Thanks Dirkh! Goed om te weten!
![]()
Enneh... de uitnodigingen moeten nog verstuurd worden, dusseh...
![]()
Goed... de dag van vandaag.
Vandaag waren wij honeymooners de hele dag saampjes!
![]()
en we hebben elkaar zowaar niet eens de hersens in geslagen.
We begonnen met het witten van de woonkamer. Jawel... ik kon eindelijk wat doen!
![]()
![]()
![]()
Even het verschil aangeven. Zij hadden iets van beige op de muren zitten:
al die stippen wit her en der op de muur zijn om de oude hondekwijl te camoufleren.
En... een bruin vlak.
![]()
Dat hebben we dus een paar keer moeten witten, want je bleef het zien:
![]()
Helaas zijn we iets te enthousiast geweest en is dat vlak nu witter dan de rest, dus de lange muur moet nog een keertje over.
Goed... woonkamer klaar en dus op naar de slaapkamer, verder met het glasvezelbehang:
![]()
Briljant spul overigens, banen van 1 meter breed, dus lange halen snel thuis en een heel mooi egaliserend effect!
![]()
Nou... nu we eindelijk ons huis hebben en getrouwd zijn kunnen we ons geheimpje ook wel verklappen...
![]()
![]()
Geintje... uiteraard... Zo was het, maar dankzij glazvezel behang heeft straks de voorkamer 4 strakke witte wandjes:
![]()
(de andere 3 muren zijn gewoon gestuct in die kamer).
We hadden gisteren al een klein stukje behangen in de slaapkamer en daar vandaag wat wit op gesmeerd, dus de verwarming kon er weer op:
![]()
![]()
En toen wilde ik per se toch nog even een stukje gaan verven. Gewoon even om te kijken hoe het zou worden:
![]()
Heel mooi, lekker strak vinden we zelf. Weg met het beige en gebroken wit!
![]()
En omdat ik het zo mooi vond, dacht ik kom... ik doe ook de vloer meteen:
![]()
![]()
Ik stapte dus achteruit van m'n trappetje af in de emmer verf!
![]()
Dat hele blik leeg. 2,5 liter.
![]()
Gelukkig was de vloer daar vrij schoon en hebben we met kartonnetjes vrijwl alles weer terug in het blik gekregen.
![]()
Nog even een voor- en na-tje naast elkaar:
![]()
Morgen gaat stinkie wrsch de slaapkamer witten en ga ik verder met verven in de woonkamer.
![]()
Tot zover! Het is nog steeds leuk en het wordt alleen maar leuker!