Daarom wacht ik ook altijd even met dat soort aankopen. Dan maar een maandje achterlopenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:32 schreef Wiwi101 het volgende:
Hi Folks
De GAD mensen en ik weten het al, er nu dus zo een prachtige multifunctionele iPod, met Video en kleur en dit en dat, die ik graag zou willen hebben. De goedkoopste is 329 euro, of als je claimt student te zijn 303 Euros. Das mooi
Maaaaar.
Nou wil het feit dat ik me net een Nano gegund heb a la 259 euro (wat minder voor degene die beweren student te zijn)
Ik trek mn conclusie:
Voor slechts 70 euro meer heb je 26GB meer, en videofunctie enzo. Kan ik ook es lekker films kijken op mn iPod enzo. Maarja, Apple heeft eerst iedereen lekker gemaakt met de Nano en nu voel ik me dus genaaid. Ze hadden best een maand kunnen wachten met de Nano uitbrengen of de iPod aan kondigen maar dit vind ik geen manier van doen![]()
Steek je hand op als in t zelfde schuitje zit![]()
Zo...klaar![]()
Opvulling hequote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:47 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Daarom wacht ik ook altijd even met dat soort aankopen. Dan maar een maandje achterlopen
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:32 schreef Wiwi101 het volgende:
Steek je hand op als in t zelfde schuitje zit![]()
Als je heet daar voor doet zou ik sowieso niet aan gadgets beginnenquote:
Toen Apple hun 'One more Thing' aankondige wel. Een maand geleden niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:10 schreef __Saviour__ het volgende:
het was toch al lang bekend dat apple vandaag een grote aankondiging zou doen. iedereen verwachtte de ipod video al.
En mensen die een Mini kochten voor de Nano, en em toen snel verkochten voor de Nano. Die zijn dubbel genaaid...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:37 schreef T1andonly het volgende:
Nu zijn er mensen die én een nano hebben en die nieuwe kopen...
Dat wist ik wel, en ik wil het oook wel weten, maar wil jij dan de software update gedoe ff voor me hacken en cracken?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:14 schreef koffiekoekje het volgende:
Technisch gezien kunnen alle iPod's met kleuren scherm, video aan, dat maakt t allemaal nog leukermaar dat wil de TS zeker al helemaal niet weten
Die quote bedoelde ikquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:05 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Als je heet daar voor doet zou ik sowieso niet aan gadgets beginnen
Of begrijp ik je post nou niet goed?
Nee, vooral door die debiele ipods.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:49 schreef buzzer het volgende:
ik kan prima leven zonder i-pod en podcasten...
mensen worden helemaal gek gemaakt door het gepimp met gadgets..
Waarom?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:23 schreef Botje96 het volgende:
De volle mep betaald, ondanks het student-zijn
Nee hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:18 schreef DR878 het volgende:
psp..het staat vast dat die een harde schijf krijgt...
Apple doet aan kortingen voor studenten, AFAIK.quote:
iPods worden niet maandelijks geupdate hoor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:30 schreef 700MB het volgende:
En als je NOG een maand langer wacht heb je iets NOG veel beters. Zo blijf je bezig en kan je nooit wat kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |