* flugeltje zit in de verzekeringen.quote:
Mooi, kun je een lekkere korting voor mij regelen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
* flugeltje zit in de verzekeringen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zou daar natuurlijk best van genieten. Gewoon lekker tegendraads.
het viel me destijds bij Ed tegen dat de bewoners zelf ook tegen hem aan begonnen zeiken. Eigenlijk zou gewoon iedereen achter hem moeten gaan staan.
Maar goed, we wachten af... (kan vanavond alwéér niet kijken verdikkeme)
Met drank ookquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Linda is echt strontvervelend zonder drank
Met drank op ookquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Linda is echt strontvervelend zonder drank
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:46 schreef Anitra het volgende:
Dido had gedroomd at Roel en sigaret op had gestoken. Zij moest alleen maar huilen. Dan heeft ze iig geoefend voor vanavond als er gezeg word dat de opdracht mislukt is
Als de rook opdracht mislukt dan wordt de pot niet aan 50.000 euro aangevuld.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:46 schreef Anitra het volgende:
Dido had gedroomd at Roel en sigaret op had gestoken. Zij moest alleen maar huilen. Dan heeft ze iig geoefend voor vanavond als er gezeg word dat de opdracht mislukt is
He, zullen ze de weeen gaan opwekken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:12 schreef Anitra het volgende:
Tanja mag naar de verloskundige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |