Jij viespeukquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:32 schreef DaMook het volgende:
Owjah ik ga op de 6 jaar meet (waarschjinlijk/mischien) een hotel kamer met qu63 delen, maar als het aan mij ligt mogen er gerust nog meer vrouwen slapen![]()
Je mag ook gewoon zeggen dat je homo bent heur, je hoeft je er niet voor te schamen. It's your lifequote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:32 schreef DaMook het volgende:
Owjah ik ga op de 6 jaar meet (waarschjinlijk/mischien) een hotel kamer met qu63 delen, maar als het aan mij ligt mogen er gerust nog meer vrouwen slapen![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
FOK! 6jaar, Danny en Knor 5 jaar
Komen jij
quote:
qu63 is vrouwelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je homo bent heur, je hoeft je er niet voor te schamen. It's your life
Gewoon komenquote:
Ik heb nog een half pilsje en 2 peuken voor ik naar bed gaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Godver die caffeïne is nog steeds niet uitgewerkt...
Ik zou wel eens users willen zien ja, maar het is er nooit van gekomenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gewoon komenWil jou weleens in het echt zien
Neuken bedoel je zeker, vuillak.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gewoon komenWil jou weleens in het echt zien
Zeg maar wanneer en ik komquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:39 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik zou wel eens users willen zien ja, maar het is er nooit van gekomen
Jaloers?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:42 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Neuken bedoel je zeker, vuillak.![]()
Mwah, moet ik nog even bekijkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeg maar wanneer en ik komMaar waarom zou je niet naar die meeting gaan ? Je zit hier al lang genoeg
Ik zou komen als ik jou was (als je niets belangrijkers hebt iig)
Ik zal niet zeggen dat ik daar bezwaar tegen zou hebbenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:42 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Okquote:
Nee, komen...te vroeg komen...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:42 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Mij wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat ik daar bezwaar tegen zou hebben, maar nee daar gaat het me niet om
.
Ik had me voor de 5 jaar meet ingeschreven en ook betaald maar toen bleek dat ik niet konquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik kom niet, überhaupt dat "sociale verplichtheidsgevoel" zit er bij mij niet in...
Dat ben jijquote:
Wel een goed idee, zal ik doenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
OkIk sta ook nog op het mischien lijstje
Laat je daar vast opzetten
Dan ben je iig niet verp[licht te komen
![]()
Trustequote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:51 schreef DaMook het volgende:
Ik ga trouwens slapenIk lees me straks wel weer in
Truste![]()
Bren![]()
Slaap fool, slaap!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:51 schreef DaMook het volgende:
Ik ga trouwens slapenIk lees me straks wel weer in
Truste![]()
Bren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |