Je moet af en toe een beetje negatief zijn om het positieve weer te zien enquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:27 schreef Dromenvanger het volgende:
De balansBen nog altijd op zoek naar de balans. Maar volgens mij word ik dan een gevoelloze zombie als ik niet positief en niet negatief wil zijn. Dan word ik zoals die ene van Star Trek. Die altijd nuchter in het leven staan.
Kloptquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:06 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Je moet af en toe een beetje negatief zijn om het positieve weer te zien en
te kunnen waarderen. Het hoort nou eenmaal bij elkaar, goed-slecht;plus-min.
Laat het gewoon gebeuren. jezelf verzetten maakt het vaak nog erger.![]()
ik ben gestopt met roken (1 a 2 sigaretten per weekend tijdens het stappen)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Zal eens kopenHeb centrum vitamine pillen maar ze zeggen dat je die uitzeikt. Heb ook nog een tijd actimel gedronken maar dat hielp niet. En ik rook nog stevig door en dat werkt ook door op mijn fitheid. Sporten op laag pitje. En teveel online nog. En ga zo door. Het heeft allemaal een reden
?????quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:30 schreef Enyalius het volgende:
i hate being a good guy. ik zou willen dat ik een willekeurig iemand helemaal de grond in kon trappen op dit moment :S
net mail gestuurd, zit er helemaal van te shaken
Nay goodguy language!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:30 schreef Enyalius het volgende:
i hate being a good guy. ik zou willen dat ik een willekeurig iemand helemaal de grond in kon trappen op dit moment :S
net mail gestuurd, zit er helemaal van te shaken
quote:
Neem een kopje thee en ga even ontspannen een boek lezen ofzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:11 schreef Dromenvanger het volgende:
![]()
Ik ben ingezakt mentaal en fysiek![]()
Maar goed, dat zal wel te maken hebben met het een en ander. Ik probeer mezelf erboven op te helpen met keiharde muziek nu.
Kijken of er nog wat te lezen valt hier, het reageren gaat op een lager pitje de komende tijd volgens mij.
Anger Management?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:55 schreef nokwanda het volgende:
Arm EWtje heeft best wat uurtjes op zijn kamer doorgebracht de afgelopen tijd. Gevlucht.
Gevloek en gescheld terwijl ik bezig was met dat doek te spannen. Paar keer stevig gevloekt omdat ik met de grote klauwhamer mijn vinger raakte. Dan sta ik echt te vloeken en te tieren en te stampvoeten als het niet lukt. I´m a wee de´elEen soort mini-furie.
Half uur later ben ik wel weer lief enzo. Maar op die momenten had ik die hamer toch wel het liefst door de kamer gesmeten. Moest me echt inhouden.
Een ex-vriendin van mij had daar ook last van. Heerlijk herkenbaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:55 schreef nokwanda het volgende:
Gevloek en gescheld terwijl ik bezig was met dat doek te spannen. Paar keer stevig gevloekt omdat ik met de grote klauwhamer mijn vinger raakte. Dan sta ik echt te vloeken en te tieren en te stampvoeten als het niet lukt. I´m a wee de´elEen soort mini-furie.
Half uur later ben ik wel weer lief enzo. Maar op die momenten had ik die hamer toch wel het liefst door de kamer gesmeten. Moest me echt inhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |