Ik krijg neigingen waarvan ik nooit had gedacht dat ik ze had, echt waar. Ze doet zó neerbuigend over bijna iedereen.... zó enorm neerbuigend. Het is gewoon te erg om aan te moeten horenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:23 schreef crazymamma het volgende:
Kan iemand aub dat wijf d'r mond snoeren. Mijn hele systeem komt in opstand als ik haar stem hoor.
Probeer maar aan minder dan modaal-verdienend Nederland uitleggen dat DRIE-EN-EEN-HALVE ton niks isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik krijg neigingen waarvan ik nooit had gedacht dat ik ze had, echt waar. Ze doet zó neerbuigend over bijna iedereen.... zó enorm neerbuigend. Het is gewoon te erg om aan te moeten horen
Dat vond Tanja ook al, wat zitten daar toch voor een figuren?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Probeer maar aan minder dan modaal-verdienend Nederland uitleggen dat DRIE-EN-EEN-HALVE ton niks is.
Waarom denk je dat Chantal nominaties zou krijgen. Heb zo'n idee dat maar weinigen haar door hebben en ze meer redenen hebben om op een ander te stemmen. Aannemend dat Rob donderdag weg gaat op wie zullen Menno en Ingrid dan stemmen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:26 schreef Falco het volgende:
@TT: Geen onprettige combinatie, me dunkt
Voor verdere frustaties: Werp hier viezigheid op roddeltaart Chantal
Both wrong, Joost wist vanaf de eerste minuut dat het verhaal van Menno dat het onzin was, en was slim genoeg om op deze manier te reageren. Maar hij had ook niet echt een andere keus.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt het dus niet gezien of je begrijpt het niet
"En dan zegt Ingrid dat er weinig bananen zijn en dan schaam ik me zo! We mochten voor honderden euro's bestellen en er zijn heel veel mensen en gezinnen die het met een paar tientjes moeten doen. En dat ik hier dan bij moet horen, bij zulke ondankbare mensen. Ik vind het verschrikkelijk"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Probeer maar aan minder dan modaal-verdienend Nederland uitleggen dat DRIE-EN-EEN-HALVE ton niks is.
dat is wel een aardige samenvattingquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:29 schreef Maurisico het volgende:
roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel roddel ... en achterklap Zie hier de biografie van Chantal.......bah bah wát een kut....
Menno en Ingrid denk ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:31 schreef Wup het volgende:
wie ligt op bed op stream 1?
En dat zegtdat sloerie dat 3,5ton weing vindt... DAMN she's lost....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:30 schreef Rica het volgende:
[..]
"En dan zegt Ingrid dat er weinig bananen zijn en dan schaam ik me zo! We mochten voor honderden euro's bestellen en er zijn heel veel mensen en gezinnen die het met een paar tientjes moeten doen. En dat ik hier dan bij moet horen, bij zulke ondankbare mensen. Ik vind het verschrikkelijk"
u heeft gelijk.... het is het gebruikelijke onverstaanbare gebrabbelquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:31 schreef style het volgende:
Menno en Ingrid denk ik.
ze hoopt gewoon dat dit niet uitgezonden wordtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:33 schreef APK het volgende:
Huh
Ingrid zei net in het gesprek met Chantal op het toilet dat ze niet zoenend op TV wil komen en nu ligt ze alweer te lebberen.![]()
Inrit liegt tegen iedereenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:33 schreef APK het volgende:
Huh
Ingrid zei net in het gesprek met Chantal op het toilet dat ze niet zoenend op TV wil komen en nu ligt ze alweer te lebberen.![]()
Ingrid speelt het spel duidelijk samen met menno. Ze lult met alle andere winden mee maar brieft telkens netjes aan menno ...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:33 schreef APK het volgende:
Huh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |