M.E. plsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:44 schreef svann het volgende:
Een exit en een uithuisplaatsing?
gebeurt idd wel vaak bij hem. Vervelend dat de regie ook ligt te slapen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:46 schreef Wup het volgende:
en weer heeft Menno zijn zender onklaar gemaakt
ja daarom denk ik dat hij het expres doetquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:48 schreef BBscanner het volgende:
gebeurt idd wel vaak bij hem. Vervelend dat de regie ook ligt te slapen.
Met een beetje schmink erop zou het minder opvallen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:47 schreef BBscanner het volgende:
Ingrid heeft haar zonnebril maar opgezet om niet naar de rattekop van Menno te hoeven zien.![]()
Van Rica idd was grappigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:50 schreef Wup het volgende:
[..]
ja daarom denk ik dat hij het expres doet
ik versta geen woord van dat gebrabbel van hem
ik herinner met nog een leuke murmeldemurmeldemurmel post van een tijdje terug
ik ga met je mee, ik hoef geen Ingrid Menno meerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:53 schreef BBscanner het volgende:
Van Rica idd was grappigTot morgen
![]()
We kijken BB dan ook op de PC en niet op TVquote:Op donderdag 13 oktober 2005 04:46 schreef foetre het volgende:
neehoor
Heb hier geen tv lees alleen ff mee.
Zo slim vind ik hem niet. Had vanacht toch weer een hoop wazige opmerkingen. En hij heeft Sjankwal niet eens door.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 04:52 schreef BorTheWolf het volgende:
Roel is de enige in het huis die alles goed kan relativeren. Hij heeft mensen kennis en is gewoon koelbloedig.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 04:53 schreef BorTheWolf het volgende:
denk dat 99% hier via internet kijkt
Foetre! hai! .. je hebt een naamtopicquote:Op donderdag 13 oktober 2005 04:57 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kan geen streams meekijken ivm met fucking tyfus firewall op me werk.
Thuis kijk ik ook alleen via de streams 4 kanaaltjes tegelijk.
Hij trekt het zich gewoon allemaal niet zo aan. Chantal ziet gewoon veel spoke. loopt veel te lullen, maar dat gaat alleen ten koste van dr zelf. Roel maakt zich er gewoon niet zo druk om allemaal.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 04:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zo slim vind ik hem niet. Had vanacht toch weer een hoop wazige opmerkingen. En hij heeft Sjankwal niet eens door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |