quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:20 schreef ThomasBerge het volgende:
Er zijn weer eens oude beelden uit het verleden van Jan opgedoken.
Jan in zijn zeezender-tijd, hij ging toen door het leven met de naam Sabastian Black. Foto's en geluidsfragment is te vinden op de onderstaande link. Hij is in de jaren behoorlijk verandert, de stem is echter wel hetzelfde gebleven.
http://www.zeezenderfans.net/black-pictures.html
WOW extreme make-over![]()
Ik zie maar 1 persoon op die foto;s staan maar is dat jan??? Dan is hij echt super verandert zeg. Zijn stem is idd redelijk gelijk gebleven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:20 schreef ThomasBerge het volgende:
Er zijn weer eens oude beelden uit het verleden van Jan opgedoken.
Jan in zijn zeezender-tijd, hij ging toen door het leven met de naam Sabastian Black. Foto's en geluidsfragment is te vinden op de onderstaande link. Hij is in de jaren behoorlijk verandert, de stem is echter wel hetzelfde gebleven.
http://www.zeezenderfans.net/black-pictures.html
Ik vond het nochtans veel schokkender toen Henny bekende dat hij ooit in zijn leven had geblowd. Nu komt hij zeker niet meer aan de bak bij de EO.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:11 schreef Roi het volgende:
Prachtig! Henny die onthuld dat ie coke heeft gebruikt, nep snuitje zijn nek doorsnijd en Jan dist![]()
!
Vorm van hoofd en ogen, vind ik welquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Lijkt helemaal niet op Jan,
Nee, Jensen vroeg of hij wel eens over mannen fheeft gefantaseerd, en Heny draaide er eerst een beetje omheen, maar uiteindelijk zei hij dus van niet of zo.quote:Ik heb niet alles gezien van de uitzending. Klopt het dat Henny boos werd en weg wilde lopen omdat Jensen hem lastigviel met het issue dat hij ook op mannen valt?
Hij heet Jan van Zanten in het echtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:42 schreef ThomasBerge het volgende:
Ja, die persoon op de foto blijkt Jan te zijn. In het echt heet hij volgens mij ook Jan Zwart, dan verklaart meteen de "Black" bij de zeezender en de "Jan" bij Jensen.
Klopt hij heet idd Jan van Zanten, heb ik ooit gehoord !quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:00 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Hij heet Jan van Zanten in het echt
Jawel, zoon van een Denemarkse ambassadeur.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:19 schreef kultivate het volgende:
En heet Robert wel echt Jensen eigenlijk??
Heb ik ook gelezen, maar op andere sites weer Jan Zwart. Bestaat nog wel wat verwarring over. Net als zijn woonplaats. Volgens mij is dat Baarn, maar ook Almere wordt vaak genoemd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:00 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Hij heet Jan van Zanten in het echt
Daar is hij geboren, dacht ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:16 schreef H.Flick het volgende:
Pernis hoor ik altijd. Of komt hij daar vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |