Logisch, aleen die werkte maar half bij de onderste kiesquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:31 schreef Jo0Lz het volgende:
Verdoven. 1 woord. Heel belangrijk.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:47 schreef Netflier het volgende:
Haha, een vriendin van mij is 28 en moet ze binnenkort laten trekken. En het komt ook voor dat mensen in de 30 ze nog moeten laten trekken.
Dan sta jij al wat hoger aan de evolutieladderquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:36 schreef Onderbroek het volgende:
ik krijg ze niet, aantal maanden terug van de tandarts te horen gekregen.
Rontgen foto's gemaakt van m'n kiezen, heel kleine tandjes maar volgens mij groeien die niet door tot verstandskiezen whhehhh
hehe thnx, maar lijkt MINDER erger dan je denktquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:14 schreef Locusta het volgende:
Hechting weer losmaken![]()
Oei, maar het zit je dus niet echt mee (om het maar even zacht uit te drukken).
Toch maar goed dat je vast dit topic geopend had voordat je naar het ziekenhuis ging, heb je er iig toch nog wat aan![]()
Heel veel succes met je volgende bezoek en beterschap!![]()
Hehe, graag gedaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:50 schreef renz0r het volgende:
hehe thnx, maar lijkt erger dan je denkt
Heb nu een gespannen gevoel op de wond. De bovenste wond heb ik totaaaaaal geen last van, tus echt de onderste. Maarja, die kies moest zowat eruit getrokken met een reuzentang en met een drilboor doormidden gebroken worden. Dat ding was net hardbeton die met staaldraden in mn kaak vast zat. Daarnaast zat die ook nog is IN mn tandvlees hehehe.
Ik kwam thuis, had een heel pak gaas meegekregen en ik moest pijnstillers komen. Kom ik thuis pleur die gas troep uit m'n bek en ben chips gaan eten, zo kan het ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:03 schreef renz0r het volgende:
Ik kan al 3 dagen nu niet eten. Kauwen lukt niet, omdat ik mn mond amper open kan doen.
Bij mij deden ze er een gaasje in, die er diezelfde dag weer uit werd gehaald. Ik kreeg ook zo'n waterspuit mee en moest zout oplossen in warm water, dit af laten koelen en daarmee idd die wond schoonmaken. Wat ik overigens ook niet voelde.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:42 schreef renz0r het volgende:
*SCHOP*
Vandaag is de tampon uit mn mond gehaald. Handeling van 1 seconde en pijnloos. Met een pincetje eruit gehaald. Nu zit er een gaatje in mn tandvlees. Die moet ik elke dag NA het eten verschonen. Dit doe door met een spuit die met water gevuld is bij het gaatje te doen en met veel kracht water in het gaatje te spuiten. Nee dit voel je niet. Zo moet ik de wond schoonspuiten totdat die dicht is.
Zolang? Mij zeiden ze dat het 3 tot 4 dagen kon duren voor de losraakten. Op dag 4 was ik ze ook alle 4 kwijt.quote:Voor de rest geneesd het heel goed en de draadjes gaan al losraken. Dat dit zo snel gebeurd is een teken van snelle genezing. Normaal duurt dit 2 a 3 weken en ik ben vandaag precies op een week. Nu al heb ik 2 draadjes uit mn mond gevist en voel ik 2 losse
Bij mij zat er eens een rijstekorrel inquote:Ik had de laatste dagen op de plek waar de tampon zat last van opgezwolle tandvlees. Dat is nu totaal weg, was gewoon de goed gevulde tampon hehe. Nu zit het tandvlees weer op normaal niveau en kan ik weer lekker doen wat ik wil. Eten is sinds dat de tampon eruit is totaal pijnloos en ik kan weer eten met mn rechterkaak. Eten op de 'wond' is geen probleem en pijnloos. Alleen het gat na iedere maaltijd uitbaggeren
Kiespijn in je verstandkiezen is zwaar kut.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Verstandskiezen zijn in de regel een stuk zwakker (glazuur en tandbeen) dan de andere kiezen. De kans dat je er ooit problemen mee krijgt is vrij groot, en als je kiespijn hebt in je verstandskiezen dan wil je echt dood.
Slaap zacht![]()
Wat een gedoe! En ik las idd dat ze hem er eerst niet uit konden krijgen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:07 schreef renz0r het volgende:
Ik haalde genoeg boerenkool met worst uit het gaatje
Ik had ook een gaasje, die moest ik erop doen totdat het bloedde stopte. Na één dag (en 4 nieuwe gaasjes later) het gelaten wat het was. Die jodiumtampon moest erin om een gapend gat zo goed mogelijk te cleanen. Er moest (zoals je in mn verslagje kunt lezen) heel wat uit de kast grhaald worden om die kies eruit te trekken.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:22 schreef Sterke_Yerke het volgende:
En spoelen mocht ik juist NIET doen want dan gingen zoals je zegt die bloedproppen los en dat wil je dus niet hebben, bij mij was het ook gehecht btw.
Hij is geboren in 1980 staat in z'n profiel, denk dat je verstandskiezen op die leeftijd al een stuk groter en dus moeilijker te verwijderen zijn?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:22 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Complete verdoving, zetpillen in je reet, babyvoeding? Moest er een hele zware ingreep gebeuren ofzo?
Het punt is dat ik er nooit last van heb gehad, maar ze moesten eruit vanwege een kleine kaak correctie die ik moet ondergaan volgend jaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hij is geboren in 1980 staat in z'n profiel, denk dat je verstandskiezen op die leeftijd al een stuk groter en dus moeilijker te verwijderen zijn?Meestal doen ze dat rond je 18e...
Bij mij ging het dan echt makkelijk als ik zijn verhaal lees![]()
zetpillen... omg![]()
Met die zetpillen was ik dus totaal niet blij, maar voor ik wat kon zeggen zat die kutzuster al met d,r poot in m,n hol.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hij is geboren in 1980 staat in z'n profiel, denk dat je verstandskiezen op die leeftijd al een stuk groter en dus moeilijker te verwijderen zijn?Meestal doen ze dat rond je 18e...
Bij mij ging het dan echt makkelijk als ik zijn verhaal lees![]()
zetpillen... omg![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:24 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ow, wacht, dit is de klaagbaak, ik moet er hier helemaal niet blij om zijn...
Ik moet er ook aan geloven: alle vier moeten er uit.Ik vind dat behoorlijk klote, want ik dacht dat ze gewoon goed waren. Ik heb dan wel te weinig ruimte daar achterin om goed te kunnen poetsen, maar dacht dat ze verder wel in orde waren. Maar er is nu op 8 oktober een stukje van mijn linker onderkies afgebroken. De rest van mijn tanden en kiezen is gelukkig nog steeds in orde (geen gaatjes). Dus ik ben helemaal niet blij dat die dingen eruit moeten, dat wordt vast lijden...
![]()
Zo beter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |