Dus Ingrid kan geen punt hebben omdat ze zelf niet van onbesproken gedrag is?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Ingrid heb ik al regelmatig dingen achter mensen hun rug om aan horen vallen/lelijk over horen praten
Ze zegt dit niet rechtstreeks, omdat ze volgens mij te bang is en niet omdat ze niemand wil kwetsen, anders lul je niet zo over achter iemand zijn rug
Ze zit vaak anderen te voeren en uit te horen, praat dan mooi mee om er dan mee aan de haal te gaan
Lieske krijgt eerst te horen dat ze iedere nominatie moeten motiveren behalve die bij Lieske want dat is het leeftijdsverschil en ja, ach....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:42 schreef scanman01 het volgende:
Ben ik het niet mee eens. Als Lieske zich onterecht aangevallen voelde, moet ze haar bek open trekken. Zo simpel is het. Maar ik had het idee dat het Lieske niet echt kon boeien.
Ja, Linda is niet blij. Best sneu.quote:
Vind je? Ik vind het eigenlijk wel jammer.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:49 schreef Bluezz het volgende:
Jahoeoeoeoeo doorbroken door MUZIEK.
Goeie zet BB
Hoezo?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:49 schreef Bluezz het volgende:
Jahoeoeoeoeo doorbroken door MUZIEK.
Goeie zet BB
je mag toch hopen dat ze dit als uitnodiging hebben opgevat:)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:48 schreef milagro het volgende:
Chantal hoopt dat als ze genomineerd wordt er ook meteen uitligt, want ze zou de argumenten waarom ws niet kunnen handelen.
Nou, Chan, maak je geen zorgen
Hte leek wel bijna een bedreiging aan de groep. Zo van 'nomineer mij niet, want anders loopt het verkeerd af'. Dat heeft zo ook al eens eerder geflikt trouwens.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:48 schreef milagro het volgende:
Chantal hoopt dat als ze genomineerd wordt er ook meteen uitligt, want ze zou de argumenten waarom ws niet kunnen handelen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:50 schreef Lienekien het volgende:
Tanja gaat in bad.
Morgen praat die moeilijk-tegen-te-spreken stem haar weer om.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Tanja heeft het he-le-maal gehad.
SODEMIETER DAN EENS EEN KEER OP, TRUT!
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
NOu, dat wordt weer knuffelen.
Ik ga maar eens een filmpje kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |