Volgens mij woont Jan in Baarn ! Ik heb dat weleens gelezen ergens,quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:14 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Net als zijn woonplaats. Volgens mij is dat Baarn,
Jensen maakte afgelopen week bij het filmpje van Henk Westbroek een opmerking tegen Jan, van "dat kan je toch ontvangen, kijk je er weleens naar?" Waarop Jan zei, af en toe.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:33 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Jan woont al jaren in Almere ("Lekker tussen het beton") en is geboren in Pernis. Miljoenen keren door hem bevestigd, beter luisteren naar de shows..
Ik snap het, maar ik denk dat hij die show op een andere manier bekijkt, danwel zich geabonneerd heeft op regionale tv. Wel weet ik echt zeker dat hij in Almere woont, er zwerft zelfs nog ergens een adres rond op Internet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:43 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Jensen maakte afgelopen week bij het filmpje van Henk Westbroek een opmerking tegen Jan, van "dat kan je toch ontvangen, kijk je er weleens naar?" Waarop Jan zei, af en toe.
Nu weet ik natuurlijk niet of TV Utrecht in Almere te ontvangen is, maar omdat ik ooit eens had gelezen dat hij in Baarn woont, begon ik weer die richting uit te denken
Wat komisch zegquote:Op maandag 17 oktober 2005 08:33 schreef Honky het volgende:
Is het niet opgevallen dat Jensen's publiek elke keer PRECIES HETZELFDE lacht?
Is het niet opgevallen dat Jensen's publiek OPEENS MEER lacht?
Is het niet opgevallen dat Jensen's publiek om JAN'S GRAPPEN lacht?
Je bent wel erg zielig als je grappen maakt in je talkshow en er een lachband op gooit.
Als we dan vergelijken met andere lachbandshows
Full House> Jensen
Want
Uncle Jesse>Jensen
"Don't mess with the hair" > 234432 keer "heel goed" zeggen in een uitzending.
Maar Honk, ik zie toch publiek?
Ja ik ook. Sterker nog, ik zag MEZELF in het publiek. nu is dat opzich geen ramp, ware het niet dat ik VORIG JAAR daar ben geweest. Ze gebruiken dus gewoon oude footage voor het publiek.
En of het waar is. Daarnaast is het ook logisch. Bij de vorige seizoenen Jensen duurdren de opnamen tot ca. 23.00 waardoor je nog nét je trein kon halen om 23.15 vanaf Hilversum-Noord. Als het tot 23.30 duurt zoals nu zouden de mensen die niet uit de regio komen hun trein niet meer kunnen halen vanaf Utrecht Centraal.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:45 schreef 2609 het volgende:
Hi-la-risch
Jammer dat er niks van waar is dankje
De opname's worden s'middags opgenomen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:08 schreef Honky het volgende:
[..]
En of het waar is. Daarnaast is het ook logisch. Bij de vorige seizoenen Jensen duurdren de opnamen tot ca. 23.00 waardoor je nog nét je trein kon halen om 23.15 vanaf Hilversum-Noord. Als het tot 23.30 duurt zoals nu zouden de mensen die niet uit de regio komen hun trein niet meer kunnen halen vanaf Utrecht Centraal.
In dat geval leren ze om synchroon te lachen. Das ook heel knap.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
De opname's worden s'middags opgenomen.![]()
Dus dan kunnen ze met de trein gemakkelijk terug naar utrecht.
Zonder jezelf voor te bereiden ga je compleet voor gaas met bepaalde gasten.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:55 schreef Cool_Runner het volgende:
zo zwaar lijkt me dat niet. 3 uur radio en een uurtje lullen op tv.
Het was zeker een lache interviewquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:19 schreef Cool_Runner het volgende:
pierre windt komt vanavond.
Die hyperactieve kale kok. Wordt wel lachen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |