abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49302048
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 18:46 schreef Copycat het volgende:
Dat kan de beste overkomen!
Helemaal niet
  zaterdag 12 mei 2007 @ 17:29:43 #77
134304 dnn-
Ping to de wing
pi_49304344
Bind m vast volgende x en steek een dildo in zn reet leert hij het wel af. (En het lucht op)
I'm prepared to scour the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass.
pi_49339530
ga naar het politiebureau! dit is ongeveer de enige mannier om hier iets tegen te doen. Bij het politiebureau geef je bij de balie aan dat je een probleem hebt waar je liever prive met iemand over wilt praten. je zult dan je verhaal kunnen doen in een aangifte hokje tegenover een agent/agente. Die agent zal verder nog niet in details vragen enzo, het enige wat diegene doet is een "melding" ervan maken van wat er gebeurd is en bellen met de afdeling zeden.

afdeling zeden zou dan jou benaderen voor een info gesprek. In dit gesprek word er besproken wat het doen van aangifte inhoud, wat jij van de politie en justitie kan verwachten, wat justitie van jou verwacht enzo. Hierna krijg je vaak 2 weken bedenk tijd of je aangifte wilt doen of niet. Ook is er een mogelijkheid om te praten met mensen van slachtofferhulp. Deze kunnen je helpen met een traumatische ervaring als dit beter te verwerken.

Je kan over dit soort problemen ook naar je huisarts gaan om er over te praten! Alleen verwerken van dit soort dingen is vaak heel moeilijk. ga vooral niet denken dat jij de schuldige hiervan bent!
hardcoholic
pi_49339723
rot op

[ Bericht 92% gewijzigd door SHE op 13-05-2007 19:22:17 ]
http://www.angelfire.com/ak/gillesdelatourette/index.html
www.tourette.be/cgi-bin/simpleforum
pi_49366045
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:24 schreef Blietz het volgende:
Bah, ik was hier al bang voor. Ik probeer hier hulp te vinden voor een serieus probleem, en dan krijg je dit soort flauwe grappen...

En GoLLeM, ik ben een beetje bang om er mee naar iemand officieels te gaan, want die wilt dan natuurlijk dat ik naar de politie ga, en dat doe ik liever niet. Ik heb het nog nooit aan iemand verteld, ook niet aan mijn ouders, en ik ben bang dat ik te laat ben, nu ik zelfs niet meer op die school zit.
Ik denk dat je daar spijt van krijgt. Nu zal het nog wel meevallen, maar over een jaar of 10 krijg je last van wrwaakgevoelens, dat weet ik vrijwel zeker.
Nad Tatrou sa blýska hromy divo bijú.
Zastavme ich bratia, ved' sa ony stratia, Slováci o¸ijú.
  woensdag 16 mei 2007 @ 15:54:45 #81
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_49446274
Okay dit is een oud topic, maar het probleem is een bekend probleem. De meeste slachtoffers van aanranding/verkrachting blijven eerst heel lang tobben tot het verjaard is en al ben je op tijd dan is er nog niets te bewijzen, laat staan dat te bewijzen is dat het onvrijwillig was.
Dus eigenlijk kunnen wij burgers beter wat vaker voor eigen rechter spelen. Voor eigen rechter spelen is gevaarlijk natuurlijk maar daarom moet je met vertrouwen werken en daarvoor vrienden (m/v) gebruiken en dus als vrienden achter elkaar staan. Want we moeten elkaar helpen als vrienden, dat is waar vrienden voor zijn.
Mocht zoiets een goede vriend van je overkomen, dan weet je wat je te doen staat....
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_49446371
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 10:07 schreef Copycat het volgende:
Jullie hebben door dat TS al sinds oktober 2005 niet meer actief is op het forum?
Misschien heeft ie een posttraumatische stoornis ontwikkeld door de aanranding? Of postangst?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')