breedtemaatquote:
hmmm lastige hoorquote:
kopjesquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hmmm lastige hoor
scherfjes
jes
Psssss PS, misschien nog handig om in de OP te zetten dat de laatste poster een nieuwe woordassociatie opent?
kopstukquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
kopjes
kop
Dat staat toch in de OP?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
kopjes
kop
Dat staat toch in de OP?
Misschien duidelijker als daar staat opent het volgende deeltje weer een woordassociatie oid Het is maar een suggestie hoor om het duidelijk te houden, niet iedereen heeft denk ik de discussie meegekregen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:35 schreef PrintScreen het volgende:
...........
Degene die de laatste post plaatst opent als het even kan het volgende deeltje.
Laatste woord:uitdoen
uit
schuddebuikenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
kraamschudden
schudden
beetje rotassociatie
Done.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien duidelijker als daar staat opent het volgende deeltje weer een woordassociatie oid Het is maar een suggestie hoor om het duidelijk te houden, niet iedereen heeft denk ik de discussie meegekregen.
Helemaal goed en duidelijkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Done.
Is het duidelijk genoeg?
Of moet ik er nog wat aan toevoegen?
Dan laat ik het zoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Helemaal goed en duidelijkMisschien moeten we een keer 1 OP maken voor beide topics, hoef je niet steeds terug te zoeken. Van beide spelletjes een uitleg in 1 OP oid.
virusscannerquote:
Superidee... hoewel het van samenstellen naar associatie makkelijker is dan andersom... daar een woord daar niet uit 2 delen hoeft te bestaan... maar op zich vind ik het een goed plan... bijna net zo goed als het plan de 2 spellen gewoon naast elkaar te laten bestaanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan laat ik het zo
Terug zoeken moet toch omdat we het laatste woord moeten hebben.
Of misschien ook een idee, we gaan in het volgende spel door met het woord wat in het lopende spel het laatst was.
Dus eindig je bv in samenstel met "waterkan - kan" dan open je in associatie met "waterkan" en dat geld dan andersom ook mits het een woord is waar geen samenstelling meegemaakt kan worden dan mag de TS zelf zeggen waar het topic mee begint.
Snappen jullie een beetje wat ik bedoel
irisscanner (as on schiphol)quote:
Klopt, vandaar de optie dat de TS dan zelf mag bedenken met welk woord we verder gaanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Superidee... hoewel het van samenstellen naar associatie makkelijker is dan andersom... daar een woord daar niet uit 2 delen hoeft te bestaan... maar op zich vind ik het een goed plan... bijna net zo goed als het plan de 2 spellen gewoon naast elkaar te laten bestaan![]()
iriserenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:32 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
irisscanner (as on schiphol)
iris
vererenquote:
wegjagenquote:
verderopquote:
doorgaanquote:
We moeten maar ff brainstormen over hoe de OP er moet uitzien dan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan me er helemaal in vinden... de volgende keer dus een aangepaste OP? Suggestie wat betreft associatie naar samenstel vind ik een goede suggestie. En tja de MODS hebben zo beslist en we maken er maar het beste van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |