Oke duidelijk!! Natuurlijk, niet aan díe stemming gedachtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tijdens de stemming gisteravond,na het gesprek waar Tanja aan mee weigerde te doen mochten de bewoners stemmen op de persoon die van hun mocht blijven. Rob en Linda hadden evenveel stemmen en Tanja 0
Nee ik vind het echt een goed duoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind trouwens het duo Ruud & Bridget wel heel erg leuk. Ben ik nu de enige?
Maar wij gelukkig welquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:49 schreef muizemeis het volgende:
[..]
>>en die Rob is juist afschuwelijk, jammer dat de bewoners dat nog niet zo in de gaten hebben..
Het is vast niet de opzet van Talpa, maar ik vind het krankzinnige gestuntel van Ruud wel een hoog Sjef van Oekel-gehalte hebben. Leuk dusquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Ik vind Ruud een regelrecht drama. Hij zit er overduidelijk met enorme tegenzin en het kan hem niet snel genoeg afgelopen zijn. Die uitzendingen op het internet heeft hij ook overduidelijk iedere keer totaal geen zin in.
Het aanstellen van RdW is een enorme fout geweest (vind ik)
Kijk het is dat ik weet dat ik mn taxichauffeur (liefste, hou echt van je hoor!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar wij gelukkig welHopelijk tieft ie er hard uit vanavond
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:52 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 moet er helaas weer eventjes vandoor, maar ben vanavond dik van de partij![]()
Dus jij denkt dat het nep is allemaal?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:52 schreef Shirley het volgende:
Ik denk dat Rob blijft. Puur omdat er nog geen ene vrouw uit is. Tanja blijft nog denk ik, dus Linda gaat het veld ruimen.
* BONG4002 moet er helaas weer eventjes vandoor, maar ben vanavond dik van de partij![]()
Alsjeblieft NIET Gordonquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:51 schreef arneaux het volgende:
Als Ruud weggaat zou t nog wel eens heel goed kunnen dat Winston -ontuitspreekbareachternaam- hem gaat vervangen. Of misschien Gordon trouwens, lekker platte opmerkingen maken over de bewoners enzo.
Inderdaad. Als Gordon het zou gaan doen, dan is BB op tv voor mij afgelopen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Alsjeblieft NIET Gordon.
Nee hoor, ik denk niet dat het nep is. En ik hoop echt dat Rob eruitvliegt, begrijp me niet verkeerd. Vanaf dag 1 zeg ik al dat het een onwijze creep is. Maar m'n gevoel zegt dat er een dame weggaat. Linda dus.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat het nep is allemaal?
Ik denk dat Rob exit gaat en dat Hummie door begint te krijgen dat het best interessant kan worden als bv alleen Joost en Roel overblijven met 7 meiden.
Ik verwacht namelijk dat ná Rob volgende week Menno de klos is
Er staan twee mooien op de vorige pagina. Die van Linda vind ik persoonlijk misschien wel de mooiste die ik tot nu toe gemaakt heb. Er kwam hier alleen geen reactie op, dus ik ben blijkbaar de enigequote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:56 schreef CartWOman het volgende:
Doei Bong en Kribbet![]()
Scan, heb je een cap van het bad, met dat badschuim op hun kop?![]()
Precies. Ze heeft al zóveel op ze afgegeven, terwijl ze precies hetzelfde doet als ze zelf rookt. Schijnheil.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:57 schreef mamapan het volgende:
Chan maakt zich nu al zorgen dat ze volgende week niet genoeg kan roken, door de gelegenheidsrokers
En ondertussen Menno zwart maken omdat hij gelogen had tegen haar over z'n homo zijnde...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:45 schreef stil het volgende:
Chantal zegt net dat ze alle opdrachten ook opvolgd, terwijl ze ook niet alles leuk vind.
Hoop dat ze een grote leugen opdracht krijgt en als ze die niet opvolgd ze de eerstvolgende keer genomineerd staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |