Hij is mooi! Maar ik dacht dat je er al eerder zo een gemaakt had... (Dido?, Nathalie?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er staan twee mooien op de vorige pagina. Die van Linda vind ik persoonlijk misschien wel de mooiste die ik tot nu toe gemaakt heb. Er kwam hier alleen geen reactie op, dus ik ben blijkbaar de enige
Beau had precies de juiste mix van enthousiasme en 'wantrouwen'. Verreweg de beste tot nu toe.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik wil Beau of Jort als 2e presentator naast Midget....
Het schijnt moeilijker te zijn om zwanget teworden als je rookt, maar ze vergeet ff dat het voor veel vrouwen van 40 toch al niet zo simpel meer is. Denk dat ze dat bedoeld, maar weet iemand ooit zeker wat Chantal nu precies loopt te zwetsenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Chantal zegt iets over dat tanja rook tijdens zwangerschap en dat dat slecht is blabla.... En voeg daaraan toe dat als zij volgend jaar zwanger wil worden het niet kan omdat ze teveel gerookt heeft. WTF bedoelt ze daar dan mee?
Ja, de wijsheid zelve, die Rob...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:03 schreef Isabeau het volgende:
Rob denkt dat hij blijft (100% zeker).
Alleen al daarom hoop ik dat ie er uit vliegt vanavond en dan graag met een heel groot verschilquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:03 schreef Isabeau het volgende:
Rob denkt dat hij blijft (100% zeker).
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beau had precies de juiste mix van enthousiasme en 'wantrouwen'. Verreweg de beste tot nu toe.
daar word ik zoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:05 schreef Michelle-74 het volgende:
chantal weer met haar wijsheden hoor.... pfff
Ik kan me heir alleen maar bij aansluiten. Ik zal geen live uitzendingen kijken waarbij ik naar Gordon moet kijken. Daar kunnen geen 100 Bridgets tegenop.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Als Gordon het zou gaan doen, dan is BB op tv voor mij afgelopen.
Heb ik ook nooit begrepen. Als je er dieper over nadenkt is het maar een smerig gedoequote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:06 schreef regenworm het volgende:
Wat ik echt niet snap dat iedereen in bikini of zwembroek douched.
Je gaat toch lekker in je blote reet douchen
nee nee nee zeker niet, dat was een geweldig mooie foto, echt precies op het goede moment denk ik zoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er staan twee mooien op de vorige pagina. Die van Linda vind ik persoonlijk misschien wel de mooiste die ik tot nu toe gemaakt heb. Er kwam hier alleen geen reactie op, dus ik ben blijkbaar de enige
Ik denk dan eerder die Winston Gestapovietz... Thuis is toch van de zender gehaald.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Als Gordon het zou gaan doen, dan is BB op tv voor mij afgelopen.
Ik zou gewoon naakt gaan douchen. Direct de eerste dag.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:06 schreef regenworm het volgende:
Wat ik echt niet snap dat iedereen in bikini of zwembroek douched.
Je gaat toch lekker in je blote reet douchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |