Misschien stelt de turkse coach ze de volgende wedstrijd wel op, die betere voetballers.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:29 schreef Nyrem het volgende:
Turkije komt hopelijk nog langs zij (veel betere voetballers in principe).
Hopelijk is dat voldoende voor Zwitserland. In Turkije zullen ze het niet makkelijk hebben, het zal daar zeker gaan stormen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:35 schreef Ulx het volgende:
En einde. Zwitserland - Turkije 2 - 0
No away is afgelopenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hopelijk is dat voldoende voor Zwitserland. In Turkije zullen ze het niet makkelijk hebben, het zal daar zeker gaan stormen.
Ik heb die gasten gekke dingen zien doen hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:40 schreef BB-King het volgende:
Zwitserland gaat dit echt niet meer weggeven hoor...![]()
Een uitgoal is niet meer waard. Nog altijd prettig maar je moet dan nog steeds thuis winnen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:58 schreef okee6 het volgende:
[..]
In ieder geval een uitgoaltje meenemen, zou prettig zijn
En in de play offs? Volgens mij tellen ze dan wel dubbel.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:47 schreef sampoo het volgende:
[..]
Een uitgoal is niet meer waard. Nog altijd prettig maar je moet dan nog steeds thuis winnen.
Good to note: as per the regulations, away goals are not taken into consideration at all in the 'league system' group stage.
Saudi-Arabië en Marokko waren anders de best voetballende ploegen in die poule. Saudi-Arabië doet niet onder voor Zuid-Korea maar krijgt wat minder 'respect'. Maar het is ze vaak in de bol geslagen dus ze zullen zich niet veel van grote voetballanden aantrekken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou, ik kan me nog herinneren dat Saudi-Arabië op het WK van 1994 won van België. Saeed el Owairan speelde in zijn eentje het halve elftal van België uit en scoorde beheerst de enige treffer in die wedstrijd![]()
Maar goed, we hebben het dan ook over België, verder is Saudi-Arabië, met alle respect, natuurlijk niet erg indrukwekkend.
Oops. Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
En in de play offs? Volgens mij tellen ze dan wel dubbel.
God, waarom moet men zo'n simpel spelletje zo ingewikkeld maken?
waar?quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:52 schreef Ludacriss het volgende:
Zo dadelijk maar Trinidad - Bahrein live kijken. Effe checken of het Beenhakker lukt om er iets van te maken.
Op tv of op internet?quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:52 schreef Ludacriss het volgende:
Zo dadelijk maar Trinidad - Bahrein live kijken. Effe checken of het Beenhakker lukt om er iets van te maken.
Op Trinidad & Tobago 1, 2 en 3 denk ik... geldt ook voor Bahrein.quote:
Op tv via de schotel. Heb namelijk een abbo op een Arabisch sportnet waar ze dit live gaan uitzendenquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:55 schreef BB-King het volgende:
[..]
Op Trinidad & Tobago 1, 2 en 3 denk ik... geldt ook voor Bahrein.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |