NEEEE!!! ajb niet... dan is bb ook voor mij over...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk dan eerder die Winston Gestapovietz... Thuis is toch van de zender gehaald.
Sja die hebben nu toch tijd over he..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:51 schreef arneaux het volgende:
Als Ruud weggaat zou t nog wel eens heel goed kunnen dat Winston -ontuitspreekbareachternaam- hem gaat vervangen. Of misschien Gordon trouwens, lekker platte opmerkingen maken over de bewoners enzo.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Rob is 100% zeker dat hij wint van Menno
Een flatgebouw!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:10 schreef scanman01 het volgende:
Rob heeft echt een plaat van een meter voor zijn kop.
Vreemd gevoel van me zegt... dat Rob het inderdaad nog wel eens van Menno kan winnen ja... Ook omdat er veel Menno haters tussen zitten...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Rob is 100% zeker dat hij wint van Menno
De jacuzi spreekt boekdelen...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:08 schreef Michelle-74 het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit begrepen. Als je er dieper over nadenkt is het maar een smerig gedoe![]()
denk het niet, maar je weet maar nooit.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:03 schreef Isabeau het volgende:
Rob denkt dat hij blijft (100% zeker).
Ik vind het ook smerig, je word toch niet schoon als je je bikini aan hebt?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:08 schreef Michelle-74 het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit begrepen. Als je er dieper over nadenkt is het maar een smerig gedoe![]()
Scanman start actie: Isabeau MOET in BB6quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou gewoon naakt gaan douchen. Direct de eerste dag.
hmmm hij is wel errug zeker hoor...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:03 schreef Thelonious het volgende:
Rob weet 100% zeker dat ie blijft, wehehe
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:10 schreef scanman01 het volgende:
Rob heeft echt een plaat van een meter voor zijn kop.
Tanja er in houden zou pas valsspelen zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:12 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hmmm hij is wel errug zeker hoor...
wat is de laatste keer geweest dat hij in de dbk is geweest?? zou hummie hem iets hebben ingefluisterd??
Ik hoop bij god van niet, als hij er niet uitgaat vanavond dan weet ik het niet meer hoor, zou BB dan toch vals spelen![]()
Je kan je nooit lekker schoonmaken met iets aan. In een zwembad sta ik wel eens in bikini onder een douche, maar daarna voel ik me nog steeds niet echt schoon.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:11 schreef Sonique het volgende:
Lekker ranzig met al die 'net niet schoongemaakte' inntieme plekjes...![]()
Maar het gaat toch juist om hoeveel fans een bewoner heeft ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vreemd gevoel van me zegt... dat Rob het inderdaad nog wel eens van Menno kan winnen ja... Ook omdat er veel Menno haters tussen zitten...
Alsof dat ook nog vanzelfsprekend is met haar 40 jaar (je zou zeggen 60 als je die leren kop ziet).quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:59 schreef Sonique het volgende:
En voeg daaraan toe dat als zij volgend jaar zwanger wil worden ...
Dat is ook zo smerigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan je nooit lekker schoonmaken met iets aan. In een zwembad sta ik wel eens in bikini onder een douche, maar daarna voel ik me nog steeds niet echt schoon.
Of dan nu dat scheren van Linda IN BAD. Daar zitten meer mensen in!! Gatverdamme.
Oh, alsjeblieft nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:12 schreef scanman01 het volgende:
Scanman start actie: Isabeau MOET in BB6
Ja precies... dus die zouden dan op Rob stemmen neem ik aan... als ze 50-50 samen op de bank zouden zitten.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:13 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Maar het gaat toch juist om hoeveel fans een bewoner heeft ?![]()
Menno heeft aardig wat fans inmiddels hoor![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |