Ik krijg neigingen waarvan ik nooit had gedacht dat ik ze had, echt waar. Ze doet zó neerbuigend over bijna iedereen.... zó enorm neerbuigend. Het is gewoon te erg om aan te moeten horenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:23 schreef crazymamma het volgende:
Kan iemand aub dat wijf d'r mond snoeren. Mijn hele systeem komt in opstand als ik haar stem hoor.
Probeer maar aan minder dan modaal-verdienend Nederland uitleggen dat DRIE-EN-EEN-HALVE ton niks isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik krijg neigingen waarvan ik nooit had gedacht dat ik ze had, echt waar. Ze doet zó neerbuigend over bijna iedereen.... zó enorm neerbuigend. Het is gewoon te erg om aan te moeten horen
Dat vond Tanja ook al, wat zitten daar toch voor een figuren?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Probeer maar aan minder dan modaal-verdienend Nederland uitleggen dat DRIE-EN-EEN-HALVE ton niks is.
Waarom denk je dat Chantal nominaties zou krijgen. Heb zo'n idee dat maar weinigen haar door hebben en ze meer redenen hebben om op een ander te stemmen. Aannemend dat Rob donderdag weg gaat op wie zullen Menno en Ingrid dan stemmen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:26 schreef Falco het volgende:
@TT: Geen onprettige combinatie, me dunkt
Voor verdere frustaties: Werp hier viezigheid op roddeltaart Chantal
Both wrong, Joost wist vanaf de eerste minuut dat het verhaal van Menno dat het onzin was, en was slim genoeg om op deze manier te reageren. Maar hij had ook niet echt een andere keus.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt het dus niet gezien of je begrijpt het niet
"En dan zegt Ingrid dat er weinig bananen zijn en dan schaam ik me zo! We mochten voor honderden euro's bestellen en er zijn heel veel mensen en gezinnen die het met een paar tientjes moeten doen. En dat ik hier dan bij moet horen, bij zulke ondankbare mensen. Ik vind het verschrikkelijk"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Probeer maar aan minder dan modaal-verdienend Nederland uitleggen dat DRIE-EN-EEN-HALVE ton niks is.
dat is wel een aardige samenvattingquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:29 schreef Maurisico het volgende:
roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel ... en achterklap Zie hier de biografie van Chantal.......bah bah wát een kut....
Menno en Ingrid denk ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:31 schreef Wup het volgende:
wie ligt op bed op stream 1?
En dat zegtdat sloerie dat 3,5ton weing vindt... DAMN she's lost....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:30 schreef Rica het volgende:
[..]
"En dan zegt Ingrid dat er weinig bananen zijn en dan schaam ik me zo! We mochten voor honderden euro's bestellen en er zijn heel veel mensen en gezinnen die het met een paar tientjes moeten doen. En dat ik hier dan bij moet horen, bij zulke ondankbare mensen. Ik vind het verschrikkelijk"
u heeft gelijk.... het is het gebruikelijke onverstaanbare gebrabbelquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:31 schreef style het volgende:
Menno en Ingrid denk ik.
ze hoopt gewoon dat dit niet uitgezonden wordtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:33 schreef APK het volgende:
Huh
Ingrid zei net in het gesprek met Chantal op het toilet dat ze niet zoenend op TV wil komen en nu ligt ze alweer te lebberen.![]()
Inrit liegt tegen iedereenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:33 schreef APK het volgende:
Huh
Ingrid zei net in het gesprek met Chantal op het toilet dat ze niet zoenend op TV wil komen en nu ligt ze alweer te lebberen.![]()
Ingrid speelt het spel duidelijk samen met menno. Ze lult met alle andere winden mee maar brieft telkens netjes aan menno ...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:33 schreef APK het volgende:
Huh
Je kunt niet iets checken wat je niet hebtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:28 schreef versabommie het volgende:
CHANTAL: GEWETEN CHECKEN, CHANTAL GEWETEN CHECKEN!
Chantal's hart is gebroken door Menno (liegen over zijn geaardheid)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Was even weg.
Korte samenvatting please![]()
die zitten in de tuin boxen op te blazenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:34 schreef FuTilE het volgende:
Zit er geen Al Quada-cel in Aalsmeer?
respect voor de regie in de tuin :|quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:35 schreef Rica het volgende:
*streams uitzet*
Ik trek het niet meer
Arme regiemensen.
Mijn oogkleppen vallen wel effe af vanavond, wat een vreselijk koud en berekenend secreet, die Ingrid.quote:
Ze zei net in bed tegen menno... ik vertrouw niemand in het huis.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn oogkleppen vallen wel effe af vanavond, wat een vreselijk koud en berekenend secreet, die Ingrid.![]()
Nu alquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn oogkleppen vallen wel effe af vanavond, wat een vreselijk koud en berekenend secreet, die Ingrid.![]()
Misschien omdat hij totaal niet kan zingenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:39 schreef BB-King het volgende:
Waarom is Rob nooit volkszanger geworden?
mja, ik dacht nog wel dat ze zo labiel was...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:37 schreef APK het volgende:
ja en hoe ze die menno bespeelt / pijnigt !!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
Nu speelt ze het nog even samen met Menno, maar die staat over twee weken op straat met zijn 'Hummie haat Menno' kapsel en dan is ze hem nog voor de live uitzending afgelopen is vergeten.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:35 schreef versabommie het volgende:
Ingrid speelt het spel duidelijk samen met menno. Ze lult met alle andere winden mee maar brieft telkens netjes aan menno ...
Ik vertrouw in principe iedereen maar als het dan niet zo is allemaal , jammer dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze zei net in bed tegen menno... ik vertrouw niemand in het huis.
Nee... echt?!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:39 schreef style het volgende:
[..]
Misschien omdat hij totaal niet kan zingen![]()
uiteindelijk nept ze menno ook nog welquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze zei net in bed tegen menno... ik vertrouw niemand in het huis.
Echtquote:
Ik vertel het je maar meteen, niet dat je het ineens na een tijdje ziet ofzo.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:39 schreef BB-King het volgende:
Waarom denk je dat ze dat nu niet is? Omdat ze Menno's holmaatje is en tegen Chantal aan kan brullen als Menno's hulpje.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:39 schreef Wup het volgende:
[..]
mja, ik dacht nog wel dat ze zo labiel was...
Ach joh, dit is dan ook zijn laatste avond... gun hem dit zangfestijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:41 schreef Wup het volgende:
omg, Rob heeft echt de avond van zijn leven... da's pas treurig
Ze zei dat ze alleen maar wou zoenen en meer niet, zelfs hand op haar kont wou ze niet, omdat haar ouders kijken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:33 schreef APK het volgende:
Huh
zou hij oh kleine jodeljongen kennen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:39 schreef BB-King het volgende:
Wat dan wel weer positief isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:41 schreef FuTilE het volgende:
Oh, natuurlijk kent Joost alle Shaffy nummers...
zodat er nog maar 2 mannen in het huis zitttenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:39 schreef Wup het volgende:
[..]
mja, ik dacht nog wel dat ze zo labiel was...
en toch, en toch wil ik haar zien als Menno weg is, als Roel de hint van Chantal begrepen heeft kan het de volgende ronde.......
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:41 schreef Wup het volgende:
omg, Rob heeft echt de avond van zijn leven... da's pas treurig
Als Shaffy nog geen Korsakov had, zou hij het helaas waarschijnlijk wel krijgen van deze vertoning.quote:
"Het dorp" is geweldig... maar niet als Joost het nummer verkracht.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:43 schreef BB-King het volgende:
When does the hurting stop?
Je kan ook naar rustgevende zwart wit beelden kijken op stream 1 en 2quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:45 schreef Nitro_YE het volgende:
heb ik weer eens tijd om de streams te bekijken is het enige wat ik kan horen dat gekrijs
Sushi Sekreetquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:46 schreef Splash het volgende:
menno neemt nog een hapje sekreet
NOOIT zei ze tegen de kraai op de pleequote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:46 schreef BB-King het volgende:
Gaan Menno en Ingrid neuken?
Denk het niet.
Ze likt hem zeker over zijn kale streepquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:46 schreef scanman01 het volgende:
Nu dat gore gelebber weer in de slaapkamer...
Dat is leuk voor de buren geweest.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kom net thuis en de streams staan nog aan met geluid...
Snel de computer maar ff op mute gezet
dat laatste had ik ook al gemeldquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:42 schreef -Delta- het volgende:
Waarom denk je dat ze dat nu niet is? Omdat ze Menno's holmaatje is en tegen Chantal aan kan brullen als Menno's hulpje.![]()
Zodra ze alleen staat is het een zielig hoopje. Dus ik kan niet wachten tot Menno eruit gaat.![]()
Ingrid: "Niet zo hijgen!"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:46 schreef bluzh het volgende:
wat een gehijg...
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze likt hem zeker over zijn kale streep![]()
ja en wie heeft weer gelijk het songboek ingepikt !!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Wat een super vet cool gezellig sfeertje daar in de tuin van het bb huis.
[afbeelding]
Groter dan de kans dat het daarna dan nog een keer gebeurt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:48 schreef FuTilE het volgende:
Hoe groot is ook alweer de kans op een directe meteorietinslag op dit moment in de BB-tuin?
Ik heb steeds de neiging om mee te gaan zingen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Wat een super vet cool gezellig sfeertje daar in de tuin van het bb huis.
[afbeelding]
Inderdaad. Daar is flink over nagedacht.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:49 schreef Cuaderno het volgende:
echt een goeie zet van bb, die songteksten geven
dank je voor de hoopgevende woordenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Groter dan de kans dat het daarna dan nog een keer gebeurt.
Eh? Leg eensch uit?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Innderdaad. Daar is flink over nagedacht.
Om de een of andere reden heb ik hier al vrede meequote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Groter dan de kans dat het daarna dan nog een keer gebeurt.
Ik maak me wat zorgen dat je dat niet oppiktequote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:54 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ah, mooi, ik begon me al zorgen over Tonnificering van de samenleving.![]()
is Lieske daar nog bij? ik zie haar nergensquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Damn... als ik Nathalie zo zie.... Was Lieske nou de jongste???
hoe zou Chantal zich nu voelen tussen al die jonge mensenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Damn... als ik Nathalie zo zie.... Was Lieske nou de jongste???
Chantal heeft het dik naar haar zin... als ik het zo ziequote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:57 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
hoe zou Chantal zich nu voelen tussen al die jonge mensen
trustequote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:58 schreef Minouishere het volgende:
Mededeling: voor het eerst kan ik 's vroeg naar m'n nest......
dat is heel verstandig, zou ik ook moeten doen, maar zo'n avond kan toch niet op deze manier eindigen? (hoop doet leven enzo)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:58 schreef Minouishere het volgende:
Mededeling: voor het eerst kan ik 's vroeg naar m'n nest......
hoerenfeest !! trustequote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:00 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
dat is heel verstandig, zou ik ook moeten doen, maar zo'n avond kan toch niet op deze manier eindigen? (hoop doet leven enzo)
Ik krijg er hele warme gevoelens bij.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:02 schreef -Delta- het volgende:
Joepie zeg, wat een gezelligheid, die sfeer, die harmonie, die zang, die klank, wat geweldig!![]()
Fijn he dat zoiets simpels je zoveel plezier en een vorm van warmte kan geven.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik krijg er hele warme gevoelens bij.
roel ook weer gelukkig mag bij dido liggenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Zonder geluid kun je nog wel captures maken
Inderdaad. Kerst is er niks bij.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Fijn he dat zoiets simpels je zoveel plezier en een vorm van warmte kan geven.![]()
Misschien zijn laatste nacht, denk dat ie iets langer op mag blijven van zichzelfquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:06 schreef Wup het volgende:
Rob vergeet helemaal dat het bedtijd is
Echt, ik weet niet hoe ik dat tot December aan moet horen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:07 schreef scanman01 het volgende:
Dat springen van Nathalie.... god, geef dat mens wijsheid
ik moest lachenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:07 schreef BB-King het volgende:
TOEMBA TOEMBA TOEMBA TOEMBA TOEMBA TOEMBA TOEMBA!!!!!!
Zo.
Agh agh agh! Met d'r achterhoofd in d'r nek.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:07 schreef pu55y_camper het volgende:
Wie heeft ooit bedacht dat chantal lacht als gna gna gna??
OMG!!!! Alsof d'r lach op zich al niet eng genoeg is. Moet dit nou echt? Wil straks nog chan-nachtmerrieloos slapen.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:16 schreef plopje het volgende:
hhmm valt me wel op dat er opeens meer katten hier in de buurt lopen .. lolll....
Die kat van jou swingt wel lekker met de bewoners meequote:
Pick one... any one....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:19 schreef KRIBBET het volgende:
Begin volgend jaar zou ik op mijn verjaardagsfeestje een zanger of zangeres willen hebben,
Wie van deze BB zangers kan ik het beste uitnodigen om te komen zingen?
(het feestje moet snel afgelopen zijn want er zit voornamelijk schoonfamilie)
Ben toch nieuwsgierig hoe Chantal eruit ziet als ze boos isquote:
Joostquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:19 schreef KRIBBET het volgende:
Begin volgend jaar zou ik op mijn verjaardagsfeestje een zanger of zangeres willen hebben,
Werkelijk niemand met een fijn stemmetjequote:
http://www.filedump.nl/quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:20 schreef Cuaderno het volgende:
waar kan ik het best een plaatje uploaden?
Ik welquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:20 schreef APK het volgende:
En, zijn alle Joost fans nog steeds fan?
Ze zoekt ook nog een manquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Werkelijk niemand met een fijn stemmetjeGa ik maar met Chantal praten die zal het wel gratis doen en lijkt me een heel gezellig mens
![]()
Als ik jou was zou ik toch kiezen voor 't duo Nathalie/Dido en anders werkt "de kraai" vast en zeker ook heel goed. Maar voor de rest zijn ze vast en zeker ook zo weggerend.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:19 schreef KRIBBET het volgende:
Daar zou ik nog steeds een avond de kroeg mee in gaanquote:
Ik ook wel.. maar dan zou ik me wel eerst gigantisch vermommen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Daar zou ik nog steeds een avond de kroeg mee in gaan![]()
chantal....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:19 schreef KRIBBET het volgende:
Ik heb nog een dove en demente buurman van 88, zou dat een match zijnquote:
Dan wens ik jou 24/7 een Joost toe.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
Ik welDe andere zijn nog erger geworden
![]()
Nee de beste man kan namelijk nog steeds zienquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb nog een dove en demente buurman van 88, zou dat een match zijn![]()
Of Nathalie alleen en dan voor het optreden verplichten om een fles wijn of 2 te drinken, ben gek op dat lieve stemmetje wat ze dan heeftquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik toch kiezen voor 't duo Nathalie/Dido en anders werkt "de kraai" vast en zeker ook heel goed. Maar voor de rest zijn ze vast en zeker ook zo weggerend.
Veel succes met uitzoeken![]()
Laat je nog weten wie het uiteindelijk is geworden en hoe (kort) t feestje was
Dan ga ik wel naast hem zitten en dan nodig ik voor jou Lieske uitquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook wel.. maar dan zou ik me wel eerst gigantisch vermommen.
Zal een goedkoop feestje wordenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:24 schreef plopje het volgende:
[..]
chantal.......als het zingend niet lukt,dan gna gna gna ze je schoonfamilie wel de deur uit ... loll ...
![]()
Je moet de onderste code van die site kopieren en dan de IMG tags er voor en erachter.quote:
Echt???? Pfff zou er gek van worden dat vooral nederlandse moralistische gezang zoals vanavondquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Daar zou ik nog steeds een avond de kroeg mee in gaan![]()
24/7 is wel een beetje teveel van het goede maar een dagje zou ik me absoluut wel vermakenquote:
Even vergeten dat zelfs een man van 88 nog smaak heeft natuurlijk, hij mag geen hartaanval krijgenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee de beste man kan namelijk nog steeds zien![]()
Daar zou ik het wel een aantal weken mee uithouden, misschien wel langer.quote:
haha, je was de enige die het geluid niet uit had staan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:27 schreef PC eend het volgende:
Ze zijn gestopt met zingen....
Jullie zeggen ook niks![]()
Hij mag ook niet zingenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Echt???? Pfff zou er gek van worden dat vooral nederlandse moralistische gezang zoals vanavond![]()
![]()
Ik luister nu maar naar de ademhaling van Rob, is beter voor mijn hart dan het gelul van Chantalquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:31 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, je was de enige die het geluid niet uit had staan?
Oooow oke! Zingen niet neequote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij mag ook niet zingenmaar een potje bier drinken en een beetje ouwe hoeren (sorry Tanja)
Tolerant.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:31 schreef -Delta- het volgende:
Daar zou ik het wel een aantal weken mee uithouden, misschien wel langer.![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Tolerant.
Goed voor de samenleving, mensen zoals jij.![]()
We maken wel een afspraak met hem, gooien hem vol met bier dan komt het wel goedquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:34 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oooow oke! Zingen niet neeMaar gewoon een avondje in de kroeg lol maken en ouwe hoeren oke
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:36 schreef scanman01 het volgende:
Ook handig. Ze hebben een plank met schoenen op de stip gezet
[afbeelding]
ik geloof dat ik nu maar echt naar bed moet. zat naar dit plaatje te kijken en dacht "ze lijkt echt wel een plank, ze beweegt niet eens"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
En dan de after party, of hoe heet dat programma na de uitzending..... !!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:40 schreef -Delta- het volgende:
Heb echt zin in morgenavond, jammer dat er niet elke week een exit is.
"Ben ik te min"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:42 schreef Wup het volgende:
[..]
hahaha, wat een hoerenvergelijking:)
Z'n dochter zal hem wel iig met Ruud mee op het golfkarretje gaan om hem op te pikken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:42 schreef avonne het volgende:
[..]
En dan de after party, of hoe heet dat programma na de uitzending..... !!!![]()
kijken of Rob dan nog zo stoer is.
Hoewel ik het wel erg sneu zou vinden als er dan nog steeds geen Rob-fan in het publiek zou zitten
Is goedquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We maken wel een afspraak met hem, gooien hem vol met bier dan komt het wel goed![]()
Ja dat is een dagelijkse terugkomerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:43 schreef scanman01 het volgende:
Chantal: "Ik heb een mensenkennig van hier tot Tokyo"
Nog even geduld. Binnen een paar weken is het wel wekelijks.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:40 schreef -Delta- het volgende:
Heb echt zin in morgenavond, jammer dat er niet elke week een exit is.
Vanaf wanneer, vanaf wanneer, welke week?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nog even geduld. Binnen een paar weken is het wel wekelijks.
Omdat ik jouw kerel leuker vind, dan de mijnequote:
Ik verwacht dat het na morgen nog 1 keer een week duurt voordat ze weer nomineren... Daarna is het nomineren denk ik iedere keer meteen na de exit.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Vanaf wanneer, vanaf wanneer, welke week?![]()
quote:
Okequote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het na morgen nog 1 keer een week duurt voordat ze weer nomineren... Daarna is het nomineren denk ik iedere keer meteen na de exit.
Dan zijn er in de laatste week nog 3 over.
van mij mogen ze elke maand een exit doenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het na morgen nog 1 keer een week duurt voordat ze weer nomineren... Daarna is het nomineren denk ik iedere keer meteen na de exit.
Dan zijn er in de laatste week nog 3 over.
Dankquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:36 schreef milagro het volgende:
[..]
Chantal's hart is gebroken door Menno (liegen over zijn geaardheid)
Ze stond daardoor voor lul voor heel Nederland.
Ze kan hem dat niet vergeven.
Als de rest net zo kan toneelspelen als Menno, wil ze weg
Ze zit er om te winnen, maar niet voor het geld, want 3,5 ton is peanuts feitelijk
Dat is het niet waard om volkomen gebroken uit het huis te komen.
Ze vindt het ook naar dat Roel zegt puur voor de poen in het huis te zitten.
Nu kan ze hem ook niet meer vertrouwen eigenlijk
Roel legt het nog maar eens uit, dat zijn reden los staat van hoe hij verder is, nl eerlijk
Dan geeft ze Roel dus ineens tips hoe hij te werk moet gaan als hij zo graag wil winnen.
Opdat ze samen eindigen en op die laatste bank terecht komen of zoiets.
en maakt tussen apeneus en hoerenlippen door Dido ook nog even zwart.
Onder voorbehoud want zij fluisterde en ik ben moe
Vergeet het aantal keer dat Tanja weg zou gaan nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:48 schreef BlaBlub het volgende:
Ik denk ik bekijk nog ff de steams, maar Chantal zit weer voor de 200e keer te janken over vertrouwenVolgens mij heeft ze Dido met haar "ik ben er klaar mee" nu toch ingehaald
jaaaaa ik wil ook Menno eruit, en dat ingrid dan helemaal fliptquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:48 schreef -Delta- het volgende:
Ik hoop dat Menno er volgende keer uit gaat, wil die arrogante kop wel zien van hem als hij hoort dat ie moet gaan.![]()
En Ingrid's tranenballet![]()
![]()
Zinsopbouw is weer lekker, zo moe![]()
Is dat de echte kleur van dat lelijke aparte vest?quote:
Het gedrag komt JUIST door de exitsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:49 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
van mij mogen ze elke maand een exit doen
ik vind het gedrag van de groep veel te interresant om mensen weg te sturen![]()
Zullen we naar die Live uitzending gaan en dan "yes" in koor roepenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:51 schreef Wup het volgende:
[..]
jaaaaa ik wil ook Menno eruit, en dat ingrid dan helemaal flipt
en dat iedereen dan heel hard gaat lachen
Hoop eerder op een 'moeilijke bank'quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:48 schreef -Delta- het volgende:
Ik hoop dat Menno er volgende keer uit gaat, wil die arrogante kop wel zien van hem als hij hoort dat ie moet gaan.![]()
En Ingrid's tranenballet![]()
![]()
Zinsopbouw is weer lekker, zo moe![]()
YESSSSSSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zullen we naar die Live uitzending gaan en dan "yes" in koor roepen![]()
het is de bedoeling dat Menno weggaat.... met Chantal erbij op de bank weet ik dat zo zeker nog nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:53 schreef BBscanner het volgende:
Hoop eerder op een 'moeilijke bank'Menno Chantal Tanja
Lijkt me prachtig om te zien hoe Chantal die week doorstaat![]()
![]()
Daar luister ik nog 10x liever naar dan naar dat gejank over vertrouwen. Chantal wil het maar niet vattenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vergeet het aantal keer dat Tanja weg zou gaan niet
Wil die niet verhuizen deze kant op??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb nog een dove en demente buurman van 88, zou dat een match zijn![]()
Alleen in haar slaapquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:54 schreef pu55y_camper het volgende:
Je kan bashen op Chantal wat je wilt maar ze zegt vaak zinnige dingen
Zal best gezellig wordenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:43 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Is goedHebben vast een leuke avond dan
Fok!kers die een BB-er vol met bier gooien en maar uithoren
Ontopic: Nathalie en der stemmetje en Chantal met der ik snap je wel hoor, ik snap je ik begrijp je![]()
Klinkt allemaal weer veel te mooi om waar te zijn en gewoon een poging om nog extra kijkers te trekken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:55 schreef Sonique het volgende:
Ruud De Wild had het in z'n radio programma erover dat er morgen iemand weg gaat waarvan niemand het verwacht...
Ik denk dus dat degene die exit moet morgen iemand MOET kiezen om mee te nemen...
als je het over rob hebt zekerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gedrag komt JUIST door de exits
Denk eerder dat ie dan Tanja bedoelt, maar we zullen zien wat voor verrassingen ons morgen weer te wachten staanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:55 schreef Sonique het volgende:
Ruud De Wild had het in z'n radio programma erover dat er morgen iemand weg gaat waarvan niemand het verwacht...
Ik denk dus dat degene die exit moet morgen iemand MOET kiezen om mee te nemen...
Als Rob dus exit gaat, neemt hij zeker Menno mee.
Natuurlijk helemaal niet eerlijk omdat Menno dan geen eerlijke kans heeft gehad, maar zo slaat BB 3 vliegen in 1 klap...
Ze herhaalt ook vaak dingenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:54 schreef pu55y_camper het volgende:
Je kan bashen op Chantal wat je wilt maar ze zegt vaak zinnige dingen
Chantal is nog kansloos als ze tegen de muis op de bank zit.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:54 schreef Wup het volgende:
[..]
het is de bedoeling dat Menno weggaat.... met Chantal erbij op de bank weet ik dat zo zeker nog niet
Vroeger was er nog echte muziekquote:
Als dat waar is zijn er dus maar 2 mannen en 7 vrouwen lijkt me beetje vreemd kippenhokquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:55 schreef Sonique het volgende:
Als Rob dus exit gaat, neemt hij zeker Menno mee.
Natuurlijk helemaal niet eerlijk omdat Menno dan geen eerlijke kans heeft gehad, maar zo slaat BB 3 vliegen in 1 klap...
Als dat zo is, zijn al m'n dromen uit gekomen en zal ik nooit meer klagen over welke bewoner dan ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Denk eerder dat ie dan Tanja bedoelt, maar we zullen zien wat voor verrassingen ons morgen weer te wachten staan
iedereen is kansloos tegen muisquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:56 schreef scanman01 het volgende:
Chantal is nog kansloos als ze tegen de muis op de bank zit.
Op zich is dat een zeer vreemde uitlating. Dat zou betekenen dat het allemaal nep is dus.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:55 schreef Sonique het volgende:
Je bedoeld Lieske??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Chantal is nog kansloos als ze tegen de muis op de bank zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |