Dus Ingrid kan geen punt hebben omdat ze zelf niet van onbesproken gedrag is?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Ingrid heb ik al regelmatig dingen achter mensen hun rug om aan horen vallen/lelijk over horen praten
Ze zegt dit niet rechtstreeks, omdat ze volgens mij te bang is en niet omdat ze niemand wil kwetsen, anders lul je niet zo over achter iemand zijn rug
Ze zit vaak anderen te voeren en uit te horen, praat dan mooi mee om er dan mee aan de haal te gaan
Lieske krijgt eerst te horen dat ze iedere nominatie moeten motiveren behalve die bij Lieske want dat is het leeftijdsverschil en ja, ach....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:42 schreef scanman01 het volgende:
Ben ik het niet mee eens. Als Lieske zich onterecht aangevallen voelde, moet ze haar bek open trekken. Zo simpel is het. Maar ik had het idee dat het Lieske niet echt kon boeien.
Ja, Linda is niet blij. Best sneu.quote:
Vind je? Ik vind het eigenlijk wel jammer.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:49 schreef Bluezz het volgende:
Jahoeoeoeoeo doorbroken door MUZIEK.
Goeie zet BB
Hoezo?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:49 schreef Bluezz het volgende:
Jahoeoeoeoeo doorbroken door MUZIEK.
Goeie zet BB
je mag toch hopen dat ze dit als uitnodiging hebben opgevat:)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:48 schreef milagro het volgende:
Chantal hoopt dat als ze genomineerd wordt er ook meteen uitligt, want ze zou de argumenten waarom ws niet kunnen handelen.
Nou, Chan, maak je geen zorgen
Hte leek wel bijna een bedreiging aan de groep. Zo van 'nomineer mij niet, want anders loopt het verkeerd af'. Dat heeft zo ook al eens eerder geflikt trouwens.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:48 schreef milagro het volgende:
Chantal hoopt dat als ze genomineerd wordt er ook meteen uitligt, want ze zou de argumenten waarom ws niet kunnen handelen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:50 schreef Lienekien het volgende:
Tanja gaat in bad.
Morgen praat die moeilijk-tegen-te-spreken stem haar weer om.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Tanja heeft het he-le-maal gehad.
SODEMIETER DAN EENS EEN KEER OP, TRUT!
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
NOu, dat wordt weer knuffelen.
Ik ga maar eens een filmpje kijken
Weten de anderen trouwens dat zij Lieske genomineerd heeft?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hte leek wel bijna een bedreiging aan de groep. Zo van 'nomineer mij niet, want anders loopt het verkeerd af'. Dat heeft zo ook al eens eerder geflikt trouwens.
Ik verheug me er ook opquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:53 schreef milagro het volgende:
[..]
dadelijk The Sopranos, daar weten ze pas van aanpakken![]()
Dat zou mooi zijn. Dido's gezicht zal dan wel helemaal op ontploffen staanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:55 schreef KRIBBET het volgende:
Nathalie en Dido krijgen nu te horen dat de rookopdracht mislukt is, een perfect moment omdat door te geven![]()
een douche en een lege keukenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:55 schreef ruby het volgende:
Ja, leuk en nu?
Ja we zagen hier vanavond wel een heel felle Chantal zeg, kon niet echt goed luisterequote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hte leek wel bijna een bedreiging aan de groep. Zo van 'nomineer mij niet, want anders loopt het verkeerd af'. Dat heeft zo ook al eens eerder geflikt trouwens.
Dido en Nath hebben een tekst verzonnen op een bestaand liedje (van Guus Meeuwis), en nu vragen ze om de karaoke versiequote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:55 schreef PCaulfield het volgende:
Worden ze gedwongen te gaan zingen?
Nee, het wordt steeds minder dat komt omdat BB zich nu overal mee bemoeid.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:52 schreef BtheBest het volgende:
Dat hele BB gedoe wordt beroerder met de minuut... Eigenlijk is er gewoon geen ene reet aan! Eindelijk kans op een dikke pot knokken in het huis. Gaat Hummie de boel weer lopen opfleuren...
Nee, dat zie je dus helemaal verkeerd. Ja kijk dat van Lieskedat zit zo, dat hoef je niet te beargumenteren, want dat is nu eenmaal alleen maar kwestie van leeftijdsverschilquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:55 schreef milagro het volgende:
[..]
Weten de anderen trouwens dat zij Lieske genomineerd heeft?
Ze valt nu Dido aan om haar 'waardeloze argument' wb Linda, maar zij heeft Lieske genomineerd vanwege de generatiekloof
Veel beter.quote:
Normaal gesproken zou dit over Tanja moeten gaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:53 schreef Falco het volgende:
Ik hoorde trouwens via iemand anders dat Ruud de Wild in zijn radioshow gezegd had dat er een speciaal iemand het huis zou verlaten en dat dat een nogal grote verrassing zou zijn. Heeft iemand naar Radio 538 geluisterd naar zijn show en weet iemand hier meer van?
En de stip-opdracht is toch ook mislukt ?!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:57 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop dat die rookopdracht mislukt is, want ze hebben nog gezegd van, wie hem verpest die nomineer ik...nou dat wil ik nog wel eens zien, dat ze Dido nomineren.... geloof je het zelf!
Ja die wordt helemaal vergeten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:58 schreef Minouishere het volgende:
arme linda, de hele avond wordt er al over haar gepraat ipv MET haar, terwijl dat het hele discussiepunt is !!!!
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Wat is BB nu aan het doen? Dreigt het bijna uit de hand te lopen, knallen ze er weer muziek in
of in ieder geval een week niet GNA GNA GNA'nquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:59 schreef Kinga het volgende:
Nieuwe weekopdracht: Chantal mag een week niet praten.
Vind ik een goeie...
Iemand die dit nog kan bevestigen trouwensquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:53 schreef Falco het volgende:
Ik hoorde trouwens via iemand anders dat Ruud de Wild in zijn radioshow gezegd had dat er een speciaal iemand het huis zou verlaten en dat dat een nogal grote verrassing zou zijn. Heeft iemand naar Radio 538 geluisterd naar zijn show en weet iemand hier meer van?
Volgens mij is het een soort truc. Iemand zijn cursusboekjes groepsdynamiek en collectieve manipulatie bij de hand?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Wat is BB nu aan het doen? Dreigt het bijna uit de hand te lopen, knallen ze er weer muziek in
Ik neem aan dat die persoon zwaar hersenloos aan het wezen is.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:00 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Rosemary's baby....
Wat neemt BB een rare besluiten vanavond? Valt geen peil op te trekken.
Op zo'n feest kan niemand zien hoezeer hij zichzelf is en hoe achterbaks 'sommige' anderen zijn, dus dat is niet zijn geprefereerde werkgebied.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:02 schreef Kinga het volgende:
Rob is de keuken aan het opruimen :S
ow geloof maar dat hij haar daaraan houdtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:03 schreef ruby het volgende:
Ingrid zegt dat het geld haar niet boeit. Roel mag het van 'r hebben. Yeah right.
vergeet tiefus niet dat noemde ze ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:03 schreef PCaulfield het volgende:
het geld boeit Ingrid "geen tering"
Wat let haar haar mond open te trekken?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:58 schreef Minouishere het volgende:
arme linda, de hele avond wordt er al over haar gepraat ipv MET haar, terwijl dat het hele discussiepunt is !!!!
Gewoon weigeren doet tanja ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:04 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ben ik weer...
Verdomme, moest pjoeter afstaan aan mannetje
Net toen het leuk werd.
En wat de fuck is er nou ineens met die kleremuziek... Laat ze verdomme eens een keer gewoon lekker ruzie maken ajb....
quote:21:50Muziek!
Opeens schalt er muziek uit de speakers van het Big Brother-Huis. De discussies, die sinds het gesprek onder leiding van Joost zijn ontstaan, verdwijnen als sneeuw voor de zon. De Bewoners snellen naar buiten, vallen elkaar in de armen, geven elkaar 'High-Fives' en hier en daar wordt er een excuus aangeboden. Gelukkig is de stemming weer een stuk luchtiger.
Ik stem voor!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:59 schreef Kinga het volgende:
Nieuwe weekopdracht: Chantal mag een week niet praten.
Vind ik een goeie...
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:04 schreef HellFreez het volgende:
Als dit hun manier is om kijkers te trekken, dan wordt het nog een grotere flop dan het al is.![]()
Goh, ik had er toch een hele andere indruk van gekregen.quote:
Zei ze dat???? Daar moet ik gvd 5 jaar voor werkenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:07 schreef Kinga het volgende:
Chantal:" Een ton, is niet veel". SAY WHAT!
Moet je net als ik doen, elke keer wat kwijt raken (maken) wat filters uit PSP, beetje met de instellingen kloten net zolang tot je een eigen laptop krijgtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:04 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ben ik weer...
Net toen het leuk werd.
En wat de fuck is er nou ineens met die kleremuziek... Laat ze verdomme eens een keer gewoon lekker ruzie maken ajb....
Misschien ergeren ze zich ook wel aan het gelul van die Chantal. Met haar "en dat is het grote verschil"...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:03 schreef regenworm het volgende:
Jezus, wat een afgang voor Hummie
EEn discussie stoppen met muziek
Wij willen actie en geen muziek.
Hoe droog.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:08 schreef clauwheee het volgende:
Wat jij vind, Chantal, boeit ons inmiddels geen reet meer.
Ik denk dat ik dan nog ga kijken ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:09 schreef mr2004 het volgende:
Tyfus wijf die Chantal.
Die moeten ze live verbranden.
Dat is bij ons dus andersomquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Moet je net als ik doen, elke keer wat kwijt raken (maken) wat filters uit PSP, beetje met de instellingen kloten net zolang tot je een eigen laptop krijgt![]()
![]()
![]()
Als het gesprek weer de goede kant opgaat zullen we wel weer muziek krijgen![]()
chantal wil graag een grachtenpandje in amsterdam deze kosten zeker 1.000.000 euriquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:10 schreef scanman01 het volgende:
Chantal: "Voor 3 1/2 ton kun je nog geen huisje kopen.... hooguit een dak"
WTF ??????
Dat mens spoort echt totaal niet. Geen huis voor 3 1/2 ton . Lekker voor al die mensen die in een goedkoper huis wonen (zoals ik) . Wonen wij in krotten dan Chantal?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Als BB nu slim is geven ze Chantal morgen een geheime opdracht
In de Randstad liggen de prijzen iets anders, Scan, dan in Zwolle, maaaaaaaaar ook hier kun je voor dat geld een leuk huisje kopen, hoor, maar je staat er van te kijken hoe weinig je in verhouding dan krijgt voor dat geld, geloof mequote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:10 schreef scanman01 het volgende:
WTF ??????
Dat mens spoort echt totaal niet. Geen huis voor 3 1/2 ton . Lekker voor al die mensen die in een goedkoper huis wonen (zoals ik) . Wonen wij in krotten dan Chantal?
Oh, goodie goodiequote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:12 schreef Falco het volgende:
Het gaat nu ontploffen hoor. Chantal heeft het nu over Menno's liegactie en nu komt Rob ook buurten!
quote:
heb wel eens rond gekeken voor huizen in adam (daar woont onze graftak tenslotte)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:10 schreef scanman01 het volgende:
WTF ??????
Gevuld met regenwater is het idd niet veulquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:07 schreef Kinga het volgende:
Chantal:" Een ton, is niet veel". SAY WHAT!
Vind ik ook, want ik vind Menno ook een vreselijke klootzak.....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:12 schreef mamapan het volgende:
Chantal heeft gelijk.........(vind ik)
Ik begin meer en meer te twijfelen aan die grote liefde van haar, die gestorven is.quote:
Ja 60 m2, dat noem je ook echt een huis.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:14 schreef teun911 het volgende:
[..]
heb wel eens rond gekeken voor huizen in adam (daar woont onze graftak tenslotte)
- 200 - 400K nieuwbouw of mooi gerenoveerd.
ja dat vind ik ook, maar ik vind het wel jammer dat ze de ander niet meer aan het woord laatquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind dat Chantal haar point over het liegen van Menno erg duidelijk maakt.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is bij ons dus andersom![]()
Ik heb er meer verstand van dan m'n... gelukkig krijg ik dus binnenkort ook de ADSL aansluiting van m'n werk nog.. Dan heb ik zowieso een extra laptoppie staan en hoeven we geen ruzie meer te maken.
Ze verdient een behoorlijke "tiet" geld zei ze straks nog in het gesprek.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zei ze dat???? Daar moet ik gvd 5 jaar voor werken
Ja das waar. woon hier te lang, ik vind 60m2 al redelijk..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja 60 m2, dat noem je ook echt een huis.
En gaat zo straks roken want 350.000 is niets dus dan kan het net zo goed 300.000 wordenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:15 schreef Falco het volgende:
Chantal gaat nu barsten ole ole!
Kijk even op Marktplaats of zo, goede computers om op te internetten genoeg voor onder de ¤ 100,00 ook in Tilburg denk ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:04 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ben ik weer...
Net toen het leuk werd.
Ze moet dus blijven.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:16 schreef scanman01 het volgende:
Waarom pakt niemand dat achterlijke wijf aan????
Bekt dat mens toch af. Ze spoort echt TOTAAL niet. Ze is zwaar gestoord. Nog zwaarder gestoord dan Tanja.
heb het ook gehoord, maar ruud werd snel de mond gesnoerd door zijn side-kicks. dus meer dan dit liet hij niet los.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Iemand die dit nog kan bevestigen trouwens?
Je zou haar echt zo makkelijk op haar nummer kunnen zetten, maar zoals zo vaak (zie ook gesprek met Tanja) heeft er niemand de rust en ballen voor dat te doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:16 schreef scanman01 het volgende:
Bekt dat mens toch af. Ze spoort echt TOTAAL niet. Ze is zwaar gestoord. Nog zwaarder gestoord dan Tanja.
Precies, het scheelt maar een dakpan!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En gaat zo straks roken want 350.000 is niets dus dan kan het net zo goed 300.000 worden![]()
Ja sommige mensen hebben het heel moeilijk en met die opmerking trapt ze mensen die serieuze geldproblem hebben in de grond..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:17 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga een mail sturen aan BB dat ze Chantal eens duidelijk moeten maken dat ze niet zo moet spotten over hoe wéinig 350.000 is! Daar kwetst ze me gewoon mee. Voor mij is het héél erg veel geld en ik vind dit gewoon niet normaal van haar. Ik vind dat ze haar een sanctie moeten geven...
Nou daar heb je een punt zeg!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:17 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga een mail sturen aan BB dat ze Chantal eens duidelijk moeten maken dat ze niet zo moet spotten over hoe wéinig 350.000 is! Daar kwetst ze me gewoon mee. Voor mij is het héél erg veel geld en ik vind dit gewoon niet normaal van haar. Ik vind dat ze haar een sanctie moeten geven...
die twee zijn allebei zo eng......quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:16 schreef -Delta- het volgende:
Oh god Ingrid komt d'r neukertje bijstaan
Oh oh en als hij weg is roep je niks meer, ben je een hoop zielig onzeker meisje.
Ze komen er niet tussen....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:16 schreef scanman01 het volgende:
Denk je dat ik dat niet weet Milagro? Maar je hoeft niet in de randstad te wonen én inderdaad zijn er ook daar huizen genoeg te krijgen voor 3 1/2 tonquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:13 schreef milagro het volgende:
[..]
In de Randstad liggen de prijzen iets anders, Scan, dan in Zwolle, maaaaaaaaar ook hier kun je voor dat geld een leuk huisje kopen, hoor, maar je staat er van te kijken hoe weinig je in verhouding dan krijgt voor dat geld, geloof me
Ze is nu wel echt over de flip, als er nu een vent aan haar voorgesteld wordt krijgt hij meteen de volle laag.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:17 schreef Flyduck het volgende:
hahaha en nu die vent voor chantal erindat zou echt de PERFECTE timing zijn !!
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:17 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:17 schreef flugeltje het volgende:
idd!! de pertecte timing dus!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:19 schreef area51 het volgende:
[..]
Ze is nu wel echt over de flip, als er nu een vent aan haar voorgesteld wordt krijgt hij meteen de volle laag.
yeah right....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:21 schreef nicoleV het volgende:
Chantal zal toch niet zo overstuur zijn omdat ze niet eerlijk is dan had ze nooit zo gedaan....
Ik zeg enkel dat je versteld staat hoe veel een klein rothuisje hier al kost.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat niet weet Milagro? Maar je hoeft niet in de randstad te wonen én inderdaad zijn er ook daar huizen genoeg te krijgen voor 3 1/2 ton
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:17 schreef avonne het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat Chantal zo weinig snapt dat BB een spel is met spelregels.
Ze gaat janken, ze draait door.
Zou ze ook zo zijn met een spelletje kaarten?
tegenspeler = "Ik heb slechte kaarten"
Chantal effe later = "Je hebt tegen me GELOGEN"
Ik zeg enkel dat je versteld staat hoe veel een klein rothuisje hier al kost.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat niet weet Milagro? Maar je hoeft niet in de randstad te wonen én inderdaad zijn er ook daar huizen genoeg te krijgen voor 3 1/2 ton
Ja hallo, Missie Rob is gelukt, Rob zit op de bank, nu is Menno aan de beurt dan Lieske vervolgens de twee toneelspeelsters (dat zijn Natalie en Dido) danquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:21 schreef twentemeisje het volgende:
Ow mijn god, ik geloof mijn oren en ogen niet bij die jankscene die Chantal nu opvoert... Wie heeft er hier nu toneelschoolambities? Zit ze nu nog te zeiken over dat homo-verhaal? GET OVER IT DOM WIJF!
ach ja, je krijgt bijna met haar te doen.......quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:22 schreef cuall het volgende:
en Linda staat eenzaam op de stip
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:17 schreef milagro het volgende:
En Tanja weet nu niet of ze moet genieten of niet.
Iedereen heeft ruzie en dat is prachtig, maar wil men verdomme wel even aandacht hebben voor haar op hande zijnde EXIT JA![]()
Ja, het was wel aardigquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:24 schreef Kinga het volgende:
Ik kom echt niet meer bij hoor...wat een avond![]()
Ik vind haar wel oprecht nuquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sjankwal in de DBK : "Speel ik het goed?"GNA GNA GNA GNA
[afbeelding]
Ach joh, je moet maar zo denken, Chantal speelt de flinke, goudeerlijke dame, die niks fout kan doen, en die schijt heeft aan 350.000 ¤ , maar voorlopig is het een achterbakse roddelende alleenstaande bijstandstrekker, die nog niet in haar dromen ooit zoveel geld zal bezittenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:17 schreef flugeltje het volgende:
Kan altijd beterquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:24 schreef Kinga het volgende:
Ik kom echt niet meer bij hoor...wat een avond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |