breedtemaatquote:
hmmm lastige hoorquote:
kopjesquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hmmm lastige hoor
scherfjes
jes
Psssss PS, misschien nog handig om in de OP te zetten dat de laatste poster een nieuwe woordassociatie opent?
kopstukquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
kopjes
kop
Dat staat toch in de OP?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
kopjes
kop
Dat staat toch in de OP?
Misschien duidelijker als daar staat opent het volgende deeltje weer een woordassociatie oid Het is maar een suggestie hoor om het duidelijk te houden, niet iedereen heeft denk ik de discussie meegekregen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:35 schreef PrintScreen het volgende:
...........
Degene die de laatste post plaatst opent als het even kan het volgende deeltje.
Laatste woord:uitdoen
uit
schuddebuikenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
kraamschudden
schudden
beetje rotassociatie
Done.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien duidelijker als daar staat opent het volgende deeltje weer een woordassociatie oid Het is maar een suggestie hoor om het duidelijk te houden, niet iedereen heeft denk ik de discussie meegekregen.
Helemaal goed en duidelijkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Done.
Is het duidelijk genoeg?
Of moet ik er nog wat aan toevoegen?
Dan laat ik het zoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Helemaal goed en duidelijkMisschien moeten we een keer 1 OP maken voor beide topics, hoef je niet steeds terug te zoeken. Van beide spelletjes een uitleg in 1 OP oid.
virusscannerquote:
Superidee... hoewel het van samenstellen naar associatie makkelijker is dan andersom... daar een woord daar niet uit 2 delen hoeft te bestaan... maar op zich vind ik het een goed plan... bijna net zo goed als het plan de 2 spellen gewoon naast elkaar te laten bestaanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan laat ik het zo
Terug zoeken moet toch omdat we het laatste woord moeten hebben.
Of misschien ook een idee, we gaan in het volgende spel door met het woord wat in het lopende spel het laatst was.
Dus eindig je bv in samenstel met "waterkan - kan" dan open je in associatie met "waterkan" en dat geld dan andersom ook mits het een woord is waar geen samenstelling meegemaakt kan worden dan mag de TS zelf zeggen waar het topic mee begint.
Snappen jullie een beetje wat ik bedoel
irisscanner (as on schiphol)quote:
Klopt, vandaar de optie dat de TS dan zelf mag bedenken met welk woord we verder gaanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Superidee... hoewel het van samenstellen naar associatie makkelijker is dan andersom... daar een woord daar niet uit 2 delen hoeft te bestaan... maar op zich vind ik het een goed plan... bijna net zo goed als het plan de 2 spellen gewoon naast elkaar te laten bestaan![]()
iriserenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:32 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
irisscanner (as on schiphol)
iris
vererenquote:
wegjagenquote:
verderopquote:
doorgaanquote:
We moeten maar ff brainstormen over hoe de OP er moet uitzien dan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan me er helemaal in vinden... de volgende keer dus een aangepaste OP? Suggestie wat betreft associatie naar samenstel vind ik een goede suggestie. En tja de MODS hebben zo beslist en we maken er maar het beste van.
heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
We moeten maar ff brainstormen over hoe de OP er moet uitzien dan.
Heb je ideeën please opper ze dan.
Het leek mij idd de simpelste oplossing om dat dan ook maar samen te voegen, om steeds terug temoeten zoeken naar het vorige spel voor het laatste woord is niet echt een optie in mijn ogen.
Misschien hebben andere ook nog wel een idee hoe het beter kan
Stukje teruglezenquote:
afbrekenquote:
inbraakquote:
Dat leek me al logischquote:
inzetquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:47 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
inbraak
in
[..]
Dat leek me al logisch
Aaaah, u is wakkerquote:
taalvoutquote:
meldingsplichtquote:
quote:
Yepquote:
Overdag traag zijn we aan gewend, maar nu begint het dus ook 's nachts alquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:05 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]fok is als stroop, zo traag
verzuimdagquote:
Wat is plichtsverzuimquote:
Het is weer vlugquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Overdag traag zijn we aan gewend, maar nu begint het dus ook 's nachts al
kerstdagquote:
kerstmanquote:
Gelukkig wel, had de neiging om de laptop op de grond te smijtenquote:
voormanquote:
ik ookquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gelukkig wel, had de neiging om de laptop op de grond te smijten
voordeelquote:
dagdeelquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
voordeel
deel
Duur geintje zou onze agressie zijn
dagtaakquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:28 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
dagdeel
dag
uhuh.....kunnen we dat verhalen bij Fok?
We kunnen Danny aanklagenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:28 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
uhuh.....kunnen we dat verhalen bij Fok?
taakstrafquote:
gevangenisstrafquote:
gevangenisopstandquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:30 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
gevangenisstraf
gevangenis
lijkt me een goed plan![]()
wederopstandquote:
wederkerenquote:
omkerenquote:
omslagquote:
tegenslagquote:
tegenwindquote:
windtunnelquote:
tunnelbuisquote:
Sorry, duurde ff....... was ff druk in Mess... maarre:quote:
a is geen woord, maar vooruit omdat jij het bent is het je vergevenquote:
Ik ben een beetje Engelsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
a is geen woord, maar vooruit omdat jij het bent is het je vergeven
apart
part
enzoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:43 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Ik ben een beetje Engels![]()
parten
en
Ben niet creatief
Ok....ik dacht aan verzuimplicht, maar dat slaat nergens op, hehequote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, duurde ff....... was ff druk in Mess... maarre:
plichts·ver·zuim (het ~)
1 het niet doen van zijn plicht
Whahahaha die is leuk... verzuimplicht... dat wordt een hit bij de spijbelaarsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:44 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Ok....ik dacht aan verzuimplicht, maar dat slaat nergens op, hehe
quote:
GAME OVER!!!!!!quote:
zover danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
enzo
zo
Ik heb ook zo mijn momenten
I killed a gamequote:
verkoopquote:
koopkrachtquote:
En?quote:
krachttermquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:50 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
koopkracht
kracht
ikke fikie![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
En nu?? Gaan we nu weer associëren??![]()
stoer.....al eens eerder gebeurdquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:52 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
stoer.....al eens eerder gebeurd
vervloektquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
vloekterm
vloek
Oh toch gewoon door.. kee
termijnquote:
vermissenquote:
quote:
dat is geen woordquote:
Ja, ik moet vloekterm onthouden.....uiteraard ben ik liefquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Blijf je dat woord samenstellen?
[sub]Okay, dan ben je lief
is een werkwoord geen woordquote:
daadkrachtquote:
Zijn er ook dingen waar je jezelf niet uikletst?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:56 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Ja, ik moet vloekterm onthouden.....uiteraard ben ik lief
spierkrachtquote:
Niet volgens meneer van Dale en mijquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:57 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
is een werkwoord geen woord![]()
Ehm.. neuh... "vermissen" is geen werkwoord... ik vermis, jij vermist... maar goed... we zijn er al lang voorbij... so who caresquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:57 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
is een werkwoord geen woord![]()
spiermassaquote:
massabewegingquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:00 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
spiermassa
massa
ok geen werkwoorden dus
Dan moet de KRO een nieuw programma beginnenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm.. neuh... "vermissen" is geen werkwoord... ik vermis, jij vermist... maar goed... we zijn er al lang voorbij... so who cares
bewegingsvrijheidquote:
vrijheidsbeeldquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:04 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
bewegingsvrijheid
vrijheid
testbeeldquote:
testbaanquote:
recordhouderquote:
Ja okee, ik snap hem....ik was in de veronderstelling dat deze wel rechtsgeldig was. Maar helaas. Ik dacht even dat vermissen een werkwoord was, maar ik het is afgeleid van missen natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:08 schreef Leandra het volgende:
maare...... vermist is iets wat je bent..... je bent vermist, dus het is "vermist zijn" je moet het net zien als verdacht, je bent verdacht, maar "verdachten" is weer geen werkwoord (wel toevallig een correct nl woord, maar met een compleet andere betekenis)
De zelfde verhouding qua betekenis zou zijn "vermisten" dat had dus wel gekund... misten is ook een goed NL woord
schapplankquote:
boekenplankquote:
kastdeurquote:
Trusten pinoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:17 schreef pino.in.disguise het volgende:
Tis niet mijn dag vandaag, dus ga maar pitten......
allebei
Truste Pinoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:17 schreef pino.in.disguise het volgende:
Tis niet mijn dag vandaag, dus ga maar pitten......
allebei
beleidvoeringquote:
verstandquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
vervoering
ver
Goh... alweer "ver"![]()
zitplaatsquote:
echtgenootquote:
liesbreukquote:
kaplaarsquote:
salonbootquote:
fietsverhuurquote:
routeplannerquote:
zomervakantiequote:
maandloonquote:
invoegstrookquote:
voegwerkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
invoegstrook
in/voeg
* PrintScreen slapen is
Tot morgen
werkgeverquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
voegwerk
werk
Strak plan... volgens mij houdt Chello er sowieso zometeen mee op, dus ik ga ook![]()
Truste!!![]()
Okay... ik zal in ieder geval vanavond eens kijken en dan posten. Heb wel een ideetje.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
We moeten maar ff brainstormen over hoe de OP er moet uitzien dan.
Heb je ideeën please opper ze dan.
Het leek mij idd de simpelste oplossing om dat dan ook maar samen te voegen, om steeds terug temoeten zoeken naar het vorige spel voor het laatste woord is niet echt een optie in mijn ogen.
Misschien hebben andere ook nog wel een idee hoe het beter kan
onderdeelquote:
watervreesquote:
kerkbankquote:
tekenbordquote:
bordspelquote:
regelmaatquote:
maatwerkquote:
kloostertuinquote:
kloostercelquote:
staartdelingquote:
wandklokquote:
meubelstukquote:
goedkoopquote:
trainingsschemaquote:
klopgeestquote:
steenboorquote:
kalknagelquote:
deurbelquote:
winterwantquote:
loosgatquote:
sleutelgatquote:
huiskamerquote:
meidengroepquote:
groepsverbandquote:
trommelstokjequote:
Alle users willen een beter draaiend Repliquequote:
draagbaarquote:
vandaar dat ik kon reageren, jij lag onder het bureauquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
t zat ff niet mee hč Omearos![]()
Komt inmiddels niet meer bij van t lachen
stiefmoederquote:
kinderwensquote:
putdekselquote:
hoofdzaakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |