Me 2quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:36 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik bij deze afval![]()
Ik vrees dat de meningen hieromtrent verdeeld zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daarmee bewijs je nou weer net het tegendeel van wat je wilt aantonen.
Bij lang, lang niet elke man. Ik heb er zo een meegemaakt, en ook na herhaaldelijk zeggen dat ik meer tijd nodig had, waar hij moest zijn, had hij daar gewoon geen zin in.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:40 schreef Diederik_Duck het volgende:
het ander gewoon onwetendheid oid,
Kijk, zo'n kerel moet je gewoon je bed uitschoppenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:42 schreef innovative het volgende:
[..]
Bij lang, lang niet elke man. Ik heb er zo een meegemaakt, en ook na herhaaldelijk zeggen dat ik meer tijd nodig had, waar hij moest zijn, had hij daar gewoon geen zin in.
En zo zijn er echt wel meer mannen hoor, die weten dat een vrouw meer nodig heeft (pas nog zo'n topic in seks geweest), maar gewoon geen zin hebben daar rekening mee te houden.
En dat is net zo erg dan er geen rekening mee willen houden dat je partner wel een libido heeft. Je bent niet bereid om je partner te bevredigen. Precies hetzelfde.
Ik begrijp wat je bedoeld... iemand die elke avond een one night stand heeft en met iedereen staat te klefbekken vind ik ook maar niets. Dan vraag ik me nog af hoe je geen zin in sex kunt hebben met de partner als je met de rest wel alles doet en overal.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:36 schreef be_different het volgende:
[..]
Wat je wilt. Het heeft ook niet specifiek te maken met God, hoewel dat sterk benadrukt wordt in de text. Er kwam bij mij ooit een gedachte op, wat mij benauwde.. : Hoeveel jongens zouden op mijn trouwdag in een rij naast mij kunnen staan? Hoe vaak heb ik mijn hart weggegeven in kortstondige relaties? Heb ik nog iets over om aan mijn 'toekomstige man' te geven? Bedoel.. als je je lichamelijk én emotioneel geeft.. Dan geef je wel werkelijk alles. En dat vind ik eigenlijk, een brug te ver..
Ik vrees vooral dat er weinig zinnigs over is te zeggen obv uitsluitend forumbezoek.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:41 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik vrees dat de meningen hieromtrent verdeeld zijn![]()
Nou, ik post toch altijd zeer intelligent?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vrees vooral dat er weinig zinnigs over is te zeggen obv uitsluitend forumbezoek.
Met uitzondering van je minder intelligente posts moet ik dat beamen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:45 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nou, ik post toch altijd zeer intelligent?
Hahahahaha..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:41 schreef R2-D2 het volgende:
Ohja, ik heb ook nog zoiets gehoord dat sex voor de man een soort van prestatiedrang is. Mocht een vrouw aangeven dat ze het liever vaker doet dan zouden de mannen in de war raken en dat is weer niet goed voor hun libido.
mompelt iets van "bedreigend overkomen enzo"
Ik heb het geluk dat het meteen raak was bij mijn eerste vriendin.. Maar is het zo slecht om spelenderwijs uit te vinden wat je leuk vind? Wat nou als je getrouwd bent, en dan blijkt dat je man er niks van bakt in bed?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:36 schreef be_different het volgende:
[..]
Wat je wilt. Het heeft ook niet specifiek te maken met God, hoewel dat sterk benadrukt wordt in de text. Er kwam bij mij ooit een gedachte op, wat mij benauwde.. : Hoeveel jongens zouden op mijn trouwdag in een rij naast mij kunnen staan? Hoe vaak heb ik mijn hart weggegeven in kortstondige relaties? Heb ik nog iets over om aan mijn 'toekomstige man' te geven? Bedoel.. als je je lichamelijk én emotioneel geeft.. Dan geef je wel werkelijk alles. En dat vind ik eigenlijk, een brug te ver..
Truequote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:43 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Kijk, zo'n kerel moet je gewoon je bed uitschoppen![]()
quote:wellicht moet dat hele god gelul er maar even uit gemod worden om deze draad te redden?
Dat is idd niet iemand die van je houd... gewoon heel snel door de deur heen naar buiten schoppen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:42 schreef innovative het volgende:
[..]
Bij lang, lang niet elke man. Ik heb er zo een meegemaakt, en ook na herhaaldelijk zeggen dat ik meer tijd nodig had, waar hij moest zijn, had hij daar gewoon geen zin in.
En zo zijn er echt wel meer mannen hoor, die weten dat een vrouw meer nodig heeft (pas nog zo'n topic in seks geweest), maar gewoon geen zin hebben daar rekening mee te houden.
En dat is net zo erg dan er geen rekening mee willen houden dat je partner wel een libido heeft. Je bent niet bereid om je partner te bevredigen. Precies hetzelfde.
Het is juist de kunst om met elkaar te experimenteren.. Daarvoor hoef je niet met iedereen wijd beens te gaanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:46 schreef addie84 het volgende:
[..]
Ik heb het geluk dat het meteen raak was bij mijn eerste vriendin.. Maar is het zo slecht om spelenderwijs uit te vinden wat je leuk vind? Wat nou als je getrouwd bent, en dan blijkt dat je man er niks van bakt in bed?
Scheiden en je ideaal waar je de hele tijd voor gewacht hebt is aan diggelen. Beter gezegd... dan heb je jezelf GENAAIDquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:46 schreef addie84 het volgende:
[..]
Ik heb het geluk dat het meteen raak was bij mijn eerste vriendin.. Maar is het zo slecht om spelenderwijs uit te vinden wat je leuk vind? Wat nou als je getrouwd bent, en dan blijkt dat je man er niks van bakt in bed?
Mannen zijn idd vaak al tevreden met een pijpbeurt... dat lijkt me het enige leuk van een vriendin die tot haar huwelijk wil wachten. Maar uiteindelijk vind ik dat dan toch weer te oppervlakkig sex hebben en weer niet intiem genoeg.,quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:49 schreef be_different het volgende:
[..]
Het is juist de kunst om met elkaar te expermimenteren.. Daarvoor hoef je niet met iedereen wijd beens te gaan
is het ook wel, maar je bijdrage had niets te maken met het onderwerp.. plus dat "god" voor de meesten (ook mij) een erg abstract begrip, wat geen rol speelt, zeker niet in dit onderwerpquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:47 schreef be_different het volgende:
God is tijdloos.. Maar ja, dat doet er nu niet toe. Ik volg jullie topique al een tijdje en wilde eens erop reageren. Blijkbaar moest ik mij er voor aanmelden, dus bij deze.
Deze opmerking vind ik erg respectloos..
[..]
Ik ben na een lange relatie sinds kort vrijgezel en dat bevalt me goedquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:46 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Hahahahaha..![]()
![]()
![]()
Als een vrouw dat tegen mij zou zeggen zou ik hetzelfde gevoel hebben als dat ik een flinke prijs binnen haal tijdens de lotto... btw, ik speel geen kansspellen.
Euh ja er slipt weleens iets onzinnigs tussendoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Met uitzondering van je minder intelligente posts moet ik dat beamen.
dat is dus ook respectloosquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:49 schreef be_different het volgende:
[..]
Het is juist de kunst om met elkaar te experimenteren.. Daarvoor hoef je niet met iedereen wijd beens te gaan
Het is ook niet verstandig om uitsluitend je IQ aan te spreken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:51 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Euh ja er slipt weleens iets onzinnigs tussendoor; ach het is ook niet verstandig om mijn volledige IQ voortdurend aan te spreken, een processor raakt dan toch ook oververhit.
Daar was ik nog even te jong, naïef en onzeker voor...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:48 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Dat is idd niet iemand die van je houd... gewoon heel snel door de deur heen naar buiten schoppen.
Niet mis met een (afwijkende) mening, alleen moet die wel in het onderwerp van het topic passen...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:53 schreef be_different het volgende:
volgens mij zijn we allen zo vrij om een mening te geven en als we daarbij iemand bij halen moet dat ook kunnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |