Hier nog zo een, ben daar ook erg gevoelig voor.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:15 schreef Metro2005 het volgende:
Kan maar niet wakker worden zo zonder zonneschijn
Ik ben daar echt supergevoelig voor, mijn stemming hangt echt voor 90% af van het weer.
Omarm je dromen, altijd blijven dromenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Mietje... je kan het wel alleen wil je niet
ik ook hoor... lekker 8 miljoen ofzo op de bank... zo dat je niet meer MOET......
Barra dreams on
Same here ... ma zelfs met een financieel ruggesteuntje lukt het me niet ... kmoet aan mn kinderen denken volgens de vrouw.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:13 schreef Marietje_34 het volgende:
Bleeeh, soms wil ik gewoon een leuk prijsje in de Lotto winnen ofzo en lekker parttime gaan werken, ik ben eigenlijk niet gemaakt om 5 dagen per week te werken![]()
Ge zijt nog jong héquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik hou van me werkgenoeg uitdagingen! genoeg verantwoordelijkheid! echt super gewoon
alleen heb ik soms niet zon zin
ik woon op de veluwe en kan je vertellen dat het daar fucking rustig isquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Sommige mensen winnen 2 keer achter elkaar de jackpot. Was pas geleden op de frontpage hier. 2 keer de grote jackpot winnen. En vaak winnen oude mensen de lotto. Als mijn oma nu de lotto wint is dat niet erg, die geeft toch 1/4 aan mij
Maar het is niet het geld. Het zijn de kosten om in levensonderhoud te voorzien. Het is de combinatie ook. En de drukte in de stad. De wereld is overbevolkt en vaak gestressed op vele gebieden. Rustige plekjes zijn vaak moeilijk te vinden. Maar dan moet je al naar het platteland gaan in het buitenland.
Voor mij is rust belangrijk. Lekker rustig ergens wonen met het geld dat ik gewonnen heb. En dan verbouw ik het eten zelf wel.
Ik woon in Zuid Limburg. Vergeleken met de randstad ook rustig maar nog steeds overal verkeer als je ergens heen moet. 's nachts ie het hier wel rustig slapen zonder ernstig verkeersoverlast.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik woon op de veluwe en kan je vertellen dat het daar fucking rustig is![]()
![]()
nou een parttime werkende vader moet kunnen hoor, heb je ook meer tijd voor je gezin. Als het financieel mogelijk zou zijn natuurlijkquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:20 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Een werkloze vader is niet om naar op te kijken ... nu ist da weer
ik ook hoor! Op zich ben ik blij met mijn baan, maar precies wt je zegt: ik heb soms ook niet zo'n zin. Maar al zou ik een mega-prijs winnen, dan zou ik echt m'n baan niet opzeggen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik hou van me werkgenoeg uitdagingen! genoeg verantwoordelijkheid! echt super gewoon
alleen heb ik soms niet zon zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |