quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Metroid Pinball met Rumble Pack
psst, dat was met de launch week van Nintendogs waardoor de sales van de DS met iets van 300% stegenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar nee hoor de psp doet het in Europa veeeel beter dan de ds!
(niet dus)
ga jij nou maar mariokart DS halenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:26 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
psst, dat was met de launch week van Nintendogs waardoor de sales van de DS met iets van 300% stegen
Alleen volgens IGN maakt het ding enorm veel geluid. Zoveel zelfs dat ze de rumble pack er voorgoed uit willen houden. Jammer!quote:
Is dat echt zo?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ga jij nou maar mariokart DS halen
Belachelijk dat je dat spel alleen maar niet gaat omdat Nintendo WiFi Connection werkt op een verouderde beveiliging![]()
Dat hij Mario Kart DS niet haalt omdat hij denkt, wat nog niet bekend is, dat Nintendo een verouderd beveiligingssysteem gebruikt?quote:
De DS gebruikt WEP en geen WPA, afaik is dat dus wel bekend?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat hij Mario Kart DS niet haalt omdat hij denkt, wat nog niet bekend is, dat Nintendo een verouderd beveiligingssysteem gebruikt?
Is dat al zeker? Dan neem ik daarover mijn woorden terugquote:
Maar dan toch wel een kutreden om geen Mario Kart DS te halenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:06 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De DS gebruikt WEP en geen WPA, afaik is dat dus wel bekend?
Volgens mij is die conclusie getrokken uit een paar screens van het optie menu van NWCquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Is dat al zeker? Dan neem ik daarover mijn woorden terug
Zeer true. Snap het probleem ook niet zo.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar dan toch wel een kutreden om geen Mario Kart DS te halen![]()
Ja, dat probeerde ik hem ook al duidelijk te maken, maarjahquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:15 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Zeer true. Snap het probleem ook niet zo.
Als je de Ninty dongle haalt kan alleen de DS (en andere DS'en, dus who cares) erop.
En anders moet je even nadenken of de kans groot is of iemand je netwerkje gaat kraken.
De kans is idd niet groot maar ik wil het risico niet lopen. En ik ga Mario Kart niet halen omdat ik dan me beveiliging op WEP moet zetten of dat ik een USB stickje moet halen van 40 euro waar ik altijd me PC voor aan moet hebben staan, dat vind ik gewoon het geld niet waard omdat ik ook al een router van 160 euro bij me heb hangen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:15 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Zeer true. Snap het probleem ook niet zo.
Als je de Ninty dongle haalt kan alleen de DS (en andere DS'en, dus who cares) erop.
En anders moet je even nadenken of de kans groot is of iemand je netwerkje gaat kraken.
mac-adressen zijn makkelijk te klonenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:52 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik had gehoord dat WPA (te) veel processorkracht vereist? In ieder geval meer dan WEP?
Anders gebruik je maar MAC address filtering ofzo.
maar ik vind het gewoon zonde dat je constant zit te zeiken over de DSS dat het zuigt aan spellen enzo, en dat er kut spellen voor uit komen, en dan sla je zoon titel overquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:29 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
De kans is idd niet groot maar ik wil het risico niet lopen. En ik ga Mario Kart niet halen omdat ik dan me beveiliging op WEP moet zetten of dat ik een USB stickje moet halen van 40 euro waar ik altijd me PC voor aan moet hebben staan, dat vind ik gewoon het geld niet waard omdat ik ook al een router van 160 euro bij me heb hangen.
Ik vind het gewoon raar dat Nintendo eerst zegt dat ze een heel erg makkelijke service zullen maken die voor iedereen te gebruiken is en dan toch zoiets niet te ondersteunen, dan mis je toch wel een hele groep dacht ik zo.
Natuurlijk neem ik m'n woorden terug als Nintendo met iets komt om de beveiligingen uit te breiden, alhoewel ik dat zeer betwijfel. Ik haal later wel een USB stickje met Animal Crossing, als ze zelf nog niet zo slim waren geweest om andere beveiligingen ook te ondersteunen.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:21 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
mac-adressen zijn makkelijk te klonen
Ik denk dat hij nu dmv een DS emulator gaat lopen pimpen met Mario Kart DS op z'n PSPquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
maar ik vind het gewoon zonde dat je constant zit te zeiken over de DSS dat het zuigt aan spellen enzo, en dat er kut spellen voor uit komen, en dan sla je zoon titel over...
Ik zeg niet dat ik Mario Kart kut vind, ik vind het beleid van Nintendo kut door een motto aan te nemen van "super makkelijk en voor iedereen" en het vervolgens niet te doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
maar ik vind het gewoon zonde dat je constant zit te zeiken over de DSS dat het zuigt aan spellen enzo, en dat er kut spellen voor uit komen, en dan sla je zoon titel over...
ik woon in een redelijk groot dorp en gebruik ook gewoon WEP hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:10 schreef knater het volgende:
Ik woon gelukkig "erg" afgelegen dus ik blijf lekker op WEP zitten, kan het me misschien wel voorstellen als je in een stad woont ofzo, maar daar heb je die usb stick weer voor, en de meeste mensen hebben tegenwoordig wel een pc 24/7 aanstaan... en zo niet, ga je toch lekker bij de mac karten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |