk zijn aangezien ze nog geen waterbaan hebben in de Efteling.
Toevallig ga ik morgen, anders zaterdag tot en met maandag naar Deutschland.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:09 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, ik maar is naar Duitsland![]()
Mooi !quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Vaak hoef je dan alleen nog maar te rennen om hun terug hun school in te jagenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:10 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik doe wel mee met het eerste, daarna ga ik wissel staan![]()
Als ze verliezen worden ze bangquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:13 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Vaak hoef je dan alleen nog maar te rennen om hun terug hun school in te jagen
Oke dat lukt welquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:13 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Vaak hoef je dan alleen nog maar te rennen om hun terug hun school in te jagen
was je ontslagen dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:13 schreef _moder8or_ het volgende:
Zo nu maar eerst douchen. Morgen vroeg op voor een solli gesprek. Be Right Back.
Jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Opeens gaan ders 2 douchen.
Toeval ?
7 minutenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |