We lopen al de hele dag met z'n allen 'Dat staat in de schuur, eh... bijkeuken'.
![]()
We krijgen het er niet uit.
![]()
Goed. Het verslagje van vandaag. Dwz, van de middag, want ik heb hier vanmorgen eerst 4 uur voor de kat z'n k*t zitten wachten op onze trouwkaarten.
![]()
Allereerst de kraanfoto's, op veler verzoek.
![]()
Zo was het:
![]()
Zo is het nu:
![]()
En als we het toch over oud- en nieuw-plaatjes hebben, het deurbeslag.
![]()
Ook niet echt onze smaak.
Zo was/is het:
![]()
Zo wordt het:
![]()
*Neuriet: 't Zijn de kleeeeine dingen die 't doen, die 't doen.
![]()
En verder... stinkie heeft zich de hele ochtend gestort op het uit elkaar slopen van de grote kast die op de slaapkamer stond. Met een hamer en cirkelzaag gaat dat prima. Helaas geen foto's daarvan... ik zat te wachten.
![]()
Daarna heeft hij zich gestort op het erafhalen van het oude behang:
![]()
We hebben besloten de muren te gaan behangen met glasvezelbehang. En dus moesten die rare houten plaatjes bij het raam maar weg. Op de vorige foto zie je dat nog zitten aan de linkerkant van stinkie.
Hier is het dus weg:
![]()
Maar ja, die gore houten plaatjes die als een jig saw op de muur zaten konden er toch ook maar beter vanaf en dus ging de verwaming los en de houten plaatjes eraf. Note: het hout is zeker niet rot want het was nog best rukken met 86.000 kleine klote spijkertjes.
![]()
![]()
Inmiddels zit er op de rechterkant al gipsplaat, maar ik kwam erachter dat daar nog geen foto van was toen ik de putjes op de trap allemaal net geplamuurd had.
![]()
Die houden jullie te goed dus.
En dan als laatste... ik wil hem jullie toch niet onthouden... Iemand nog behoefte aan een stoffen lamp?
![]()
Met de nadruk op
stoffen:
![]()
![]()
Al met al een zeer productieve dag geweest. Mijn moeder heeft heel veel geschuurd beneden in de woonkamer en de gang en mijn vader is bezig met een nieuw zij-deurtje in de gangkast. Hij heeft meteen ook een raar gat in de vloer dichtgestort:
![]()
Op het programma voor morgen staat:
- woonkamer vloer slopen
- woonkamer verder schuren
- plinten in de woonkamer lakken
- slaapkamer verder afgipsen en gaten wegwerken
- voordeur bijschaven
- gangkastdeurtje afmaken
- van alles wat ineens in ons op komt.
[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 15-10-2005 08:01:48 ]