Hmm... is dat een stille hint of wat?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:51 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben na een lange relatie sinds kort vrijgezel en dat bevalt me goed![]()
Daarom vind ik het dus wel belangrijk dat men niet zo jong begint als tegenwoordig vaak het geval is... na 16 jaar moet het kunnen. Maar damn met 12 of 13 al, dat vind ik heel onverstandig en komen vaak ook niet al te plezierige herinneringen uit voort.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:53 schreef innovative het volgende:
[..]
Daar was ik nog even te jong, naïef en onzeker voor...
Ik was 17 destijds...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:00 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Daarom vind ik het dus wel belangrijk dat men niet zo jong begint als tegenwoordig vaak het geval is... na 16 jaar moet het kunnen. Maar damn met 12 of 13 al, dat vind ik heel onverstandig en komen vaak ook niet al te plezierige herinneringen uit voort.
Dat is waar. Gelukkig kan ik ook altijd terugvallen op mijn TQ bij bijvoorbeeld het verwisselen van een peertje, waarmee ik dan weer bewonderende blikken oogstquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is ook niet verstandig om uitsluitend je IQ aan te spreken.
Hmm ok dan... sorry dat ik het zeg, maar met die leeftijd had je toch eigenlijk al beter mogen weten. Tenminste.. je zou toch op die leeftijd al moeten inzien wanneer iemand een egoist is en wanneer niet.quote:
Met wat voor volk ga jij om?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat is waar. Gelukkig kan ik ook altijd terugvallen op mijn TQ bij bijvoorbeeld het verwisselen van een peertje, waarmee ik dan weer bewonderende blikken oogst![]()
Gevoelens en emoties werken vaak tegen om de realiteit te zien.. Vooral als je onzeker bent (Voor een meisje van 17 heel normaal).quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:04 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Hmm ok dan... sorry dat ik het zeg, maar met die leeftijd had je toch eigenlijk al beter mogen weten. Tenminste.. je zou toch op die leeftijd al moeten inzien wanneer iemand een egoist is en wanneer niet.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat is waar. Gelukkig kan ik ook altijd terugvallen op mijn TQ bij bijvoorbeeld het verwisselen van een peertje, waarmee ik dan weer bewonderende blikken oogst![]()
Dat wil nog niet zeggen dat men je niet in staat mag achten met 17 toch wel een beetje inzicht te hebben op het gebied van de mens en zijn persoonlijkheid. Ik wist toen bijvoorbeeld echt al wel te zeggen welke vrienden ik beter links kon laten liggen omdat zij werkelijk niet over dezelfde principes als mij beschikten wat betreft het onderwerp vriendschap.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gevoelens en emoties werken vaak tegen om de realiteit te zien.. Vooral als je onzeker bent (Voor een meisje van 17 heel normaal).
Peertjes vervangen kan ik zelfs nog.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:16 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Trouwen? Mag jij de peertjes vervangen En de hypotheekrente afspreken
![]()
Dat is echter iets heel anders dan een man/vrouw-relatie waarbij verliefdheid een grote rol speelt. Verder ben je een man, waardoor je vanzelf al minder onzeker bent.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:19 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat men je niet in staat mag achten met 17 toch wel een beetje inzicht te hebben op het gebied van de mens en zijn persoonlijkheid. Ik wist toen bijvoorbeeld echt al wel te zeggen welke vrienden ik beter links kon laten liggen omdat zij werkelijk niet over dezelfde principes als mij beschikten wat betreft het onderwerp vriendschap.
Neeee, ik doe niet aan hints, mannen zijn daar slecht in en vrouwen te dramatischquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:59 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Hmm... is dat een stille hint of wat?![]()
![]()
![]()
Het grootste inzicht krijg je volgens mij door vallen en opstaan. Is niet zozeer leeftijdsgebonden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:19 schreef wierdo6 het volgende:
Dat wil nog niet zeggen dat men je niet in staat mag achten met 17 toch wel een beetje inzicht te hebben op het gebied van de mens en zijn persoonlijkheid. Ik wist toen bijvoorbeeld echt al wel te zeggen welke vrienden ik beter links kon laten liggen omdat zij werkelijk niet over dezelfde principes als mij beschikten wat betreft het onderwerp vriendschap.
Ik ben gewoon nooit bang geweest om fouten te maken... en om keuzes te maken. Ik heb op die leeftijd het de 1e keer met een meisje uitgemaakt omdat ik vond dat ze te veel tijd voor haar vriendinnen vrij hield en te weinig interesse in mij toonde.. wij zagen elkaar soms 2 of 3 weken niet. En als ik er dan was, dan was er weer zo een lompe vriendin van haar erbij. Je wil ook eens gewoon met zn 2en samen kunnen zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is echter iets heel anders dan een man/vrouw-relatie waarbij verliefdheid een grote rol speelt. Verder ben je een man, waardoor je vanzelf al minder onzeker bent.
Mwa hints vallen nog wel mee... zolang het nog verbale communicatie is. Wat ik haat is als er tekens gegeven worden... een mens heeft niet als een pauw veren in zn reet gekregen, maar een mond en goed functionele stembanden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Neeee, ik doe niet aan hints, mannen zijn daar slecht in en vrouwen te dramatisch![]()
Bang er voor, in de zin van onzekerheid en angst heb ik vaak wel.. Ik heb me er echter nooit door laten tegenhouden uiteindelijk. Dat is vallen en opstaan, daar leer je van.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:25 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nooit bang geweest om fouten te maken... en om keuzes te maken.
Lijkt mij nou ook niet echt een serieuze relatie..quote:Ik heb op die leeftijd het de 1e keer met een meisje uitgemaakt omdat ik vond dat ze te veel tijd voor haar vriendinnen vrij hield en te weinig interesse in mij toonde.. wij zagen elkaar soms 2 of 3 weken niet. En als ik er dan was, dan was er weer zo een lompe vriendin van haar erbij. Je wil ook eens gewoon met zn 2en samen kunnen zijn.
Onzekerheid kan toch al snel tot een verkeerde keuze leiden. Vergeet ook niet dat vrouwen vaak geneigd zijn om de oorzaak van falen in eerste instantie in zichzelf te zoeken, en niet in hun partner of wie dan ook. Dat is pas later..quote:Dus ik blijf erbij... het is je eigen falen op dat moment en met 17 jaar had je ook beter kunnen weten opzich. Er zijn anders genoeg meisjes/vrouwen die met die leeftijd al wel wisten een keuze te maken... tenminste, wel in mijn vriendenkring.
Ik denk opzich van niet... vooral niet als je vriend geen rekening met je houd en ff snel over je heen gaat in bed en die maar niet wil luisteren na het em een aantal keren duidelijk gezegd te hebben dat dat zo niet leuk is voor je.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het grootste inzichtkrijg je volgens mij door vallen en opstaan. Is niet zozeer leeftijdsgebonden.
Maar denk dat zeventien over het algemeen toch wel jong is om dat grotere plaatje al zo glashelder te zien.
Beter foute keuzes maken dan totaal geen keuzes maken.. dat is toch wel iets wat ik al heel jong ben in gaan zien.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bang er voor, in de zin van onzekerheid en angst heb ik vaak wel.. Ik heb me er echter nooit door laten tegenhouden uiteindelijk. Dat is vallen en opstaan, daar leer je van.
[..]
Lijkt mij nou ook niet echt een serieuze relatie..
[..]
Onzekerheid kan toch al snel tot een verkeerde keuze leiden. Vergeet ook niet dat vrouwen vaak geneigd zijn om de oorzaak van falen in eerste instantie in zichzelf te zoeken, en niet in hun partner of wie dan ook. Dat is pas later..
Dat is goedquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:16 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Trouwen? Mag jij de peertjes vervangen En de hypotheekrente afspreken
![]()
Dat zeg je als je zelfverzekerd bent. Maar als je wat minder zelfverzekerdbent, dan ga je toch bedenken of je niet zelf iets fout doet, en is je gevoel voor eigenwaarde ook een stuk minder..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:30 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Beter foute keuzes maken dan totaal geen keuzes maken.. dat is toch wel iets wat ik al heel jong ben in gaan zien.
En hoe de hell kan je het falen bij jezelf zoeken als je je vriend duidelijk meerdere keren aanspreekt op iets en hij het dan nog niet wil doen. Daar is geen excuus voor... kan het nog aan jezelf liggen, dat boeit niet. Als hij je niet knap genoeg vind, dan moet ie opzouten. In dit geval hoef je er gewoon geen oorzaak van te weten.
Ik heb een paar dingen die ik belangrijk vind. Wil iemand daar geen rekening mee houden, kan-ie opzouten.quote:Daarmee houden bij mij relaties zowel als vriendschappen op... als iemand niet naar mij wil luisteren kan ie opzouten. Is altijd al zo geweest en zal altijd zo blijven.
Nee dat ligt er meer aan dat ik een driftkop ben... als iemand niet naar mij luisterd ( in de zin van niets doet met hetgeen wat ik hem/haar zeg ) dan word ik gewoon ontigelijk pissed en loop ik bijna over qua woede. Op dat moment kan het mij dus ook totaal niet meer boeien waar het aan ligt en houd voor mij gewoon alles op... dan gebruik ik degene hoogstens nog als mikpunt voor al mijn ergernissen. Maar een relatie dan nog steeds verder laten lopen, never... en een vriendschap ook niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat zeg je als je zelfverzekerd bent. Maar als je wat minder zelfverzekerdbent, dan ga je toch bedenken of je niet zelf iets fout doet, en is je gevoel voor eigenwaarde ook een stuk minder..
[..]
Ik heb een paar dingen die ik belangrijk vind. Wil iemand daar geen rekening mee houden, kan-ie opzouten.
Wat is er zo anders aan jou achtergrond?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:57 schreef wierdo6 het volgende:
Ik zelf ben dan niet helemaal zo opgegroeid als jullie en heb een andere achtergrond.
Als het gaat om iets wat voor mij belangrijk is, kan ik boos worden (maar daar doe ik vooral mezelf pijn mee), of teleurgesteld. Uiteindelijk zal ik een dergelijke relatie verbreken. Dat is echter met wat ik nu weet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:57 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Nee dat ligt er meer aan dat ik een driftkop ben... als iemand niet naar mij luisterd ( in de zin van niets doet met hetgeen wat ik hem/haar zeg ) dan word ik gewoon ontigelijk pissed en loop ik bijna over qua woede. Op dat moment kan het mij dus ook totaal niet meer boeien waar het aan ligt en houd voor mij gewoon alles op... dan gebruik ik degene hoogstens nog als mikpunt voor al mijn ergernissen. Maar een relatie dan nog steeds verder laten lopen, never... en een vriendschap ook niet.
Ik heb zelf maar weinig heilige principes.quote:Buitendat wil je vrienden en/of een partner die dezelfde principes als jou heeft.
Jij kent mijn achtergrond niet, dus het is op lucht gebaseerd wat je hier zegt.quote:Ik zelf ben dan niet helemaal zo opgegroeid als jullie en heb een andere achtergrond.
Dat ken ik wel.. Maar dat heeft er meer voor te maken dat ik aan dingen die voor veel mensen onbelangrijk beschouw veel waarde hecht, en vice versa.quote:En ik ben heel erg principieel... wat kan betekenen dat je soms een hele grote misstap bij mij kan doen waar ik niets om geef. Maar soms de kleinste dingen ertoe kunnen lijden dat ik het contact met iemand totaal afsluit...
Agree. Al zal ik niet snel aan bekenden lenen, juist om dat soort gedonder te voorkomen.quote:Neem een simpel voorbeeld... iemand leent bij mij 2 keer in een maand 1,5 euro, zegt dit steeds terug te geven.. maar komt er gewoon niet mee aanzetten. Dat soort mensen mag ik dus niet... want ik ben zelf zo dat ik het ergens opschrijf om het niet te vergeten.
Ik had op mijn 17e nog geen idee wie ik was, wat ik was, of waarom ik dat was. Iets als zelfvertrouwen, zelfontwikkeling en zelfontplooing is pas later gekomen bij mij..quote:Ook al weet ik dat mijn echte vrienden het niet erg zouden vinden als ik het vergeet ben ik toch zo dat ik zoiets niet wil vergeten. Ik ben zeg maar overvoorzichtig en verwacht ook dat andere mensen dit zijn. Ben je dat niet, dan ben je ook niet te juiste om mij om te gaan.
Zo dacht ik met mijn 17e ook al.
Hail to the czech guyquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is er zo anders aan jou achtergrond?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |