Dan heb je toch wat gemist, want het was echt wel een leuke afleveringquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daarom ging ik vanavond niet kijken .
Ik wist welke mensen kwamen.![]()
ik zet gauw rtl7 opquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:39 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dan heb je toch wat gemist, want het was echt wel een leuke aflevering.
Veel Jan!
Had je hem gister moeten zien met Char, hij smolt helemaal weg bij dat mens, Jensen is echt een softy hoor, dat stoere gedrag zakt ook langzaam wegquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:22 schreef Roi het volgende:
Jawel maar dat past helemaal niet bij Jensen, hij doet altijd zo stoer en maakt mensen belachelijk om hun mening en om wie ze zijn.
die kon het nog weleens goed gaan doen op tv of radioquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk nu, leuke flap-uit dochter die Chrissy.(en niet lelijk inderdaad)
Ik had dat weleens een keer gehoord dat ze maar 16 isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:48 schreef slindenau het volgende:
Had echt niet gedacht dat ze pas 16 was.
Ah, de dochter van Humberto en Sugar Leequote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:20 schreef DarcMarc het volgende:
Vanavond Simply Red en Sylvana Simons![]()
Whehe mooiste moment van de avondquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:40 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ah, de dochter van Humberto en Sugar Lee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |