dan had je maar niet naar de meeting moeten gaan gisteren.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:07 schreef Cybart het volgende:
iets mompel over stage, en goflclub en geen zin ... nouja
je bent jaloersquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dan had je maar niet naar de meeting moeten gaan gisteren.
Je bent zwak, hoor je me, zwak!
ja, een beetje...quote:
je durfde niet ! je wist dat ik er was, dus je durfde niet !quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik jaloers? Als ik jaloers was dan was ik zelf wel gegaan, ik heb in principe geld genoeg voor een kaartje, en het diner nadien... maar ik ben niet zwak. Ik vouw niet om als een blad in de wind, en ik geef me niet vol hartstocht over aan een homo-meet.
Jouw vlees is zwak Cybart, zwak!
Hoi Waxxerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:05 schreef Waxxer het volgende:
Nou, God zij met u, dominee van hierboven...
Voor de rest: hahai
ja je zou haast gaan denken dat hij het topic had verduisterdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:07 schreef Semisane het volgende:
Kug is predikant geworden?
Duurde wel ff he? Een nieuw topic aan maken.
Je zou me hetero kunnen noemen...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:19 schreef EL_REY het volgende:
ff een vraagje hoor, maar posten hier alleen maar homo's of ook nog hetero's?
of mensen die nog uit de kast moeten komen, alleen die geen kast hebben want de ikea zat dicht..
Ik hoor het wel
Wij streven volledige integratie na, dus als je (in het algemeen) die gedachte kunt onderschrijven ben je (in het algemeen) welkom!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:19 schreef EL_REY het volgende:
ff een vraagje hoor, maar posten hier alleen maar homo's of ook nog hetero's?
of mensen die nog uit de kast moeten komen, alleen die geen kast hebben want de ikea zat dicht..
Ik hoor het wel
Zolang ook jij positief blijft, is het slechts een kwestie van over en weer he?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:32 schreef EL_REY het volgende:
aha!!
Positieve gedachte, hou die vast
Nee juist nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is iedereen een beetje uitgeslapen?
hoe is het met jou waxxefaxjequote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:43 schreef Waxxer het volgende:
Ik begin weer te hoesten en allesKomt door al die watereffecten van gisteren denk ik
Faxje?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hoe is het met jou waxxefaxje
mooizoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Faxje?
Hai!!Het gaat goed, dankejwel!! Was gezellig gisteren, jammer dat je er niet bij kon zijn!! Naja, de volgende keer maar he?!
Ik was alleen eindelijk over mijn verkoudheid heen gekomen enz, maar dat is weer aan het terugkomen...
Maaarrr het is nog niet terminaal hoor.
Hoe gaat het met jou dan?!
Uhm... help even...quote:
Die mooie met Donnie Darko-signature.quote:
overmorgen lurkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:58 schreef DennisMoore het volgende:
*lurk*
Ik ben niet geweest hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
jezus zeg, in de nasleep van die vervloekte meeting zijn jullie allemaal veranderd in makke schapen die niet eens meer kunnen rellen, en maar braaf en stil afwachten op pom-poms en plaatjes en gelijkgezinden.
Jullie zijn veranderd in een stelletje oude wijven, of nog erger, van die guitige oude homo's die om alles en iedereen hartelijk lachen en geen echte interesse hebben in de wereld om hen heen omdat ze denken dat de vergaarde wijsheid van de afgelopen tien jaar als een dik pantser hen beschermen zal tegen alle insinuaties en subtieliteiten en aanvallen van buitenaf.
Het kan jullie gewoon niet schelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:53 schreef TehRockstar het volgende:
Ik moet melden dat onze geliefde CDP nog in leven is, doch is zijn PC gecrasht.
Yay.
Uuuuuhm, ff denken... was jij niet die ene van "Breaking all the rules when we get together!" Die met dat colbertje in R'dam? Die aan die ene tafel zat met o.a. Des? Daarginder toen?quote:
Zo'n vermoeden had ik al ja. Dat of huisarrestquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het kan jullie gewoon niet schelen.
Arm jong.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al ja. Dat of huisarrest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |