Weet je al wel in welk vak je volgende week zitquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:00 schreef MaxPower het volgende:
Lekker weertje, dus maar weer eens naar het Oosterpark...![]()
![]()
Haha, dat was idd mooi om te zien. Er was 1 gast die echt lang doorgingquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:31 schreef Cruoninga het volgende:
- Roda-supporters die in de eerste helft op voorsprong dachten te komen en wel zo'n halve minuut fanatiek in de hekken bleven hangen, wilde armgebaren makend.
Ze lieten niet zien dat het daarvoor al 2/3 keer andersom gebeurde met zn directe tegenstander. Al is het natuurlijk niet goed te praten. Maar heel erg was ie niet.quote:
Ach Talpa laat de 2 ellebogen van dat kereltje van Roda niet zien. Zelfde mannetje en beide tegen Seedorf, even terugpakken dusquote:
Seedorf kan zich beter op zijn spel concentreren want dat was weer niet echt denderend.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:32 schreef Noca het volgende:
Ach Talpa laat de 2 ellebogen van dat kereltje van Roda niet zien. Zelfde mannetje en beide tegen Seedorf, even terugpakken dus

"Waar hebben we dat meer gezien?"quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:15 schreef Joagertje het volgende:
Hoop trouwens dat de supporters een leuke terugrit hebben gehad. Heel Nederland door reizen en dan geen punten halen![]()
Fledderus lijkt mij op dit moment een veel betere voor die positie.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:21 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Seedorf kan zich beter op zijn spel concentreren want dat was weer niet echt denderend. [afbeelding]
Lindgren deed het vandaag redelijk, vond hem de vorige 2 wedstrijden veel beter. Ik hoop dat Silva er volgende week weer bij is....en ik vraag me nu ook wel af hoe lang het nog gaat duren met vd Laak.quote:Is Silva er volgende week overigens weer bij? Dan Matthijs maar op de bank. Lindgren deed het vele malen beter op Matthijs' positie.
Het uitvak is uitverkocht dus heb geen keusquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:26 schreef Noca het volgende:
Weet je al wel in welk vak je volgende week zit
Die speelde erg onwennig als rechtsback, is ook een groot verschil met Silva natuurlijk. Hij hing toch wel ongepast de ervaren speler uit vond ik en hij was onzorgvuldig in de passing. (ik heb de wedstrijd online in z'n geheel gezien)quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:26 schreef clauwheee het volgende:
Matthijs was slecht vanmiddag. Mag er van mij ook uit.
Zijn jullie zo goed, of hunnie zo slecht!?quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:31 schreef Cruoninga het volgende:
Na 10 wedstrijden evenveel punten als Ajax.
Het zag er niet uit wat Roda liet zien, ze verdienden helemaal niks.quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:42 schreef csar het volgende:
Uit het Telegraaf verslag van vandaag:
"Ivan Vicelich bezorgde Roda in blessuretijd nog bijna de gelijkmaker toen hij in vrije positie tegen de lat schoot. Volgens Huub Stevens zou dat verdiend zijn geweest, omdat hij van mening was dat zijn team de beste kansen had gehad. Jans was het niet met hem eens: „Wij gingen voor de overwinning en wij speelden op de vijandelijke helft. De zege kwam ons toe.” Over Roda wilde Jans als voormalig docent Duits nog wel kwijt dat ’die Abwehr glänzend organisiert war’. Stevens kon deze frivoliteit niet waarderen. „Er komen nog andere tijden”, beet hij zijn collega toe."![]()
Het leek er idd een ja. Terecht dat er een onderzoek naar komt, maar vond het geen zware.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:50 schreef The_Verve het volgende:
Terecht. Duidelijke elleboog.
Het leek er niet alleen op, het was er een. Maar of het ook de bedoeling was ben ik niet zo zeker van.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:21 schreef Noca het volgende:
[..]
Het leek er idd een ja. Terecht dat er een onderzoek naar komt, maar vond het geen zware.
Eensch!quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:58 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Het leek er niet alleen op, het was er een. Maar of het ook de bedoeling was ben ik niet zo zeker van.
Nee man, hij schampte zijn neus nog niet eens. In vergelijking met die van die kale dan.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:55 schreef Cruoninga het volgende:
Ik heb het niet teruggezien, maar was het dan nog erger dan die stoten van holemens Majstorovic? Die kwam er immers mee weg.
Ja, maar moeten we dat dan als maatstaf gebruiken? Majstorovic kwam er immers mee weg dankzij een zwammende Bossen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:55 schreef Cruoninga het volgende:
Ik heb het niet teruggezien, maar was het dan nog erger dan die stoten van holemens Majstorovic? Die kwam er immers mee weg.
Hij heeft nog een week nodig om helemaal fit te worden.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:13 schreef Noca het volgende:
Mooi heur mm.
Ben benieuwd hoe het met de blessure van Silva staat, hoop dat hij zondag ook weer kan spelen. Van van de Laak hoor je ook echt helemaal niks.
om het op zijn mourinho's te zeggen.. We hebben gewoon 3x op rij gewonnen hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 13:57 schreef Kaap het volgende:
Wordt de TT nog aangepast?
quote:Op donderdag 3 november 2005 16:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
om het op zijn mourinho's te zeggen.. We hebben gewoon 3x op rij gewonnen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |