Bij vliefde dnek je niet logisch naquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:41 schreef Brennie het volgende:
En je verstand is ook weg?.. dit is GC
Das waarquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Bij vliefde dnek je niet logisch na
Nu alquote:
Das auch jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:45 schreef Tafkahs het volgende:
zeg dan gewoon dat je verliefd bent op Brennie..
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:43 schreef Quatertemper het volgende:
Niet verliefd en niet dronken.
Mag ik wat drank?
Heb je drank don?quote:
ben jij t !!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:48 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Heb je drank don?
En een foto van een puick meisje?
WAar denkt je da waar we waaren netdanquote:
Oui.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:50 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ben jij t !!!![]()
tuurlijk heb ik zat leuke vrijgezelle dinnetjes maar geen foto's van![]()
Da's mooi, dan kan ze al een beetje met ballen spelen!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
WAar denkt je da waar we waaren netdan? Een bietje kja
allemaal bezet enzoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:51 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Oui.
Nou zeg... ook niet van famillie?
Ik heb geen flauw idee...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:52 schreef mother-mother het volgende:
[..]
allemaal bezet enzo![]()
trouwens wil je me ff helpen , als ik dit weet kan ik gaan slapen![]()
OMFG, Hoe heet dat nummer nou?!?! deel 154
ow heel jammerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:54 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee...
Ik luister Metal/Electro.
Dat wel, maar zoals je weet doe ik daar niet meer aan. 14.gifquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:56 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ow heel jammer![]()
enne zonder drank kan je ook fliefd worden hoor
doe ik niet meer aan kan je nooit zeggenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:59 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Dat wel, maar zoals je weet doe ik daar niet meer aan. 14.gif
En drank zorgt wel voor slapies.
Naja, negeren is een beter woord ervoor ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:01 schreef mother-mother het volgende:
[..]
doe ik niet meer aan kan je nooit zeggen
t overkomt je![]()
Héhéhé, nuchter.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:03 schreef addie84 het volgende:
Wacht nou maar eerst eens af hoe ze eruit ziet als je morgen nuchter bent
kan je dan echt niet hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:02 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Naja, negeren is een beter woord ervoor ja.
Al gedaan.quote:
Nee, het is een verschrikkelijke emotie.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:09 schreef mother-mother het volgende:
[..]
jammer zeg , t is zo leuk fliefd zijn![]()
ok wat jij wiltquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:10 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Nee, het is een verschrikkelijke emotie.
Tof, zijn we het eens.quote:
Eens.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:12 schreef mother-mother het volgende:
[..]
maarre , wij zijn t toch wel vaker eens?
![]()
[-5] Dooddoenerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:19 schreef mother-mother het volgende:
das een kwestie van oorzaak en gevolg![]()
geloof t ook hequote:
Weezerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:29 schreef mother-mother het volgende:
geloof t ook he![]()
nou ehh ik ga naar bed , want ik weet nu dat t weezer was met island in the sun![]()
doeiii truste![]()
idem en tevensquote:
graag gedaanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:29 schreef mother-mother het volgende:
[..]
geloof t ook he![]()
nou ehh ik ga naar bed , want ik weet nu dat t weezer was met island in the sun![]()
doeiii truste![]()
Dat weet ik wel heel erg zeker ja..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:34 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik drink jou onder de tafel meiss....![]()
Afhakerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat weet ik wel heel erg zeker ja..
Drankwedstrijdjes ga ik maar niet aan.. Wat je niet kan winnen...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:38 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Afhaker![]()
Had een battle verwacht....
op wiequote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben goddsome dornken en vliefd man
Okey bij mij thuis?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Drankwedstrijdjes ga ik maar niet aan.. Wat je niet kan winnen...
Jij liegt...quote:
Ik halfquote:
Vechten? Om Brennie?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik halfen ben verliefd op jou
half
Brennie is van mij, alleen van mijquote:
Flikker op kutkloon-generator.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Brennie is van mij, alleen van mij![]()
Wat moet je nou, skullfuckerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:08 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Flikker op kutkloon-generator.![]()
Ik vecht niet om vrouwenquote:
Skullfucken natuurlijkquote:
*zingtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:12 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Skullfucken natuurlijkDat is mijn hobby.
![]()
En wat moet jij?: ongedetermineerde entiteit op Fok! ?![]()
Ja, maar willen is niet hetzelfde als krijgen, toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vecht niet om vrouwenZE willen me
Of willen me niet
![]()
Kloptquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:14 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, maar willen is niet hetzelfde als krijgen, toch?![]()
Och god, krijgen we dat weer...jij bent zeker weer de "moderne" vrouwquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:14 schreef Brennie het volgende:
Ik ben niemands eigendom hey.. ik bepaal zelf alles
Noodlequote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Och god, krijgen we dat weer...jij bent zeker weer de "moderne" vrouw
Hai, schattepetatje, alles kits onder de ritsquote:
En ik zie je echt te vaak...quote:
Heb ik jou laatst niet vitueel geneukt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
*zingt
Ze is ze is van mij....lalalalalalala
En dan zeg je gewoon nietsquote:
Jazeker en ik ben er nog steeds vitueel van onder de indruk. Mijn leven is sindsdien compleet omgeslagen naar de goede kant, mind youquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:20 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Heb ik jou laatst niet vitueel geneukt.![]()
Nee, ik ram je alleen inmekaar als ik dat wil.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Och god, krijgen we dat weer...jij bent zeker weer de "moderne" vrouw
Ja primaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hai, schattepetatje, alles kits onder de rits![]()
Brennie neukt virtueel niet echt goed hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jazeker en ik ben er nog steeds vitueel van onder de indruk. Mijn leven is sindsdien compleet omgeslagen naar de goede kant, mind you![]()
Jij welquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:23 schreef Brennie het volgende:
[..]
Nee, ik ram je alleen inmekaar als ik dat wil.![]()
Misschien wil ze wel niet virtueel door je geneukt worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Brennie neukt virtueel niet echt goed hoor.![]()
Ze is nogal preuts.
Anders ik wel.quote:
Ja, goed wel, dingetjes/dangetjes..........beetje om me heen meppen. Zijn gangetje dusquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, goed wel, dingetjes/dangetjes..........beetje om me heen meppen. Zijn gangetje dus![]()
quote:
Ik pomp je op je bek, gek!quote:
Vind je het erg als ik geen naamplaatje draag?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:28 schreef DaMook het volgende:
[..]6 jaar meet
Daar ben ik zeer waarschijnlijk
Wordt je nu al bangquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:29 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik geen naamplaatje draag?![]()
Hoe vaak?quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:31 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Hoe vaak?![]()
Alsof dat iets uit zou maken.![]()
Kinkyquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:23 schreef Brennie het volgende:
[..]
Nee, ik ram je alleen inmekaar als ik dat wil.![]()
Ja stiekem houd ze ook van mijquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kinky
Stiekem, houdt ze gewoon van me
Jij viespeukquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:32 schreef DaMook het volgende:
Owjah ik ga op de 6 jaar meet (waarschjinlijk/mischien) een hotel kamer met qu63 delen, maar als het aan mij ligt mogen er gerust nog meer vrouwen slapen![]()
Je mag ook gewoon zeggen dat je homo bent heur, je hoeft je er niet voor te schamen. It's your lifequote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:32 schreef DaMook het volgende:
Owjah ik ga op de 6 jaar meet (waarschjinlijk/mischien) een hotel kamer met qu63 delen, maar als het aan mij ligt mogen er gerust nog meer vrouwen slapen![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
FOK! 6jaar, Danny en Knor 5 jaar
Komen jij
quote:
qu63 is vrouwelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je homo bent heur, je hoeft je er niet voor te schamen. It's your life
Gewoon komenquote:
Ik heb nog een half pilsje en 2 peuken voor ik naar bed gaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Godver die caffeïne is nog steeds niet uitgewerkt...
Ik zou wel eens users willen zien ja, maar het is er nooit van gekomenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gewoon komenWil jou weleens in het echt zien
Neuken bedoel je zeker, vuillak.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gewoon komenWil jou weleens in het echt zien
Zeg maar wanneer en ik komquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:39 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik zou wel eens users willen zien ja, maar het is er nooit van gekomen
Jaloers?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:42 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Neuken bedoel je zeker, vuillak.![]()
Mwah, moet ik nog even bekijkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeg maar wanneer en ik komMaar waarom zou je niet naar die meeting gaan ? Je zit hier al lang genoeg
Ik zou komen als ik jou was (als je niets belangrijkers hebt iig)
Ik zal niet zeggen dat ik daar bezwaar tegen zou hebbenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:42 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Okquote:
Nee, komen...te vroeg komen...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:42 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Mij wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat ik daar bezwaar tegen zou hebben, maar nee daar gaat het me niet om
.
Ik had me voor de 5 jaar meet ingeschreven en ook betaald maar toen bleek dat ik niet konquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik kom niet, überhaupt dat "sociale verplichtheidsgevoel" zit er bij mij niet in...
Dat ben jijquote:
Wel een goed idee, zal ik doenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
OkIk sta ook nog op het mischien lijstje
Laat je daar vast opzetten
Dan ben je iig niet verp[licht te komen
![]()
Trustequote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:51 schreef DaMook het volgende:
Ik ga trouwens slapenIk lees me straks wel weer in
Truste![]()
Bren![]()
Slaap fool, slaap!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:51 schreef DaMook het volgende:
Ik ga trouwens slapenIk lees me straks wel weer in
Truste![]()
Bren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |