dan had je maar niet naar de meeting moeten gaan gisteren.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:07 schreef Cybart het volgende:
iets mompel over stage, en goflclub en geen zin ... nouja
je bent jaloersquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dan had je maar niet naar de meeting moeten gaan gisteren.
Je bent zwak, hoor je me, zwak!
ja, een beetje...quote:
je durfde niet ! je wist dat ik er was, dus je durfde niet !quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik jaloers? Als ik jaloers was dan was ik zelf wel gegaan, ik heb in principe geld genoeg voor een kaartje, en het diner nadien... maar ik ben niet zwak. Ik vouw niet om als een blad in de wind, en ik geef me niet vol hartstocht over aan een homo-meet.
Jouw vlees is zwak Cybart, zwak!
Hoi Waxxerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:05 schreef Waxxer het volgende:
Nou, God zij met u, dominee van hierboven...
Voor de rest: hahai
ja je zou haast gaan denken dat hij het topic had verduisterdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:07 schreef Semisane het volgende:
Kug is predikant geworden?
Duurde wel ff he? Een nieuw topic aan maken.
Je zou me hetero kunnen noemen...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:19 schreef EL_REY het volgende:
ff een vraagje hoor, maar posten hier alleen maar homo's of ook nog hetero's?
of mensen die nog uit de kast moeten komen, alleen die geen kast hebben want de ikea zat dicht..
Ik hoor het wel
Wij streven volledige integratie na, dus als je (in het algemeen) die gedachte kunt onderschrijven ben je (in het algemeen) welkom!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:19 schreef EL_REY het volgende:
ff een vraagje hoor, maar posten hier alleen maar homo's of ook nog hetero's?
of mensen die nog uit de kast moeten komen, alleen die geen kast hebben want de ikea zat dicht..
Ik hoor het wel
Zolang ook jij positief blijft, is het slechts een kwestie van over en weer he?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:32 schreef EL_REY het volgende:
aha!!
Positieve gedachte, hou die vast
Nee juist nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is iedereen een beetje uitgeslapen?
hoe is het met jou waxxefaxjequote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:43 schreef Waxxer het volgende:
Ik begin weer te hoesten en allesKomt door al die watereffecten van gisteren denk ik
Faxje?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hoe is het met jou waxxefaxje
mooizoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Faxje?
Hai!!Het gaat goed, dankejwel!! Was gezellig gisteren, jammer dat je er niet bij kon zijn!! Naja, de volgende keer maar he?!
Ik was alleen eindelijk over mijn verkoudheid heen gekomen enz, maar dat is weer aan het terugkomen...
Maaarrr het is nog niet terminaal hoor.
Hoe gaat het met jou dan?!
Uhm... help even...quote:
Die mooie met Donnie Darko-signature.quote:
overmorgen lurkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:58 schreef DennisMoore het volgende:
*lurk*
Ik ben niet geweest hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
jezus zeg, in de nasleep van die vervloekte meeting zijn jullie allemaal veranderd in makke schapen die niet eens meer kunnen rellen, en maar braaf en stil afwachten op pom-poms en plaatjes en gelijkgezinden.
Jullie zijn veranderd in een stelletje oude wijven, of nog erger, van die guitige oude homo's die om alles en iedereen hartelijk lachen en geen echte interesse hebben in de wereld om hen heen omdat ze denken dat de vergaarde wijsheid van de afgelopen tien jaar als een dik pantser hen beschermen zal tegen alle insinuaties en subtieliteiten en aanvallen van buitenaf.
Het kan jullie gewoon niet schelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:53 schreef TehRockstar het volgende:
Ik moet melden dat onze geliefde CDP nog in leven is, doch is zijn PC gecrasht.
Yay.
Uuuuuhm, ff denken... was jij niet die ene van "Breaking all the rules when we get together!" Die met dat colbertje in R'dam? Die aan die ene tafel zat met o.a. Des? Daarginder toen?quote:
Zo'n vermoeden had ik al ja. Dat of huisarrestquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het kan jullie gewoon niet schelen.
Arm jong.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al ja. Dat of huisarrest
Rise of the living pauwenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:32 schreef wonderer het volgende:
Caz! Niet met vogels in aanraking komen als je naar Turkije gaat (ivm vogelgriepvirus).
Vermijd de pea-cocks ook, ajbquote:
Komt ie dan toch niet hier op Fok?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:44 schreef Vlarp het volgende:
Ohw.. mocht iemand JP in z'n msn willen zetten, spreek mij even aan, dan krijg je z'n adres
Geloof niet dat hij het type ervoor isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:46 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Komt ie dan toch niet hier op Fok?
Me! Me! Me! Oeh, wat een leuke jongen was datquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:44 schreef Vlarp het volgende:
Ohw.. mocht iemand JP in z'n msn willen zetten, spreek mij even aan, dan krijg je z'n adres
Omdat ie verstandig is?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Me! Me! Me! Oeh, wat een leuke jongen was dat
Maar komt ie niet op FOK dan?
Wel okay op de foto's in ieder geval.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:52 schreef wonderer het volgende:
Nope.. geloof niet dat ie er happig op isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar komt ie niet op FOK dan?
Je hebt hem zeker mee laten lezen, huh? Banggemaakt met allerlei verhalen...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nope.. geloof niet dat ie er happig op is
Hij was ook erg aardig, en toonde interesse en ging niet alleen met Vlarp en XMN8R om maar ook met de anderen en hij deed zijn best om ieders naam te onthouden...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wel okay op de foto's in ieder geval..
Mooie naam ook...
Was ie gewoon aan komen lopen of had iemand hem meegenomen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij was ook erg aardig, en toonde interesse en ging niet alleen met Vlarp en XMN8R om maar ook met de anderen en hij deed zijn best om ieders naam te onthouden...
Ik vond hem erg leuk
Hm, bij nader inzien is ie waarschijnlijk te lief voor FOK
Klinkt sympathiek idd.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:06 schreef wonderer het volgende:
Hij was ook erg aardig, en toonde interesse en ging niet alleen met Vlarp en XMN8R om maar ook met de anderen en hij deed zijn best om ieders naam te onthouden...
Ik vond hem erg leuk
Hm, bij nader inzien is ie waarschijnlijk te lief voor FOK
Vlarp en/of XMN8Rquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:11 schreef error het volgende:
[..]
Was ie gewoon aan komen lopen of had iemand hem meegenomen?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Klinkt sympathiek idd.
En toch vrijgezel? Dan zal ie wel uit z'n mond stinken.
Vlarp én XMN8Rquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vlarp en/of XMN8R
En Dennis, ik weet niet of ie nog vrijgezel was. Vraag zijn MSN
Ik wist het gewoon niet meerquote:
Doe niet zo mal, gekkie.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:14 schreef wonderer het volgende:
En Dennis, ik weet niet of ie nog vrijgezel was. Vraag zijn MSN
Als je zijn MSN niet vraagt, leer je hem ook niet beter kennenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Doe niet zo mal, gekkie.
Je gaat toch als onbekende niet het msn-adres vragen van iemand wiens foto je ergens zag?
Da's desperate.
And I'm not. Really!
Als Vrouwe Fortuna mensen samen wil brengen, dan zal dat gebeuren.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:25 schreef wonderer het volgende:
Als je zijn MSN niet vraagt, leer je hem ook niet beter kennenEn jullie hebben in ieder geval een ding gemeen!
Vrouwe Fortuna doet niks anders dan jointjes roken en mensen uitlachenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als Vrouwe Fortuna mensen samen wil brengen, dan zal dat gebeuren..
Hij heeft dezelfde naam als mijn oom.
-edit- Hier! Zie! Andyvie wil 'm al!
*wacht tot Vlarp voor Vrouwe Fortuna gaat spelen dan*quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als Vrouwe Fortuna mensen samen wil brengen, dan zal dat gebeuren..
Hij heeft dezelfde naam als mijn oom.
-edit- Hier! Zie! Andyvie wil 'm al!
Tha stinkin' bitch.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:34 schreef Cazman het volgende:
Vrouwe Fortuna doet niks anders dan jointjes roken en mensen uitlachen
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:36 schreef wonderer het volgende:
*wacht tot Vlarp voor Vrouwe Fortuna gaat spelen dan*
Wel als er een A&F merkje opstaat.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo'n jurkje staat 'm niet.
Homo-merk!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:41 schreef wonderer het volgende:
Wel als er een A&F merkje opstaat.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel als er een A&F merkje opstaat.
Ik heb een t-shirt van EUR 2,95 aan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Homo-merk!
*eigen merkje schielijk verberg*
Verkopen ze die nog zo goedkoop?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:45 schreef error het volgende:
Ik heb een t-shirt van EUR 2,95 aan.
Nou ben ik vast geen echte homow
jah man das zo'n "door-de-net-bedolven-kindjes-uit-pakistan-gemaakt-T-shirt"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Verkopen ze die nog zo goedkoop?.
Kijk eens rond bij de Zeemanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gaat nu dus ENORM in waarde stijgenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah man das zo'n "door-de-net-bedolven-kindjes-uit-pakistan-gemaakt-T-shirt"
uitverkoopquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
neu.. dit was het laatste en oude model..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gaat nu dus ENORM in waarde stijgen ;')
vraag bas (DP)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daar durf ik niet naar binnen....
En een shirt van EUR 40 komt daar niet vandaan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
neu.. dit was het laatste en oude model..
de nieuwe T-shirtjes komen weer uit india.. of sudan.. daar zijn ze gewend aan nòg minder geld(=eten) dan in pakistan ..
Ik ben vorige maand bij de Scapino geweest.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daar durf ik niet naar binnen....
Oja, die sprak me een paar weken geleden effe aan in ehm... de Rits geloof ik.quote:
Het ballet?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:59 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben vorige maand bij de Scapino geweest.
ik zeg alleen dat ze die daar maken voor te weinig geld. ik zeg niet dat er geen modeketens zijn zoals H&M, WE, HEMA, Beijenkorf, Men@work etc. etc. etc. die daar geen kindertjes of andere mensen uitbuiten. ik zeg alleen dat die hele goedkope shirts er per definitie vandaan komen. of van de fillipijnen natuurlijk.. daar heeft hema zijn leveranciers zitten o.a.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:59 schreef error het volgende:
[..]
En een shirt van EUR 40 komt daar niet vandaan?keep on dreaming
*opgelucht*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |