Jawel, maar ik heb hier ook nog een zoon he, dus Gorcum is in principe het beste en als de situatie er echt om vraagt, dan i er wel wat in R'dam te regelen, zieknhuis, Ronald MacDonald huis, , broer van 'm'n schoonzusje die in R'dam woont etc.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:55 schreef pascalheister het volgende:
heb je geen familie of kennis in de buurt wonen waar je kunt slapen/eten Digger?
hmm ok, veel succes en sterkte iigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:03 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb hier ook nog een zoon he, dus Gorcum is in principe het beste en als de situatie er echt om vraagt, dan i er wel wat in R'dam te regelen, zieknhuis, Ronald MacDonald huis, , broer van 'm'n schoonzusje die in R'dam woont etc.
Die meid is natuurlijk een smeltkroesje van het felle Den Haag, het altijd hard werkende Feyenoord en een vleugje van het oude geniale Napoli gecombineerd met een stuk Ierse passie en beleving.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Zenuwslopende shit Digger, ik blijf het zeggen: het gaat goedkomen!
Je doet alles wat je kunt, doe je klasse.
Ik heb ook een nieuwe,welke heb jij?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:26 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is nog effe aan het spelen met zijn nieuwe telefoontje
Nou, met deze uitleg erbij ben ik er helemaal van overtuigd dat het goed gaat komen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die meid is natuurlijk een smeltkroesje van het felle Den Haag, het altijd hard werkende Feyenoord en een vleugje van het oude geniale Napoli gecombineerd met een stuk Ierse passie en beleving.
Moet goedkomen
wat moet ik me hier nu weer bij voorstellenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:26 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is nog effe aan het spelen met zijn nieuwe telefoontje
Sjoelen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat moet ik me hier nu weer bij voorstellen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb ook een nieuwe,welke heb jij?
Gewoon kijken wat voor mogelijkheden dat ding heeft .. that's allquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat moet ik me hier nu weer bij voorstellen
Bellen en af en toe SMS-en.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gewoon kijken wat voor mogelijkheden dat ding heeft .. that's all
Ik weet niet wat jij met je telefoontjes doet
Ik zou gewoon maar vast die richting uit gaan rijden, DIGGER.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:41 schreef DIGGER het volgende:
Nog steeds aan de CTG, nog steeds dezelfde harde buiken om de 4 minuten, nog geen oordeel van de artsen of er wel of geen actie op moet worden ondernomen. Nog ff geduld dus....
De vraag was eigenlijk meer aan pascal, want die vroeg zich af wat ik met het telefoontje deed. Bellen en SMS'en zijn ook mijn hoofdactiviteitenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Bellen en af en toe SMS-en.
Punt.
De rest interesseert me geen ene reet.
En dat weet ik nu zeker, KS gaat er zo aankomen, dus ben er vandoor.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:44 schreef golfer het volgende:
Klinkt alsof het vandaag gaat geboren worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |