Sorry, ik zal nooit meer trouwenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:53 schreef maple-leaf het volgende:
wel raar btw zo'n warmte hebben we nog nooit in oktober gehad volgens mij![]()
Ja, sorry, maar ik dacht dat je in slaap was gevallen...en....ik wou m graag doen!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:53 schreef Frezer het volgende:
, is het de bedoeling dat de gene die het laatst post de nieuwe maakt?
En ik ga het zonnetje in ja,.
Hoi Marc.. is goed hé?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
En ik ben weer binnen,
goed zo Cara
Zo is het een heel stuk beter jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:02 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hoi Marc.. is goed hé?vond ik ook...
tot laters..![]()
Eenschquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:09 schreef Kajel het volgende:
Ja ik ben wel in voor een warme winter (2o graden celcius gemiddeld)
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:16 schreef Kajel het volgende:
Afgestudeerd zijn en geen fulltime werk hebben
idemquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:16 schreef Kajel het volgende:
Afgestudeerd zijn en geen fulltime werk hebben
Right, en dat zeg jij op basis van alle kennis die jij hebt over mijn situatiequote:
* _Arual_ ziet in in het profiel van Kajel dat die ook een creatief beroep heeft!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:29 schreef Kajel het volgende:
[..]
Right, en dat zeg jij op basis van alle kennis die jij hebt over mijn situatie![]()
Verklaard gelijk waarom jullie beide geen baan hebbenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:31 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
* _Arual_ ziet in in het profiel van Kajel dat die ook een creatief beroep heeft!
![]()
![]()
![]()
Schrijfsterquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:31 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
* _Arual_ ziet in in het profiel van Kajel dat die ook een creatief beroep heeft!
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:35 schreef Viper_74 het volgende:
als je creatief bent weet je vast wel een technische naam voor werkeloos
Ieder zn meugquote:Applicatie Ontwikkelaar
en dat zeg jij op basis van alle kennis die jij hebt over mijn situatiequote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:31 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik schrijf boekjes voor een angstbehandelcentrum. Nu ben ik bijvoorbeeld bezig met een boekje voor mensen die een dierenfobie hebben. Op die manier schraap ik wat centjes bij elkaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:38 schreef Kajel het volgende:
[..]
SchrijfsterWat schrijf je? Proza? Poezie? Lyrics?
Wat werkeloos zijn betreft: ik ben net afgestudeerd aan het conservatorium, as in, voor de zomervakantie. Ik speel nu mee met een cabaretiere die door het land tourt, maar we spelen heus niet elke dag. Dus de dagen dat ik niet speel, heb ik geen werk. Dan schrijf ik muziek, speel ik piano etc...
Ik veroordeel je situatie niet. Jij de mijne wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:41 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
en dat zeg jij op basis van alle kennis die jij hebt over mijn situatie
As in, fictie? Of blijf je liever non-fictie dingen schrijven?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:44 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik schrijf boekjes voor een angstbehandelcentrum. Nu ben ik bijvoorbeeld bezig met een boekje voor mensen die een dierenfobie hebben. Op die manier schraap ik wat centjes bij elkaar.
En in mijn "vrije tijd" schrijf ik van alles en nog wat. Ik hoop in de toekomst daar de kost mee te kunnen verdienen.
Ik beoordeelde je situatie niet, ik lachte je gewoon uitquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:45 schreef Kajel het volgende:
[..]
Ik veroordeel je situatie niet. Jij de mijne wel.
Nah, maak je over mij geen zorgen. Ik kom wel aan mn centjes, en belangrijker nog, ik vul mijn leven op een voor mij bevredigende manier in. Als ik meteen na mijn afstuderen een superbaan had willen hebben met goed salaris en auto van de zaak, was ik wel iets anders gaan studeren. Maar muziek is mijn uiting (cliche maar waar), dus wijd ik daar mijn leven aan. (een aan de liefde natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:51 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ik beoordeelde je situatie niet, ik lachte je gewoon uit
ps. het was meer bedoeld als arme sloeber, dat ik het een beetje zielig vond
In Arnhem? Mijn zwaeger heeft in Arnhem HBO bedrijfskundige informatica gedaan. Hij is 30 dagen jonger dan ik (allebei 24) en heeft een dikke nieuwe audi van de zaak, goed salaris en is nu aan het praten met de hypotheek adviseur. Dus ja, dat is wel een verschil in situatie met mijquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:00 schreef Viper_74 het volgende:
No problem, ieder zijn ding toch
ik heb hogere informatica gedaan
een ict pikkie dus
Op zich heb ik ook nog wel een soort IT gevoel in mequote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:07 schreef Viper_74 het volgende:
Arnhem correct
Tja dat laatste heb ik nou ook
maar zoals ik al zeg, ieder zijn meug en je moet je werk leuk vinden
Ach, ik ben opzich wel optimistisch over mijn eigen geval. Het is vrij ongehoord dat je als muzikant meteen na je eindexamen zo'n theater tour aangeboden krijgt zoals ik nu heb. Het is betaald spelen en ik ben nog in onderhandeling over de prijs. En het schrijven van muziek moet ook uiteindelijk z'n vruchten af gaan werpen. Ik ben daarbij ook best bereid me in te laten met de wat commercielere aspecten binnen de muziek. Het schrijven van een hit voor de een of andere artiest voel ik me niet te goed voorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:13 schreef Viper_74 het volgende:
ja tis wel jammer dat sommige beroepen gewoon minder of moeilijker verdienen, altijd lastig als je iets heel leuk vindt alleen d'r is moeilijk je geld mee te verdienen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |