Goed bezig Ferdi en escape!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:28 schreef UnleashMitch het volgende:
Special Forces op de server
Goed nieuws, nog niet bevestigd, maar het lijkt er op dat we straks de mogelijkheid hebben om de server zonder kosten te switchen van Special Forces naar BF2 en weer terug en weer terug en weer terug en weer terug en dat gaat gewoon in het controle panel van i3d.
-edit-
Het is bevestigd![]()
Dat is dus erg goed nieuws![]()
Escape nog bedankt voor je bijdrageKom op mensen we hebben nog 90,- nodig.
nou zo is het wel straks zitten ze op bagger servers en kunnen ze er niet op als ze dat willen omdat ze de admins niet kennenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:56 schreef jpjedi het volgende:
Inderdaad!
Stelletje armoedzaaiers...wel klem zuipen elk weekend maar 15 euro.....
Lappen allemaal! Kan geen goed gevoel geven als je altijd op onze server speelt en niet betaald...
![]()
Geintje uiteraar maar gewoon ff lappen mensen
ligt aan de foto'squote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:06 schreef jpjedi het volgende:
4924511 BOF! vs MKZ Thu 20 Oct 20:00 Official Conquest - 16 deadline: 20 Oct
4921877 BOF! vs FRS Fri 21 Oct 21:00 Friendly Conquest - 16 deadline: 21 Oct
4912190 BOF! vs ACU Wed 26 Oct 20:30 Official Conquest - 16 deadline: 19 Oct
Bij MKZ heet de wararranger Mandy![]()
Ik accepteer die war alvast mensen...:)
Wie heeft er tijd?
Hier meer info over airsoften: http://www.airsoftadventure.nl/quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb eigenlijk al plannen, moet een kloten verkoop plan schrijven voor maandag en dat blijft uiteraard weer liggen tot de laatste dag....EA BEDANKT![]()
Ik wacht even tot Domo ook weer boven water is dan gaan we overleggen wat we doen met die avond uit..
Activiteit en drinken lijkt me het meest geschikte plan. Airsoften lijkt me ook super. Airsoften is zoals het leger oefent met realistische wapens en plastic balletjes. Prijzen weet ik zo niet maar hier duik ik van de week wel in. Jafarx gaat dat binnenkort toevallig doen in Belgie. Ik ken ook iemand die het regelmatig doet in NL, zal hem eens vragen.
Idd, bij mij is de entree al 15 euroquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:56 schreef jpjedi het volgende:
Inderdaad!
Stelletje armoedzaaiers...wel klem zuipen elk weekend maar 15 euro.....
Lappen allemaal! Kan geen goed gevoel geven als je altijd op onze server speelt en niet betaald...
![]()
Geintje uiteraar maar gewoon ff lappen mensen
Nee, elke keer als je de trekker overhaalt, krijg je een prompt met de vraag of je het risico wilt nemen om door het OM voor de rechter gesleept te worden. Klik op 'Ja' of 'Nee'.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:38 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ja gaaf dan mag de Nederlandse soldaat ongewapend het slagveld op omdat we er niet zijn om oorlog te voeren maar om vrede te stichten![]()
Pruple heart here I come![]()
Als je daarna voor elke kill ook 10000 euro krijgt is het zo verkeerd nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:30 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Nee, elke keer als je de trekker overhaalt, krijg je een prompt met de vraag of je het risico wilt nemen om door het OM voor de rechter gesleept te worden. Klik op 'Ja' of 'Nee'.
Komt Domo langs, steelt ie je supplies, schiet je hem neer, komt er een pop-up "Congratulations, you have just earned 10,000,-"quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als je daarna voor elke kill ook 10000 euro krijgt is het zo verkeerd niet![]()
Je hebt het deze week.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:05 schreef UnleashMitch het volgende:
Als Gunner, Diamond & Raffie binnen zijn dan hebben we nog drie donateurs nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |